Lansare pe piaţa de francize din Riga

Lansarea versiunii letone a portalului Franchising.info.pl. va facilita extinderea portalului polonez cu siteul realizat in limba letonă. Prin acest site, cei care caută idei de afaceri în franciză au câștigat o nouă sursă de inspirație. Chiar dacă Letonia este o ţară ce numără mai puțin de 2 milioane de locuitori şi această ţară Baltică nu poate fi o piață mare, ea se poate lauda cu o serie de mărci puternice. “Piaţa de franciză în Letonia este în creștere rapidă. În fiecare an apare un nou brand. Aici sunt prezente cele mai mari francize la nivel mondial, cum ar fi McDonalds, KFC, Hilton, Radisson sau grupul Accor. De asemenea, multe branduri letone se extind în străinătate”, spune Juris Roganovs, fondatorul portalului franchiseinfo.lv.
O altă franciză populară în Letonia este conceptul Narvesen, brand care astăzi este administrat de compania norvegiană Reitan Comodity, dar a fost creat în 1997 la Riga. Sub acest brand funcţionează în Letonia 248 magazine mici și chioșcuri cu gustări, cafea, fast-food, băuturi și ziare. Rețeaua se bazează pe modelul de depozit - francizatul suportă numai costurile asociate cu formarea (aproximativ 2 mii de euro), În timp ce acestea nu sunt grevate cu investiții în bunuri, care rămâne în proprietatea francizorului.
Despre acestea și multe alte francize cititorii se pot informa mai mult pe Franchiseinfo.lv. Editorul siteului este compania Francity, parte a grupului PROFIT System. Acesta este condus de către managerul Juris Roganovs ce are mai mulţi ani de experiență de lucru în rețele de franciză și de consultanță de franciză.
Portalul Profit System operează în prezent în majoritatea țărilor din Europa Centrală și de Est: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Serbia, Croația, Slovenia, Ucraina și Rusia.
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...