Expoziția de franciză din Varșovia se apropie

Cea mai mare expoziție de franciză din Europa Centrală și de Est, care a ajuns la a 15-a ediție în acest an, Franchise Expo va avea loc în capitala Poloniei, Varșovia. Organizatorii numără aproximativ 200 de expozanți internaționali din zeci de țări și așteaptă peste 7.000 de participanți din lumea francizei. Locul de desfășurare va fi Palatul Științei și Culturii din Varșovia.
În perioada 26-28 octombrie, Franchise Expo 2017, este un loc perfect pentru a face cunoștință și a vă familiariza cu potențiali parteneri de afaceri. Este o ocazie specială atât pentru francizat, cât și pentru partenerii de franciză, deoarece oferă oportunitatea acelor întâlniri față în față, care sunt indispensabile în afaceri.
Desigur, Franchise Expo nu este interesantă doar pentru antreprenori și investitori: ei pot să intre în lumea francizelor și să afle detalii despre o mulțime de concepte din diferite domenii de activitate. Prin demonstrații și mese de lucru, vizitatorii pot afla despre cele mai reușite, mai extinse și cele mai recente oportunități de franciză. Evenimentul oferă, de asemenea, programe gratuite de instruire, la care participanții își pot lărgi cunoștințele despre afaceri, despre francize și pot afla mai multe informații despre experții din domeniu. Indiferent dacă este vorba de dezvoltarea de rețele, de afaceri sau de branding, expozantul poate descoperi o mulțime de subiecte interesante.
Principalul organizator al expoziției este consultantul de franciză și fondatorul sistemului PROFIT System, lider în acest domeniu în Europa Centrală și de Est, împreună cu alte câteva site-uri și reviste de știri despre francize, precum și portalul de franciză Franchising.hu. Reprezentanții Franchising.hu vor participa, de asemenea, la eveniment, sprijinind expozanții și vizitatorii din Ungaria.
Lansăm, prin prezentul articol, o provocare în piața românească a francizelor și o invitație către toți francizorii români de a participa cu stand la Expo Varșovia, în măsura în care există potențial pentru extinderea rețelelor de franciză în Europa Centrală și de Est. De asemenea, participarea la Expo este o oportunitate excelentă pentru antreprenorii români care doresc să achiziționeze o franciză, întrucât acolo puteți descoperi un univers impresionant de tipuri de francize și puteți afla informații relevante direct de la sursă.
Pentru detalii privind participarea la Expo, vă rugăm sa transmiteți un email pe adresa mcoman@profitsystem.ro până în data de 30 septembrie cel târziu.
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...