Alexandre Duque Lourenco, CEO BodyConcept & DepilConcept, are 42 de ani și este din Lisabona, Portugalia.
Miercuri
07.02.2018
La nivel internațional, este binecunoscut succesul de care se bucură brand-urile BodyConcept si DepilConcept. Din interviul acordat de Alexandre Duque Lourenco, vom afla secretul succesului acestor francize.
 

Așa cum am menționat și în articolele precedente, primele saloane de înfrumusețare în franciză BodyConcept și DepilConcept au fost deschise în 2005, respectiv 2006, în Portugalia, iar ulterior rețeaua de franciză s-a extins pe piețele din Brazilia, Cape Verde și Polonia. Acum compania este interesată de dezvoltarea rețelei de franciză în țările din Europa Centrală și de Est.

Cum și de ce ați decis să francizați cele 2 mărci BodyConcept și DepilConcept?

„Francizarea afacerii a fost obiectivul nostru principal încă de la început. Experiența anterioară a proprietarilor BodyConcept și DepilConcept a fost întotdeauna în domeniul afacerilor în franciză. Deci când am văzut oportunitatea imensă din domeniul înfrumusețării, am început imediat să dezvoltăm afacerea pe baza sistemului de franciză.

Franciza este un model excelent de business, un parteneriat perfect, profitabil atât pentru francizor, cât și pentru francizați. Pentru noi, ca francizor, pentru că putem să creștem mai repede, iar pentru oamenii care vor să-și pornească propriul business pentru că primesc o "rețetă" gata testată și sunt scutiți de o mulțime de eforturi. Cred că este o alegere bună pentru ambele părți. De fapt, consider că franciza este cel mai bun model de business din lume.

Cum a decurs procesul de pregătire a pachetului de franciză și în cât timp l-ați finalizat?

„Am început proiectul în iulie 2004 și am deschis prima clinică BodyConcept în ianuarie 2005. Așa că a durat aproximativ 6-7 luni pentru a pregăti modelul de franciză.”

Câte unități proprii și câte unități în franciză aveți în prezent?

„Astăzi suntem prezenți în Brazilia, Cape Verde, Portugalia și Polonia.

Avem 9 saloane BodyConcept și 6 DepilConcept în Brazilia, 1 salon BodyConcept în Cape Verde, 43 de saloane BodyConcept și 40 DepilConcept în Portugalia și 1 salon BodyConcept și 42 DepilConcept în Polonia.

Deci avem 142 de saloane în întreaga lume, însă doar 5 dintre ele sunt deținute de noi. Toate celelalte sunt conduse de francizați.”

De ce ați hotărât să extindeți rețeaua de franciză în România?

„România este o piață cu un potențial imens, întrucât oamenii se preocupă foarte mult de imaginea proprie. Acest lucru face ca piața să fie atractivă pentru ambele noastre concepte, BodyConcept și DepilConcept. După ce vom deschide primele unități, vom putea arăta cu ușurință candidaților interesați că cele 2 concepte sunt unice.

Care este profilul ideal al francizatului pe care îl căutați?

„În primul rând, căutăm un master francizat pentru piața din România. Master francizatul nu trebuie să aibă experiență în acest domeniu, deoarece oferim toată pregătirea necesară, însă trebuie să fie o persoană dinamică, muncitoare, cu abilități de marketing și de vânzări.”

Vă rog să ne spuneți cât de repede după lansare afacerea va atinge pragul de rentabilitate?

„Modelul nostru de afaceri este construit pentru a genera profit încă din prima lună și pentru a recupera investiția în maximum 2 ani din momentul începerii afacerii. Persoanelor interesate să-și pornească o afacere în franciză le recomand să analizeze cu multă atenție fiecare concept în parte. Trebuie să se asigure că le place brand-ul și că proprietarii business-ului sunt profesioniști în domeniul francizei. Îți poți deschide cu ușurință o franciză, însă principalele probleme apar după inaugurare. Trebuie să te întrebi ce sprijin vei primi din partea francizorului după ce vei demara afacerea. În anul 2012, am fost desemnați cea mai bună franciză din Portugalia, datorită sprijinului pe care îl oferim francizaților. Franciza nu presupune doar să-ți extinzi afacerea, trebuie să-ți sprijini toți partenerii francizați și să-i ajuți să devină profitabili. Pe piața înfrumusețării există multe brand-uri care se axează doar pe deschiderea de centre în franciză, fără a le oferi francizaților suportul necesar dezvoltării afacerii lor.”

De ce credeți că un potențial francizat ar fi dispus să cumpere această franciză? Care sunt beneficiile sale?

„Cred că posibilitatea de a explora o piață excelentă și în plină dezvoltare cu un brand experimentat și de renume internațional face ca această oportunitate să reprezinte o șansă unică de a avea o afacere profitabilă. Consider că BodyConcept și DepilConcept pot să aibă un rol important în furnizarea de servicii profesionale de înfrumusețare pe piața românească. Vom aduce cele mai moderne echipamente și cele mai eficiente tratamente.

Piața este bună, avem elementele de diferențiere, instrumentele de marketing, precum și experiență operațională, fapt care cu siguranță îi va ajuta pe partenerii noștri să aibă o afacere profitabilă.”

Mai multe detalii privind pachetele de franciză BodyConcept și DepilConcept sunt disponibile în rubrica de cataloage de pe portalul nostru. Regăsiți informații privind sprijinul pe care francizorul îl acordă francizatului, investiția totală, cerințele din partea francizatului etc.


Subiecte populare in Forum

Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302

Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302 Podnieś swoją pewność siebie dzięki Botoxowi, Odchudzaniu i...

1 Declaratii
Final 22.11.2024
Microuniversul mov în franciză

DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV  A CASTIGAT ALEGERILE

3 Declaratii
Final 21.02.2015
Microuniversul mov în franciză

Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Mişcări în franciză

Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Cum devine Yoga un concept de lifestyle

Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Cum devine Yoga un concept de lifestyle

Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Cum devine Yoga un concept de lifestyle

Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...

3 Declaratii
Final 16.02.2015
Mişcări în franciză

Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit

3 Declaratii
Final 09.02.2015