Ultimul trend: franciza = alegerea campionilor
Asemenea lui Usain Bolt, regele box-ului și-a lansat, de asemenea, propria afacere de franciză. Floyd Mayweather a dezvoltat o rețea de box și de săli de fitness.
Chiar în această toamnă, rețeaua Mayweather Box & Fitness a deschis prima sală în franciză. În paralel cu proprietarul, campionul de box Floyd Mayweather, sportivii profesioniști își vor împărtăși cunoștințele și pasiunea cu cei care iubesc sportul. Floyd Mayweather a înființat o echipă de directori de franciză, de fitness și de afaceri pentru a ajuta la crearea unei rețele pe care el a conceput-o, concentrându-se nu doar pe un stil de viață sănătos, ci și pe creșterea nivelului de viață al persoanelor din mediile defavorizate. Scopul lor este de a încuraja dezvoltarea cartierelor dezavantajate și a clădirilor vechi. Reprezentanții companiei sunt convinși că fitness-ul și un stil de viață sănătos pentru toată lumea nu sunt influențate de statutul social sau economic.
"Am dedicat întreaga mea viață boxului și fitness-ului, așa că am decis să împărtășesc din experiența mea, câștigată de-a lungul anilor, cu cei care vor să aibă o viață activă în sport. Avem programe speciale pentru copii și părinți, dar și pentru sportivi de performanță ", a spus Mayweather.
Toată lumea are dreptul să aibă acces la un echipament de fitness și o sală de înaltă calitate și astfel să aibă o viață mai sănătoasă. Cu această credință și viziune, marca Mayweather Box & Fitness și-a propus să devină o rețea internațională. În următoarea perioadă, se extind în Statele Unite ale Americii, dar ulterior ar dori să cucerească Europa, conform unui plan de expansiune ambițios: Mayweather și echipa sa intenționează să deschidă 200 de săli de sport în primii doi ani, însă planul pe termen lung este să deschidă 500 de unități în următorii cinci ani.
Deținând o rețea de săli de box și cluburi de fitness, Floyd Mayweather este primul care a publicat pentru prima dată programul său de instruire secretă, astfel încât toți entuziaștii sportului să aibă posibilitatea de a accesa forma dorită, indiferent de nivelul lor economic și social. Compania a lansat de asemenea o aplicație prin care sunt disponibile programe de pregătire și programe speciale, astfel încât pasionații de sport vor putea să se antreneze nu numai în centre de fitness, ci și acasă.
În conformitate cu ultimele tendințe din domeniu, a treia componentă a conceptului Mayweather Box & Fitness este serviciul online prin care poți avea propriul antrenor care să te antreneze online, serviciu care va fi disponibil în curând, în schimbul unei taxe de abonament. Potrivit directorului rețelei de franciză, James Williams, conceptul va răspunde cererii pieței conform căreia oamenii obișnuiți sunt dornici să folosească metodele de formare ale celor mai de succes sportivi. Franciza Mayweather Box & Fitness este ideală pentru a servi noua tendință.
Articole citite
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca