Frumusețea constă în simplitate
Spre deosebire de majoritatea afacerilor, KIODA s-a extins rapid încă de la începutul afacerii. Din 2015, când a fost deschis primul magazin concept din Malaezia, rețeaua a crescut la 50 de unități astăzi, cu puncte de vânzare în 13 țări, în principal din Asia (Malaezia, Vietnam, Singapore, Kazahstan, Nepal, India, Indonezia, Filipine). Rețeaua are acum cel mai mare număr de tranzacții anuale de franciză - mai mult de 40 - și intenționează acum să extindă rețeaua de franciză pe teritoriul Europei și caută parteneri de franciză în țările din Europa Centrală și de Est.
KIODA se distinge de alte lanțuri de magazine, în primul rând printr-un sortiment inovator și atractiv. În aceste magazine, există diferite produse cu un design deosebit - de la jucării și cosmetice, consumabile de birou, până la ustensile și obiecte mici care dau un aspect aparte casei, iar ceea ce conectează diferitele linii de produse este simplu și intuitiv. Potrivit lui Jason Tay, director de dezvoltare a francizei în cadrul companiei, “design-ul este introdus în brand-ul însuși".
“Cuvântul "kio da" vine, de fapt, din limba coreeană și înseamnă dulce, drăguț, atrăgător, astfel încât marca descrie conceptul întregii linii de produse. Pe de altă parte, filozofia noastră de afaceri se bazează pe faptul că cele mai puține lucruri pe care le folosim zilnic pot fi atât frumoase, cât și speciale. Această particularitate se reflectă în simplitate” - explică Jason Tay, adăugând că “toți clienții răspund pozitiv la atmosfera și aranjamentul specific al produselor KIODA, care nu sunt întâmplătoare. Ele sunt rezultatul unei gândiri și proiectări atente, care se inspiră cel mai mult din cultura pop-coreeană, deși designeri din întreaga lume lucrează la acest brand.”
În plus, sortimentul este "împrospătat" în mod regulat, la fiecare trei luni, prin introducerea a până la 100 de produse noi. În acest fel, spune Tay, gama este întotdeauna actualizată și în linie cu trend-ul.
Antreprenorii care văd acest concept și îl consideră o bună ocazie de a-și începe propria afacere, primesc o franciză individuală (posibilitatea de a deschide un magazin), iar avantajul este că investiția ar fi mai mică decât dacă ar deschide un concept similar, cu întreaga logistică și lanțul de aprovizionare. Dimensiunea medie a spațiului necesar pentru acest magazin este de aproximativ 140 de metri pătrați, iar costurile legate de amenajarea și dotarea magazinului în conformitate cu standardele KIODA vor depinde în mare parte de starea și amplasarea spațiului. Cu toate acestea, francizorul estimează că este necesară o investiție între 150.000 și 280.000 USD pentru a începe o afacere, fără a include taxa de redevență și costul de decorare a camerelor. Această sumă acoperă, de asemenea, o taxă de licență unică, soluțiile de proiectare, echipamentul necesar, sistemul IT, instruirea, primele stocuri de produse.
“Ne angajăm pe deplin să colaborăm cu francizatul. Bineînțeles, acest lucru nu înseamnă numai furnizarea regulată de bunuri, ci și asistență în alegerea unei locații și echiparea spațiului. De fapt, vom fi alături de francizați pe toată perioada de colaborare. Ei pot conta pe sprijinul nostru în ceea ce privește instruirea, marketingul, afacerile curente", spune Jason Tay.
“Prin urmare, partenerii noștri pot fi oameni care nu au avut nicio experiență în acest sector până acum. Singurul lucru pe care îl solicităm este să fie energici, dedicați, pregătiți să lucrăm împreună și să construim o poziție puternică pe piața locală. Pentru a lua decizii rapide, aceste abilități sunt foarte necesare. Pe de altă parte, suntem deschiși la comunicare și îi încurajăm pe partenerii noștri să ne transmită opiniile și sugestiile lor. Esența cooperării în sistem de franciză constă tocmai în împărtășirea experienței și crearea de valoare adăugată pentru ambele părți” - mai adaugăTay.
Articole citite
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
În următorii doi ani, planul de dezvoltare al Grupului Floria include şi proiectul de francizare a reţelei de retail.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.