Paris, industria europeană de franciză
In perioada 19-22 Martie la Expo Paris, la cel mai mare eveniment de franciza din Europa, pe parcursul celor patru zile ale Expo, mai mult de 530 de expozanți din întreaga lume au venit in capitala franceză. Printre expozanți există numeroase asociații naționale și internaționale, organizații, precum și multe companii din zona serviciilor juridice, financiare, de consultanță, etc. În acest an, aproximativ 460 de rețele în regim de franciză si-au prezentat oferta. Mai mult de 60 de Concepte au venit din afara Franței, reprezentând un total de 23 de țări din Brazilia si pana in Rusia, din Statele Unite ale Americii si pana in Thailanda - datorită diversității sale internaționale și al numărului de vizitatori estimat la aproximativ 50 de mii, Expo Franciza din Paris este un eveniment cu adevărat internațional.
Cel mai mare număr de expozanți străini au venit din Italia, rețele de franciză ale brandurilor bine cunoscute, cum ar fi Illy, United Colors of Benetton, Geox. Aproape firesc ca multe rețele americane participa ca si expozanti, în acest an 26 dintre acestia venind din Statele Unite ale Americii (cum ar fi Anytime Fitness, Chem-Dry, Papa John’s si Subway). În plus, față de mărci italiene și americane putem întâlni si 15 rețele spaniole (de ex. Natura Casa sau Paella & Tapas), 8 marci venite din Marea Britanie, 7 din Olanda, 5 din Germania 4 din Belgia (ex. Leonidas), Danemarca (BoConcept), Rusia ( de ex. Sushi Wok) și Canada. În plus, regiunea Europei Centrale și de Est este reprezentata de branduri cum ar fi Quick Game - cehă, letonă sau sârbă Haevans MiniPani.
Expo Paris aduce la un loc diversi expozanți internaționali reprezintand segmente importante din multe sectoare economice. Desigur, cei din sectorul gastronomic au dominat , fiind prezente sisteme de franciza tip restaurante cu bucătărie franceză, clătite, burgeri și fast-food.
În plus față de gastronomie, Expo este bine reprezentata si in sectoarele de moda (cu branduri precum Mango sau United Colors of Benetton), retele alimentare (Intermarché, Spar, etc), concepte cu o varietate de programe de divertisment (laser bowling alley, game room, released rooms ). În general vorbind, vizitatorii pot selecta dintr-o varietate largă de opțiuni de afaceri, cum ar fi imprimarea 3D, țigări electronice, magazine de flori, mobila si lenjerie, magazine de ciocolată și cadouri și multe altele.
În timpul expoziției de patru zile, vizitatorii au putut participa la mai mult de 100 de conferințe profesionale și seminarii. Tematica abordata a fost diversa, fiind organizate ateliere de discutii intre francizori si potentiali francizati.
In plus, zona Business Lounge a oferit posibiltatea unor intalniri exclusiv pentru partenerii de franciză, cumpărători, investitori, antreprenori și furnizori într-o atmosferă relaxantă și calmă discutandu-se despre oportunități de afaceri între și prin construirea în continuare a rețelelor profesionale.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...