Imaginație fără limite
Mitko Andonov ne dezvăluie obiectivul cu cel mai mare potențial și care sunt prioritățile sale în afaceri. El și-a început experiența de muncă acum 20 de ani, când se afla pe ocean, în drum spre Chicago.
"Am învățat multe în America, am întâlnit diferite moduri de a face afaceri și oameni diferiți, ceea ce a dus la deprinderea unor obiceiuri de lucru mult mai bune și la creșterea încrederii în sine", spune Andonov despre începuturile experienței sale.
După întoarcerea sa în Macedonia, a lucrat în domeniul distribuției timp de un deceniu, unde a câștigat cea mai mare experiență. "Am avut ocazia să învăț de la cei mai buni, am lucrat cu parteneri mari, din mai mult de 20 de țări" - spune Andonov.
În urma cu doi ani, Mitko Andonov a fondat o companie de marketing și consultanță, iar acum, împreună cu fratele său, a deschis o fabrică de prelucrare a lemnului. În plus, acesta declară că este angajat în mai multe proiecte mici. Prin urmare, este vorba de un antreprenor experimentat. Astfel că nu este surprinzător faptul că, în urmă cu un an, acesta a decis să devină master francizor Jumping Clay pentru întreg teritoriul Macedoniei. "Este o experiență complet nouă" - spune Mitko Andonov.
În lumea francizelor
Când locuia în Statele Unite, se gândise să aplice pentru câteva sisteme de franciză oferite în domenii similare deoarece, conform spuselor lui, operarea unei francize este un mod de lucru larg răspândit și acceptat în general. Cu toate acestea, nu a fost niciodată conștient de "detaliile" francizei în sine.
"Am citit multe pe internet, dar am crezut că Macedonia nu este pregătită pentru francize. Franchising-ul în sine este un bun model de afacere, iar sistemele de franciză devin din ce în ce mai bune în timp deoarece francizorii aduc permanent îmbunătățiri și vin cu soluții la diversele probleme și experiențe cu care se confruntă în țările în care funcționează franciza. În cazul unei mărci binecunoscute, francizatul beneficiază și de renumele pe care franciza o are deja. De asemenea, este mult mai ușor să urmărești rezultatele și să înțelegi care sunt așteptările " - spune Andonov, împărtășind câteva dintre beneficiile francizei.
O "poveste cu scenariu pozitiv"
Jumping Clay este o "poveste cu scenariu pozitiv" pentru potențialii francizați întrucât este o franciză educațională și de divertisment ale cărei condiții sunt simple și convenabile. În paralel cu serviciul de bază - cursul de modelare a plastelinei - care se desfășoară în atelierele Jumping Clay, se vinde și această plastelină specială, ceea ce reprezintă un avantaj competitiv față de alte concepte educaționale. Această plastelină specială nu este toxică, deci este foarte sigură pentru copii și poate fi modelată în orice formă dorită, în funcție de imaginația fiecărui copil.
"Jumping Clay nu este încă un brand foarte cunoscut pe piața noastră. Există probabilitatea de apariție a unor tipuri de plastelină sau de materiale cu calități similare, care pot distrage atenția cumpărătorului și acesta își poate pierde încrederea în Jumping Clay" - explică Andonov, pe măsură ce dezvoltă această afacere.
Indiferent de tendința pieței din acest punct de vedere, ținând cont de evoluția activității în primele zece luni ale afacerii, Andonov consideră că există un mare potențial pentru dezvoltarea acestui sistem de franciză în Macedonia.
Foto: Jumping Clay Macedonia
"Toți părinții doresc să investească în activități interesante și dinamice pentru copiii lor pentru a le dezvolta inteligența, încercând să-i îndepărteze de telefoane, computere și televizoare. În atelierele noastre, se încurajează creativitatea, încrederea în sine, dezvoltarea gândirii. Pentru a face experiența și mai distractivă, am început să organizăm și evenimente aniversare pentru zilele de naștere ale copiilor. Și suntem foarte diferiți de alte locuri unde se organizează zilele de naștere. Copiii sunt foarte încântați" - spune Andonov.
El adaugă că practicile din alte țări pot fi aplicate în Macedonia, unde Jumping Clay a fost introdus în școli și conceptul este organizat sub formă de ore suplimentare pentru copii. Există, de asemenea, posibilitatea ca programul să fie inclus în unele dintre taberele de vară.
Cu toate acestea, Andonov afirmă că mediul de afaceri din Macedonia este extrem de nefavorabil, iar criza politică durează de prea mult timp, astfel că societatea nu este deocamdată pregătită să accepte schimbări.
"Și cei care au avut succes în piață sunt destul de precauți. Sunt anunțate schimbări pozitive, care se simt deja puțin, dar este necesar să așteptăm încă un an pentru a veni cu evaluări realiste. Sunt un optimist iremediabil și cred că anii care vor urma vor fi cei mai buni ani pentru afaceri", spune el.
Sprijinirea extinderii rețelei
Există mult interes pentru această franciză. Andonov declară că negociază cu cei interesați, dar aceștia sunt foarte precauți.
"Este important pentru noi să alegem partenerii potriviți pentru planurile pe termen lung. Atunci când cineva decide să investească în această afacere, trebuie să se dedice și să știe cum să lucreze cu copiii. Aceasta nu este o afacere obișnuită, ci este vorba despre "edu-divertisment" - o conexiune între educație și divertisment. Deci, proprietarul de franciză ar trebui să fie mai mult manager decât un profesor, să aibă o poveste de afaceri de succes. Decizia noastră este să avem un singur partener în fiecare oraș" - spune Andonov.
Potențialii fracizați sunt cel mai mult interesați de valoarea investiției.
"Ciudat, nimeni nu se întreabă care sunt așteptările și obstacolele și dacă le-ar putea depăși. Acum ar putea părea dificil, dar când rețeaua de franciză se va extinde în majoritatea orașelor, sunt sigur că cererile vor veni din inerție" - spune Andonov.
Interesant este faptul că vânzările online sunt în creștere. Macedonia se adaptează tendințelor din acest punct de vedere, iar acest canal de vânzare primește multe comenzi pentru decorațiuni, figurine, cadre de imagine realizate din plastelina Jumping Clay.
Așa cum am subliniat deja – este un "joc sigur", deci avem planuri de a deschide o altă franciză anul viitor.
"Pentru noi, dezvoltarea stabilă a sistemului este de o importanță crucială. Până acum, avem 100% clienți satisfăcuți și nu putem și nu dorim să-i pierdem. Când părinții văd toate avantajele Jumping Clay, devin clienții noștri fideli. Pentru zilele de naștere, suntem acum alegerea numărul unu. Mă bucur că părinții aleg cele mai bune variante pentru copiii lor. Dacă vrem un viitor mai bun, trebuie să investim în copiii noștri. Și pentru Jumping Clay, potențialul este la limita imaginației" - subliniază el.
Articole citite
Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Subiecte populare in Forum
peruvian pink cocaine, buy mam-2201 crystal online,🔥 🔥 buy 3fpm online, sgt-151 buy online,🔥 🔥 buy mam 2201, buy a-pvp crystal powder online, 2 fma for sale usa, buy a-php crystals online, apvp for sale, buy adderall 30mg online, order pure mdpv online, peruvian pink cocaine for sale, buy mdpv online, buy bk 2cb usa, mam 2201 for sale usa, buy mdpv 1g, buy am-2201 online, pink peruvian cocaine,
Oprindelse: Holland Renhed i %: 98 Te1eghrmm ⛽️ @DUBZMNY 📦🍁💯🔞 https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink...
Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii
Interesata.