Franciza NOMASVELLO in Croatia
Mario Kalem era susținător al lanțului centrelor NOMASVELLO, când l-a întâlnit accidental pe proprietarul francizei master din Slovenia, Sanju Goranović. Era primul centru al brandului spaniol, din țară, care se deschisese în 2012. După discuția cu Sanju Goranović , s-a hotarat să obtină mai multe informatii despre acest brand mondial. – “Pentru că sunt un om căruia îi plac provocările, am decis să intru în această afacere” - spune Kalem.
Primul său centru din Slovenia a fost deschis în martie 2015, în Nova Gorica. “Primul an a fost foarte dificil, dar după multe investiții în marketing - publicitate prin radio, Facebook, panouri publicitare - am reușit să obtinem pragul de rentabilitate în al doilea an de activitate și am început să câștigam profit. Inceputul celui de-al treilea an de activitate este foarte promițător” - spune Kalem.
Ulterior i s-a oferit oportunitatea de a prelua franciza master pentru Croația, conducand în paralel si afacerea din Slovenia. A fost o perioadă in care Sanju Goranović s-a ocupat de ambele tari, însă la un moment dat a decis sa se ocupe doar de franciza din Slovenia si sa vandă franciza master din Croatia.
- “Când mi s-a oferit această posibilitate, nu am pus la indoială niciun moment succesul afacerii. La momentul intrării francizei in tară, s-au deschis două centre, unul în Zagreb și altul în Rijeka. Am preluat franciza master la începutul lunii decembrie 2016. Trebuie să spun că, la inceput, centrele au functionat cu un număr redus de clienti, insa s-au redresat ulterior. Astfel, pană in prezent, am reusit să deschidem deja doua noi centre - in Karlovac si Split, iar pana la jumatatea lunii iunie se vor deschide alte doua centre - in Velika Gorica si Pula” - spune Kalem.
“Primim cereri si din alte locatii precum Zadar, Sibenik, Dubrovnik și cu sigurantă vom continua extinderea rețelei. Sunt sigur că putem avea in Croația cel puțin 15 centre. Numărul minim de locuitori în locatiile în care urmeaza să se deschidă centre NOMASVELLO este de 35.000 de locuitori” - spune Kalem.
Pentru antreprenorii interesati sa devina beneficiari ai francizei NOMASVELLO în Croația, este necesar să detina un spatiu de cel puțin 40 de metri pătrați la parter. Mario Kalem, în calitate de francizor, sfătuiește și aprobă locația, deoarece este foarte importanta pentru succesul afacerii. Franciza costă 40.000 de euro, la care se adauga TVA, în timp ce taxa de franciză (redevență) este de 200 de euro pe lună si include consultanta permanenta din partea francizorului. La aceste taxe, se adauga 300 de euro pentru servicii de marketing . La început este suficient sa aveti un singur angajat. Experienta ne-a dovedit că pragul de rentabilitate al investiției poate fi atins după șase până la 18 luni.
“Francizatul trebuie să fie o persoană foarte motivată si perseverenta. Aș spune că francizatul ideal pentru NOMASVELLO trebuie sa fie o persoană care sa aiba încredere în francizor și în abilitățile sale de business.”- subliniază Kalem.
Înregistrare candidați
Înregistrarea este destinată persoanelor ce doresc să-și înceapă propria afacere in regim de franciza. Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Persoanele interesate să achiziționeze o franciză trebuie să se înscrie în baza de date PROFIT system Romania din Registrul Francizelor prin completarea chestionarului. : https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/
Articole citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Terapia Indiso este o terapie naturală eficientă, cu săruri uscate, împotriva simptomelor alergiei și prezintă un potențial mare pentru o afacere atractivă.
Brandul Nomasvello deschide cel de-al 35-lea centru de înfrumuseţare la VIVO! Baia Mare
Sky Zone, renumitul parc de distracție cu trambulină, combină fitness-ul și distracția într-un concept de parc acoperit, cu trambuline.
Noul produs reprezintă una dintre tehnologiile inovatoare în zona de fitness-stimulare electro-musculară, pe care compania Personal20 și-a propus să o lanseze la nivel internațional, în piețele din Europa de Est.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302
Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302 Podnieś swoją pewność siebie dzięki Botoxowi, Odchudzaniu i...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit