Ce zici de o companie proprie în schimbul actualului tău loc de muncă?

"Acest fapt ne confirmă convingerea că modelul de parteneriat pe care l-am creat este sigur și de succes. Suntem încântați de faptul că personalul magazinului, care este cel mai implicat în această afacere, crede în acest concept", spune Piotr Skotnicki, manager de franciză KOMFORT.
Exemple de francizați care au decis să deschidă un magazin în franciză sunt Paulina și Robert Kurkus. Cuplul care a venit de la Koszalin a decis să deschidă un magazin în Świnoujście.
- Când ai propriul magazin, ești mai responsabil, dar ai și o șansă crescută pentru profituri mai mari. În urmă cu 11 ani am lucrat în magazinul KOMFORT ca vânzător. Am avut de-a face cu multe aspecte legate de funcționarea magazinului, dar când ne-am deschis propriul magazin, s-a dovedit că afacerea a ascuns multe secrete pe care nu le știam până atunci - admite Paulina Kurkus. Franciza dă posibilitate antreprenorilor în primul rând de a influența sfera de activitate a magazinului.
- Conceptul de afaceri sub marca KOMFORT are nevoie de multă implicare, în afară de o locație bună. Vânzările și serviciile pentru clienți sunt esențiale, iar compania le permite partenerilor contractuali să vândă produse și servicii clienților care au afaceri, instituțiilor, școlilor etc. Vânzările la scară mai mare generează, bineînțeles, și profituri mai mari. – ne asigură Piotr Skotnicki.
Magazinul Paulinei și a lui Robert Kurkus este deschis de numai patru luni, astfel încât sunt la început și dezvoltarea lor de-abia acum începe. Dar chiar și acum magazinul lor generează o cifră de afaceri mare. Cuplul oferă servicii complementare care combină consilierea, vânzarea și serviciile legate de instalarea de pardoseli și covoare. Kurkus a cumpărat de asemenea mașini care pot instala pardoseli. Paulina și Robert Kurkus au decis să nu angajeze alți salariați pentru moment, ci să-și conducă singuri magazinul.
- Acest lucru are un efect pozitiv asupra relațiilor cu clienții. Magazinul din Swinoujscie trebuie să fie asociat cu Paulina și Robert Kurkus. Nu vrem să punem în umbră brandul, ci să dăm valoare serviciilor și produselor noastre. Magazinul funcționează de luni până vineri, între orele 10.00 și 18.00, iar sâmbăta între orele 9.00 și 13.00. Avem o abordare sănătoasă a muncii noastre. Chiar dacă suntem angajați în propria afacere, acordăm o atenție deosebită timpului privat, astfel încât munca de zi este de opt ore. Este adevărat că lucrăm și sâmbăta, dar numai până după-amiaza. Deci, avem aproape tot weekend-ul pentru noi înșine - spune Robert Kurkus.
Cu timpul, când afacerea crește, intenționează să angajeze oameni pentru a-i ajuta.
- Poate că anul viitor vom căuta pe cineva. Între timp, reușim să controlăm totul și nu este nevoie să angajăm personal suplimentar. În plus, prezența în magazin ne permite să ne cunoaștem clienții, așteptările și nevoile acestora. Ulterior vom transmite aceste informații și angajaților noștri. Vânzările în KOMFORT se bazează pe consiliere. Clienții ne întreabă care parchet este cel mai bun pentru ei, cum să îl monteze, sunt doritori să vorbească, să afle detalii, să întrebe despre problemele tehnice și așteaptă sfatul specialiștilor - adaugă Paulina Kurkus.
- Nu-mi pot imagina că cineva răspunde "Nu știu". Cunoașterea întregii game de produse din magazin este obligatorie, așa că sunt încântat că, în afara pregătirii pe care mi-a oferit-o Komfort, mă ajută experiența pe care o am în ceea ce privește lucrările de construcții și renovare - adaugă Robert Kurkus.
Francizatul a lucrat în Norvegia mai mulți ani, dar în timp a decis să se întoarcă în Polonia și să investească în conceptul de franciză KOMFORT.
- Soția mi-a sugerat ideea de a coopera cu rețeaua KOMFORT. Ea cunoștea compania, era familiarizată cu regulile magazinelor din rețea, putea să vândă și să vorbească cu clienții. Am fost conștienți de ce presupune investiția facută, de riscurile pe care le implică, dar știam că vom avea de câștigat colaborând cu o companie de franciză. Avem încredere în Komfort, așa că am crezut în corectitudinea deciziei noastre ", a declarat Robert Kurkus.
Cuplul a investit într-un magazin care funcționează în conformitate cu principiile francizei de depozit.
- Conceptul este foarte bine pus la punct. Compania a redus riscul afacerii la minim, preluând sediul și controlând stocul magazinului. Datorită acestui fapt, avem un flux continuu de mărfuri, nu există nimic în stoc și există întotdeauna loc pentru o colecție nouă – mai spune francizatul.
Înainte ca francizații să-și înceapă propria afacere, au participat la o sesiune de pregătire timp de câteva săptămâni.
- Am lucrat timp de o lună la unul din magazinele Komfort. Acolo, sub conducerea managerului, am făcut toate lucrările legate de activitatea din magazin: am servit clienții, am lucrat la casa de marcat, am întocmit documentația magazinului. Avem, de asemenea, foarte multe cunoștințe despre sortimentul Komfort - spune francizatul.
Procesul de recrutare nu a durat mult. La șase luni de la depunerea cererii, reprezentantul Komfort a luat legătura cu ei. Compania a propus mai multe locații în Swinoujscie. În cele din urmă, a fost selectată o locație dintr-o galerie comercială din centrul orașului.
- Ideea de a investi în afaceri a apărut în octombrie 2016, am semnat acordul de franciză în martie 2017, iar magazinul a fost deschis o lună mai târziu - spune Paulina Kurkus.
- Am avut bani, deci nu a existat nicio problema cu finalizarea rapidă a documentației. Komfort a organizat totul: a montat magazinul și a implicat la deschidere personal și din alte magazine. Totul a avut loc în beneficiul companiei - subliniază Robert Kurkus.
Magazinul lui Robert și al Paulinei Kurkusów are o suprafață de 270 m2. Cuplul intenționează să deschidă un al doilea magazin în viitor. Între timp, accentul se pune pe dezvoltarea primului magazin.
- Ne-am implicat cu toată inima în afacerea noastră și sperăm că eforturile noastre vor aduce doar profituri. - spune Paulina Kurkus.
Pentru Zbigniew Łotocki, un alt francizat KOMFORT, colaborarea a fost o oportunitate de a extinde oferta fostei sale companii, care a funcționat de peste 20 de ani.
- Am un centru comercial cu materiale de construcții și finisaje. KOMFORT mi-a îmbogățit oferta de produse legate de amenajări interioare. Compania oferă produse de înaltă calitate, competitive pe piața locală, în conformitate cu tendințele actuale. Aș avea probleme cu achiziționarea unui astfel de sortiment dacă m-aș fi ocupat singur. Producătorii care lucrează la scară largă lucrează în principal cu companii mari. Eu îmi conduc afacerea pe o piață prea mică, cooperarea nu ar fi profitabilă pentru niciuna dintre părți. Angrosiștii locali oferă produse atractive, astfel că mi-am dorit și eu să ies în evidență cu produse diferite și acest lucru l-am obținut prin colaborarea cu KOMFORT – declară Zbigniew Łotocki, antreprenor de la Żary.
Pregătirile pentru deschiderea magazinului au durat aproximativ o jumătate de an. Cea mai mare parte a timpului ne-a luat amenajarea clădirii, întrucât am dorit să deschid magazinul lângă centrul comercial.
- Am vrut să integrez KOMFORT în complexul comercial pe care îl dețin. Rețeaua s-a ocupat de designul interior, de depozitarea echipamentelor și de stocare. Magazinul a fost înființat în luna martie a acestui an - spune francizatul.
Magazinul KOMFORT din Żary are 350 m2. Suprafața totală a centrului comercial ocupă 2.000 de m2. Zbigniew Łotocki are 40 de angajați în întregul complex. Fiecare departament are personal de vânzări specializat și dedicat în sortarea produselor din diferite categorii. Aceștia se concentrează pe munca lor, oferind servicii profesionale clienților. Centrul comercial se află într-o locație bine conectată, în apropiere de zone locuite. Este ușor să ajungeți și să parcați în incinta centrului comercial, fapt care crește cu siguranță satisfacția clienților.
- Conceptul în franciză Komfort atrage atât foști angajați care aleg să-și conducă propriile afaceri, cât și antreprenori care deja au afaceri de mult timp, dar pentru care KOMFORT este extensia ideală privind oferta de produse. Angajații rețelei KOMFORT s-au familiarizat cu regulile magazinului, cunosc procesul de vânzări și se angajează în colaborarea cu compania pe baza francizei. Ei văd în investiție oportunitatea de a obține profituri mari. - spune Piotr Skotnicki.
Dacă îți dorești să ai propria afacere, însă nu ai experiență în domeniul ales, franciza poate fi o soluție pentru tine! Vei primi pe tavă expertiza unor antreprenori care au testat deja succesul și, în plus, vor fi alături de tine tot timpul pentru că succesul tău e și succesul lor! Înscrie-te acum la newsletter pe site-ul https://franchising.info.ro/ și află ce franciză ți se potrivește.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...