"Cele mai atractive sunt colecțiile noi, pe care încercăm să le aducem în mod constant în magazine, pentru a mări cifra de afaceri" - spune Tomáš Tulec.
Vineri
23.02.2018
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
 

Compania a fost înființată în 1993 și, datorită propriului design atractiv al hainelor pentru copii și multor ani de experiență, a înregistrat succes încă de la început și o evoluție ascendentă în cei 25 de ani de activitate.

Cum a evoluat conceptul de franciză TulecTrend în ultimul an?

În ultimul an, am înregistrat o creștere a numărului de persoane interesate de licența de master franciză. Deși această formă de cooperare în domeniul francizei este o oportunitate foarte profitabilă, potențialii candidați sunt mai puțin conștienți de acest lucru. Prin urmare, dorim să ne concentrăm pe promovarea brandului nostru în următoarea perioadă și să demonstrăm că promovăm un concept de franciză stabil și profitabil.”

Ce modificări ați adus conceptului de franciză?

„Am simplificat condițiile de începere a cooperării și am optimizat termenii de vânzare pentru a permite o cooperare pe termen lung și o atractivitate financiară sporită a conceptului, pentru partenerii noștri. De exemplu, un francizat master nu plătește taxă teritorială de exclusivitate și nici taxă pentru licență.”

De ce considerați că este atractiv conceptul de franciză TulecTrend?

„Comparativ cu deschiderea unui magazin clasic, alegerea acestui concept de magazin implică, în principal, costuri inițiale minime și un risc mai scăzut de pierderi financiare, deoarece stocurile pentru magazinele care nu vând prea bine vor fi transferate în stocul central. Cu excepția anumitor locații, oferim exclusivitate locală, ceea ce este avantajos atât pentru partenerii noștri, cât și pentru noi. Este mai bine să aveți un magazin care să funcționeze bine, decât să aveți mai multe magazine care să concureze unul cu celălalt și pentru care va trebui să stocăm cantități mari de bunuri în magazin.”

Cum funcționează conceptul de franciză în locațiile deschise până acum?

„După o experiență pozitivă în Republica Cehă, am decis să oferim conceptul de franciză în Slovacia, unde a fost, de asemenea, foarte bine primit. A fost prima țară străină în care am dorit să începem cu acest tip de cooperare, deoarece am văzut un potențial mare acolo. În plus, reacțiile celor care erau interesați ne-au confirmat așteptările. Începând cu 2018, ne-am propus să oferim licența de master franciză și în alte țări din Uniunea Europeană, printre care se numără și România, unde căutăm master francizat în acest moment.”

Care produse aduc cele mai mari câștiguri francizaților?

„Cele mai atractive sunt colecțiile noi pe care încercăm să le adăugăm în mod constant sortimentului din magazine, pentru a crește cifra de afaceri.”

Câte magazine ați deschis până acum?

„În prezent, rețeaua are magazine deschise în 80 de locații din Republica Cehă și Slovacia.”

Ce investiție trebuie să aibă în vedere francizatul pentru a deschide un nou magazin?

„Nivelul investiției variază în funcție de tipul de contract ales, întrucât oferim candidaților 2 opțiuni. Prima opțiune este contractul de master franciză, cu licență de 10 ani, în baza căruia francizatul va avea exclusivitate pentru toată piața și pentru care nu se percepe nicio taxă de licență. Valoarea investiției va fi în jur de 20.000 – 40.000 de Euro și va reprezenta costul stocurilor din depozite, care vor fi necesare pentru a completa rapid stocurile de bunuri din magazinele individuale. A doua opțiune se aplică magazinelor individuale, situație în care vom încheia cu francizații contracte pe 5 sau 10 ani. În acest caz, pentru fiecare punct de vânzare, francizatul va plăti o taxă de 4.000 de Euro, iar valoarea investiției se ridică la 10.000 – 15.000 Euro pentru un magazin.”


Business Development Manager