Cele mai populare obiecte promoționale pentru francize

Pentru a extinde o afacere în sistem de franciză, notorietatea brandului, costurile de francizare și calitățile francizaților sunt piloni ce stau la baza succesului dezvotării în acest sistem. Pentru a găsi cei mai buni francizaţi, companiile promovează afacerea, astfel încât brandul să fie recunoscut și să atragă atât clientul final, cât și parteneriate profitabile. Asociația Producătorilor și Importatorilor din Industria de Publicitate - APIIP - împreună cu alte organizații europene și internaționale realizează periodic un clasament al celor mai utilizate obiecte promoționale de către afacerile a căror dezvoltare pe orizontală se face în sistem de franciză.
Ultimul clasament realizat de APIIP conform datelor de vânzări furnizate de membrii asociațiilor respective arată că cele mai populare obiecte promoționale pentru afacerile în franciză la nivel european sunt pungile(sacoșe) de cumpărături, reciclabile și branduite. Poziția a doua în clasament este legată, indiscutabil, un element indispensabil epocii moderne: mouse pad-uri personalizate.
Dar iată cum arată clasamentul final întocmit de APIIP pentru cele mai populare obiecte promoționale utilizate pentru promovarea brandurilor francizabile:
1. Sacoșe/pungi de cumpărături reciclabile și personalizate
Pungile reciclabile sunt la modă. Clienții vor aprecia eforturile francizei de a investi în ecologie. Aceaste obiecte promoționale sunt folosite cu succes pe scară largă de francizorii și francizații din întreaga lume.
2. Mouse pad-uri personalizate
Mouse pad-ul personalizat cu sigla sau mesajul francizei va fi prezent lângă client o perioada lungă de timp, în funcție de orele petrecute de fiecare persoană activă în fața calculatorului. Mouse pad-urile reprezintă o modalitate foarte accesibilă și eficientă de a păstra brand-ul în fața clienților mai mult timp.
3. Cana, paharul sau sticla personalizată
Probabil cea mai eficientă metodă de promovare din toate timpurile. La fel ca mouse pad-ul, aceaste obiecte sunt permanent la “îndemâna” clientului, poziționate pe masa de lucru de acasă sau pe birou, pe fișetul de scule într-un service sau sub bancul de lucru pentru majoritatea ategoriilor profesinale. Astfel serviciul/produsul francizat este reținut mult mai ușor.
4. Îmbrăcăminte personalizată
Camașă, șapcă, tricou, salopetă – angajații francizorului/ francizatului reflectă întotdeauna imaginea de brand. O imagine ingrijită și profesionistă reflectată prin îmbrăcăminte aduce un plus de valoare brand-ului promovat. Clienții fideli vor purta o șapcă sau tricou cu sigla unui brand pe care îl respectă, dacă îmbracamintea este pe gustul lor.
5. Instrumente de scris personalizate
De câte ori pe zi folosim un creion, pix sau stilou, de atâtea ori putem transmite mesajul francizei. Anumite francize au dezvoltat în timp propriile modele unicat de stilouri pentru a exprima unicitatea conceptului sau serviciului oferit.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...