"Note fine" pentru o franciză de succes

L’ARÔME este un brand de parfumuri produse în Franța, cu o paletă largă de 230 de esențe. Gama de parfumuri se schimbă în mod constant și se adaptează nevoilor pieței. După cum am scris și într-un articol anterior, creatorii conceptului au fost Davor și Zrinka Bagić din Croația, unde au început să extindă pentru prima dată rețeaua de parfumuri sub acest brand. Pe parcursul primei jumătăți a anului trecut, rețeaua a cunoscut un "boom", extinzându-se pe șapte noi piețe - în Serbia, Cehia, Slovacia, Canada, Israel, Slovenia și Italia.
Antreprenorii interesați să achiziționeze această franciză au posibilitatea de a alege din mai multe formate: magazin clasic (parfumerie), "insulă" într-un centru comercial și colț de franciză. În funcție de piață, L’ARÔME s-a extins practic în toate cele trei formate.
“În Serbia, de exemplu, am semnat un contract de franciză master și în doar câteva luni de la semnarea contractului, francizatul a deschis trei magazine de parfumuri L’ARÔME. Al patrulea magazin, precum și alte două colțuri de franciză au fost deschise spre finalul lui 2017. În Slovacia, Cehia și Slovenia, există câte un magazin. Pe de altă parte, în Canada și Israel, avem titulari de francize master. Și în aceste țări am deschis un colț de franciză în centrele comerciale pentru moment” - explică Davor Bagic.
“În prezent, cea mai mare piață pentru marca L’ARÔME este Italia, cu două magazine L’ARÔME deschise în Palermo și Roma și 27 de colțuri de franciză. Am realizat potențialul pieței italiene și am început o campanie de marketing puternică, care a provocat deja un interes deosebit investitorilor locali și mulți dintre ei sunt interesați să devină beneficiari ai francizei noastre. Prin urmare, ne așteptăm la deschiderea a șapte parfumerii în franciză, în Napoli, Milano, Roma, Geneva, Palermo, Udine și Lecce, precum și peste 50 de francizați în toată Italia” - spune Bagic.
Potrivit acestuia, deschiderea unui magazin francizat L’ARÔME necesită între 2.000 și 6.000 de euro, în funcție de formatul și dimensiunea afacerii. Specificitatea acestui sistem este că nu percepe nici o taxă de franciză - nici taxe de intrare, nici redevențe regulate. L’ARÔME este o franciză clasică de distribuție, cu condiții foarte avantajoase de cooperare.
“Marja francizaților noștri este semnificativ mai mare față de marja medie din industria parfumurilor și variază de la 100 la 300%. Prin urmare, rentabilitatea investiției pentru magazinul L’ARÔME poate fi realizată în 12 luni de la deschidere, iar pentru colțul de franciză, în câteva luni. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că acest lucru depinde de locație și de trafic. De aceea suntem aici, pentru a sfătui beneficiarii în alegerea locației și pentru a le face o evaluare financiară a cifrei de afaceri și a randamentului investiției” - explică Davor Bagić.
El adaugă că în perioada următoare se așteaptă la extinderea mărcii atât pe piețele în care operează deja, cât și pe piețe noi, printre care se numără și România. Catalogul de franciză L’ARÔME este disponibil pe portalul nostru aici. În țările Uniunii Europene, rețeaua va fi, în esență, dezvoltată prin franciza cu unități individuale, în timp ce în afara Uniunii Europene se caută master francizori.
Articole citite

Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.