Frumusețe la superlativ
Așa cum am menționat și în articolele precedente, primele saloane de înfrumusețare în franciză BodyConcept și DepilConcept au fost deschise în 2005, respectiv 2006, în Portugalia, iar ulterior rețeaua de franciză s-a extins pe piețele din Brazilia, Cape Verde și Polonia. Acum compania este interesată de dezvoltarea rețelei de franciză în țările din Europa Centrală și de Est.
Cum și de ce ați decis să francizați cele 2 mărci BodyConcept și DepilConcept?
„Francizarea afacerii a fost obiectivul nostru principal încă de la început. Experiența anterioară a proprietarilor BodyConcept și DepilConcept a fost întotdeauna în domeniul afacerilor în franciză. Deci când am văzut oportunitatea imensă din domeniul înfrumusețării, am început imediat să dezvoltăm afacerea pe baza sistemului de franciză.
Franciza este un model excelent de business, un parteneriat perfect, profitabil atât pentru francizor, cât și pentru francizați. Pentru noi, ca francizor, pentru că putem să creștem mai repede, iar pentru oamenii care vor să-și pornească propriul business pentru că primesc o "rețetă" gata testată și sunt scutiți de o mulțime de eforturi. Cred că este o alegere bună pentru ambele părți. De fapt, consider că franciza este cel mai bun model de business din lume.”
Cum a decurs procesul de pregătire a pachetului de franciză și în cât timp l-ați finalizat?
„Am început proiectul în iulie 2004 și am deschis prima clinică BodyConcept în ianuarie 2005. Așa că a durat aproximativ 6-7 luni pentru a pregăti modelul de franciză.”
Câte unități proprii și câte unități în franciză aveți în prezent?
„Astăzi suntem prezenți în Brazilia, Cape Verde, Portugalia și Polonia.
Avem 9 saloane BodyConcept și 6 DepilConcept în Brazilia, 1 salon BodyConcept în Cape Verde, 43 de saloane BodyConcept și 40 DepilConcept în Portugalia și 1 salon BodyConcept și 42 DepilConcept în Polonia.
Deci avem 142 de saloane în întreaga lume, însă doar 5 dintre ele sunt deținute de noi. Toate celelalte sunt conduse de francizați.”
De ce ați hotărât să extindeți rețeaua de franciză în România?
„România este o piață cu un potențial imens, întrucât oamenii se preocupă foarte mult de imaginea proprie. Acest lucru face ca piața să fie atractivă pentru ambele noastre concepte, BodyConcept și DepilConcept. După ce vom deschide primele unități, vom putea arăta cu ușurință candidaților interesați că cele 2 concepte sunt unice. ”
Care este profilul ideal al francizatului pe care îl căutați?
„În primul rând, căutăm un master francizat pentru piața din România. Master francizatul nu trebuie să aibă experiență în acest domeniu, deoarece oferim toată pregătirea necesară, însă trebuie să fie o persoană dinamică, muncitoare, cu abilități de marketing și de vânzări.”
Vă rog să ne spuneți cât de repede după lansare afacerea va atinge pragul de rentabilitate?
„Modelul nostru de afaceri este construit pentru a genera profit încă din prima lună și pentru a recupera investiția în maximum 2 ani din momentul începerii afacerii. Persoanelor interesate să-și pornească o afacere în franciză le recomand să analizeze cu multă atenție fiecare concept în parte. Trebuie să se asigure că le place brand-ul și că proprietarii business-ului sunt profesioniști în domeniul francizei. Îți poți deschide cu ușurință o franciză, însă principalele probleme apar după inaugurare. Trebuie să te întrebi ce sprijin vei primi din partea francizorului după ce vei demara afacerea. În anul 2012, am fost desemnați cea mai bună franciză din Portugalia, datorită sprijinului pe care îl oferim francizaților. Franciza nu presupune doar să-ți extinzi afacerea, trebuie să-ți sprijini toți partenerii francizați și să-i ajuți să devină profitabili. Pe piața înfrumusețării există multe brand-uri care se axează doar pe deschiderea de centre în franciză, fără a le oferi francizaților suportul necesar dezvoltării afacerii lor.”
De ce credeți că un potențial francizat ar fi dispus să cumpere această franciză? Care sunt beneficiile sale?
„Cred că posibilitatea de a explora o piață excelentă și în plină dezvoltare cu un brand experimentat și de renume internațional face ca această oportunitate să reprezinte o șansă unică de a avea o afacere profitabilă. Consider că BodyConcept și DepilConcept pot să aibă un rol important în furnizarea de servicii profesionale de înfrumusețare pe piața românească. Vom aduce cele mai moderne echipamente și cele mai eficiente tratamente.
Piața este bună, avem elementele de diferențiere, instrumentele de marketing, precum și experiență operațională, fapt care cu siguranță îi va ajuta pe partenerii noștri să aibă o afacere profitabilă.”
Mai multe detalii privind pachetele de franciză BodyConcept și DepilConcept sunt disponibile în rubrica de cataloage de pe portalul nostru. Regăsiți informații privind sprijinul pe care francizorul îl acordă francizatului, investiția totală, cerințele din partea francizatului etc.
Articole citite
Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302
Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302 Podnieś swoją pewność siebie dzięki Botoxowi, Odchudzaniu i...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit