Grupul Orbis – planuri de expansiune în România
Orbis Group este proprietarul lanțului de francize AccorHotels pentru țările din estul Europei și cel mai mare lanț hotelier din Polonia și din Europa Centrală și de Est. AccorHotels este un grup lider dedicat turismului și stilului de viață, cu peste 4.100 de hoteluri, stațiuni și reședințe, cu peste 20.000 de camere, precum și peste 3.000 de case particulare, în peste 100 de țări din întreaga lume.
Prin Orbis Group, brandurile AccorHotels s-au răspândit în 16 țari, printre care se află: Serbia, Croația, Slovenia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Cehia, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Romania, Slovacia și Ungaria. Hotelurile funcționează sub brandurile Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Styles și Ibis budget, precum și Orbis Hotels.
Cooperarea dintre Orbis Group și AccorHotels datează încă din 1973, când Accor a intrat pe piața poloneză, semnând un acord de franciză cu ORBIS pentru brandul Novotel. În ziua de astăzi, Orbis acționează în Polonia cu o rețea de 65 de hoteluri și mai mult de 11.000 de camere, toate fiind branduri AccorHotels în dezvoltare, în principal Mercure și Ibis Styles, acestea fiind adaptate în totalitate pieței de francize.
AccorHotels și Orbis planifică o expansiune a rețelei de franciză hotelieră, acum și în țările din regiune, în care nu sunt prezente, mizând pe cateva elemente care îi diferențiază:
- mai mult de 90 de ani de experiență
- un portofoliu cuprinzător – de la hoteluri low cost până la hoteluri luxoase și branduri renumite
- suport puternic de marketing, vânzări și distribuție
- cooperare bazată pe asociere și dialog
- fiind unul dintre liderii mondiali ai lanțurilor hoteliere, AccorHotels oferă clienților și investitorilor săi experiența și expertiza, confirmate prin managementul și dezvoltarea francizării a mai mult de 3.700 de hoteluri de-a lungul ultimilor 50 de ani. Soluțiile create de Franchise Accor Group sunt concepute să servească nevoilor hotelierilor independenți și țărilor din regiune.
Puncte de vânzare proprii:
109 hoteluri - în statele balcanice (7), Europa central-estică (92) si Europa sud-estică (10)
Grupul Orbis deschide primul hotel Mercure din afara Bucureștiului, în Sighisoara
Actualul Binderbubi Hotel și Spa din Sighișoara se va transforma, alăturându-se renumitei rețele Mercure ce este administrată de Orbis Hotel Group. Mercure este o marcă non-standardizată de tip midscale a brandului AccorHotels.
Mercure Sighișoara Binderbubi Hotel și Spa va beneficia de 52 de camere, 3 săli de ședințe, 2 restaurante, un bar și un centru spa. Amplasat la baza dealului Cetății, la confluența a trei cartiere săsești transilvănene, hotelul oferă o priveliște grandioasă asupra celor mai importante obiective turistice ale locului, distingându-se printr-o încadrare arhitectonică în mijlocul unei zone pline de istorie. Hotelul se va deschide, conform planificării inițiale, la sfârșitul lunii septembrie 2017.
Articole citite
Franciza cu biciclete electrice de închiriat în zone turistice, cu un mijloc de transport și distribuție mobil, tinde să devină una de interes internațional.
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop