Pentru partenerii Card Group - tot ceea ce este mai bun
Practic, nu există moment major în viață care să nu fie însoțit de oferirea unei felicitări potrivite momentului. Din anul 1997, de când și-a început activitatea, compania suedeză Card Group a conștientientizat acest lucru. Compania este specializată în proiectarea și vânzarea de felicitări, dar este specializată și în ambalarea cadourilor, organizarea aniversărilor pentru copii, realizarea accesoriilor pentru sărbători și a decorațiunilor. În cei douăzeci de ani de activitate, Card Group a reușit să se extindă dincolo de granițele pieței suedeze și să-și dezvolte rețeaua de franciză în 45 de țări. Card Group a devenit nu numai sistemul de franciză cu cel mai mare volum de exporturi către Suedia, dar, în domeniul lor, este una dintre cele mai dezvoltate francize din lume. Compania continuă să lucreze la extinderea rețelei sale, vizând noi piețe și căutând un partener, un potențial francizat care să dorească să dezvolte o franciză Master în Slovenia.
Partenerul va fi beneficiarul unei francize Master, responsabilă de organizarea afacerilor din Slovenia. Operațiunile vor include aprovizionarea punctelor de vânzare cu produse Card Group, găsirea unor distribuitori și coordonarea acestora, conducerea operațiunilor principale și acordarea de sprijin rețelei locale. Beneficiarul francizei Master trebuie să caute în Slovenia patru distribuitori care să acopere o zonă cât mai mare.
Partenerii pot oferi o serie de produse comercianților în: supermarketuri, librării, magazine de cadouri, florării, magazine cu jucării, stații de benzină, magazine de tutun, precum și altor clienți care desfășoară afaceri ce permit parteneriatul cu Card Group. Cei din conducerea firmei Card Group propun potențialilor parteneri condiții favorabile de cooperare. Astfel, partenerii plătesc numai acele produse care se vând. Compania a explicat că, în acest fel, comercianții nu au niciun risc. Printre aceștia, vor fi și cei care vor comercializa și sortimente noi, care nu sunt incluse în oferta magazinelor proprii.
În calitate de francizor, cei din conducerea firmei Card Group oferă sprijin partenerilor săi, inclusiv formare inițială în Suedia, sprijin permanent în Slovenia, livrarea materialelor pentru vânzare și crearea unui sistem de intranet.
Francizorul trebuie să furnizeze capital de lucru între 20.000 – 35.000 de mii de euro, ceea ce este suficient pentru un start-up reușit și pentru dezvoltarea afacerii. Este de dorit ca partenerul să aibă experiență în vânzări și în operațiunile de management, dar nu este un lucru esențial, putând beneficia de franciză în orice domeniu s-ar afla.
Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza Card Group, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri de la Profit System Slovenia. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite
Tradiție și excelență
/22.08.2025
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Cele mai citite
La Plăcinte, înainte!
/28.11.2016
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.