Lanidor, un brand portughez intrat recent pe piața din România

“Am vrut să aducem pe piața din România un brand cu o calitate superioară a produselor, un brand internațional. Așa că, în urmă cu doi ani am început să căutam o franciză de modă care să nu fie prezentă în România. Motivul principal pentru alegerea brandului Lanidor se leagă de condițiile de accesare ale francizei, dar a contat foarte mult și interesul portughezilor de a intra pe piața din România. Astfel, a fost o situație în care am avut de câștigat atât noi, cât și ei. După aproximativ un an de discuții cu grupul portughez și o investiție de 200.000 de euro, am preluat franciza și am semnat cu Sonae Sierra, dezvoltatorul mallului ParkLake, contractul pentru deschiderea primului magazin în septembrie 2016”, spune Adrian Dumitrescu, managing partner QAZ Fashion Retail.
În acest moment există un singur magazin deschis în România, în ParkLake Shopping Center, la etajul 1, pe o suprafață de 125 metri pătrați. În 2017, este preconizată deschiderea celui de-al doilea magazin Lanidor, în centrul comercial Sun Plaza, care va fi cel mai probabil gata către sfârșitul verii. Pe termen lung, se intenţionează deschiderea a câte două magazine noi pe an, în centrele comerciale cele mai populare din București și din țară, iar în funcție de rezultate fie aduse în România și alte branduri din portofoliul Lanidor, cum ar fi: Lanidor Kids&Junior, cu haine pentru copii, Quebramar, un brand iniţial cu îmbrăcăminte pentru bărbați, care acum deține o linie și pentru femei, dar și Globe, un brand exclusivist, din segmentul de lux.
Fot: QAZ Fashion Retail
„Totul este la nivel de idee deocamdată, pentru că vrem să vedem rezultatele pentru franciza Lanidor. Dacă va fi să ne extindem, o vom face tot pe segmentul fashion”, precizeaza Adrian Dumitrescu, adăugând totodată că „piața de modă din România este în continuă dezvoltare, cu o valoare anuală estimată la 16 miliarde de lei. Potențialul de dezvoltare a unor noi branduri este foarte mare, pentru că lumea chiar este interesată de modă, oamenii vor să poarte mereu ceva mai frumos, mai nou.”
Brandul portughez Lanidor datează din 1966; în anii 90 s-a transformat într-o reţea de magazine, la nivel internaţional urmărind strategia de a deveni un brand global.
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment