Pentru partenerii Card Group - tot ceea ce este mai bun
Practic, nu există moment major în viață care să nu fie însoțit de oferirea unei felicitări potrivite momentului. Din anul 1997, de când și-a început activitatea, compania suedeză Card Group a conștientientizat acest lucru. Compania este specializată în proiectarea și vânzarea de felicitări, dar este specializată și în ambalarea cadourilor, organizarea aniversărilor pentru copii, realizarea accesoriilor pentru sărbători și a decorațiunilor. În cei douăzeci de ani de activitate, Card Group a reușit să se extindă dincolo de granițele pieței suedeze și să-și dezvolte rețeaua de franciză în 45 de țări. Card Group a devenit nu numai sistemul de franciză cu cel mai mare volum de exporturi către Suedia, dar, în domeniul lor, este una dintre cele mai dezvoltate francize din lume. Compania continuă să lucreze la extinderea rețelei sale, vizând noi piețe și căutând un partener, un potențial francizat care să dorească să dezvolte o franciză Master în Slovenia.
Partenerul va fi beneficiarul unei francize Master, responsabilă de organizarea afacerilor din Slovenia. Operațiunile vor include aprovizionarea punctelor de vânzare cu produse Card Group, găsirea unor distribuitori și coordonarea acestora, conducerea operațiunilor principale și acordarea de sprijin rețelei locale. Beneficiarul francizei Master trebuie să caute în Slovenia patru distribuitori care să acopere o zonă cât mai mare.
Partenerii pot oferi o serie de produse comercianților în: supermarketuri, librării, magazine de cadouri, florării, magazine cu jucării, stații de benzină, magazine de tutun, precum și altor clienți care desfășoară afaceri ce permit parteneriatul cu Card Group. Cei din conducerea firmei Card Group propun potențialilor parteneri condiții favorabile de cooperare. Astfel, partenerii plătesc numai acele produse care se vând. Compania a explicat că, în acest fel, comercianții nu au niciun risc. Printre aceștia, vor fi și cei care vor comercializa și sortimente noi, care nu sunt incluse în oferta magazinelor proprii.
În calitate de francizor, cei din conducerea firmei Card Group oferă sprijin partenerilor săi, inclusiv formare inițială în Suedia, sprijin permanent în Slovenia, livrarea materialelor pentru vânzare și crearea unui sistem de intranet.
Francizorul trebuie să furnizeze capital de lucru între 20.000 – 35.000 de mii de euro, ceea ce este suficient pentru un start-up reușit și pentru dezvoltarea afacerii. Este de dorit ca partenerul să aibă experiență în vânzări și în operațiunile de management, dar nu este un lucru esențial, putând beneficia de franciză în orice domeniu s-ar afla.
Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza Card Group, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri de la Profit System Slovenia. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.