O casă mai frumoasă, în franciză

La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
În centrul comercial Big Fashion din Belgrad, la începutul lunii iunie, a fost deschis cel de-al doilea magazin de franciză al faimosului brand italian pentru decorațiuni interioare și casă - Coincasa. Primul magazin este situat în centrul comercial Delta City din New Belgrad, beneficiar al francizei pentru teritoriul Serbiei fiind compania Futura.
Producătorul Coincasa se bucură de o tradiție îndelungată și este un brand recunoscut în domeniul decorațiunilor casnice. Acesta a fost unul dintre principalele motive pentru care compania Bio Futura a achiziționat această franciză. Planurile pe termen lung, spun reprezentanții companiei, includ extinderea ulterioară a lanțului de vânzări, dar, deocamdată, vor funcționa în aceste două puncte de vânzare.
Expansiunea în regiune
Rețeaua Coincasa de vânzare cu amănuntul pe piața internă din Italia se dezvoltă independent, în timp ce, pe alte piețe, oferă în principal franciza. După cum s-a anunțat la sfârșitul anului 2016, compania italiană este interesată să găsească parteneri de franciză în Croația și Slovenia.
Potențialii francizați au posibilitatea să deschidă un magazin sau un “colț” de franciză. În primul caz, spațiul necesar este de la 150 la 250 m2, iar în cel de-al doilea caz de la 50 la 170 m2, într-o locație aglomerată sau în locuri cu peste 30.000 de locuitori.
După cum a menționat anterior, pentru portalurile de franciză, Patrizia Nicodemo, responsabilă pentru dezvoltarea rețelei de comerț cu amănuntul Coincasa, partenerii ideali sunt antreprenori cu experiență în comerțul cu amănuntul sau în industrii legate de decorarea casei. Ea a subliniat că francizații se pot baza pe sprijinul lor continuu, care include o campanie de marketing puternică, articole disponibile întotdeauna și șase colecții anuale. Pentru lansarea activității de comerț, este necesar să se aloce 750 de euro pe m2, dintre care 350 de euro sunt pentru amenajarea magazinelor în interior și 400 de euro sunt pentru bunurile pentru care se plătește prima taxă.
Coincasa este doar una dintre mărcile grupului italian Coin (Gruppo Coin), care are în portofoliul său mai multe mărci de modă Luca D’Altieri, JCT & Co., JCT junior, Koan și lanțul de retail - magazinul Coin, Excelsior și Eat’s.
Coincasa a fost înființată în 1962 ca marca italiană specializată în decorațiuni interioare, cu sediul în Veneția. Astăzi există mai mult de 100 de magazine, dintre care cele mai multe au fost deschise în sistem de franciză.
Articole citite

IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
În următorii doi ani, planul de dezvoltare al Grupului Floria include şi proiectul de francizare a reţelei de retail.
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.