Fără costuri de licență

Compania a fost înființată în 1993 și, datorită propriului design atractiv al hainelor pentru copii și multor ani de experiență, a înregistrat succes încă de la început și o evoluție ascendentă în cei 25 de ani de activitate.
Cum a evoluat conceptul de franciză TulecTrend în ultimul an?
“În ultimul an, am înregistrat o creștere a numărului de persoane interesate de licența de master franciză. Deși această formă de cooperare în domeniul francizei este o oportunitate foarte profitabilă, potențialii candidați sunt mai puțin conștienți de acest lucru. Prin urmare, dorim să ne concentrăm pe promovarea brandului nostru în următoarea perioadă și să demonstrăm că promovăm un concept de franciză stabil și profitabil.”
Ce modificări ați adus conceptului de franciză?
„Am simplificat condițiile de începere a cooperării și am optimizat termenii de vânzare pentru a permite o cooperare pe termen lung și o atractivitate financiară sporită a conceptului, pentru partenerii noștri. De exemplu, un francizat master nu plătește taxă teritorială de exclusivitate și nici taxă pentru licență.”
De ce considerați că este atractiv conceptul de franciză TulecTrend?
„Comparativ cu deschiderea unui magazin clasic, alegerea acestui concept de magazin implică, în principal, costuri inițiale minime și un risc mai scăzut de pierderi financiare, deoarece stocurile pentru magazinele care nu vând prea bine vor fi transferate în stocul central. Cu excepția anumitor locații, oferim exclusivitate locală, ceea ce este avantajos atât pentru partenerii noștri, cât și pentru noi. Este mai bine să aveți un magazin care să funcționeze bine, decât să aveți mai multe magazine care să concureze unul cu celălalt și pentru care va trebui să stocăm cantități mari de bunuri în magazin.”
Cum funcționează conceptul de franciză în locațiile deschise până acum?
„După o experiență pozitivă în Republica Cehă, am decis să oferim conceptul de franciză în Slovacia, unde a fost, de asemenea, foarte bine primit. A fost prima țară străină în care am dorit să începem cu acest tip de cooperare, deoarece am văzut un potențial mare acolo. În plus, reacțiile celor care erau interesați ne-au confirmat așteptările. Începând cu 2018, ne-am propus să oferim licența de master franciză și în alte țări din Uniunea Europeană, printre care se numără și România, unde căutăm master francizat în acest moment.”
Care produse aduc cele mai mari câștiguri francizaților?
„Cele mai atractive sunt colecțiile noi pe care încercăm să le adăugăm în mod constant sortimentului din magazine, pentru a crește cifra de afaceri.”
Câte magazine ați deschis până acum?
„În prezent, rețeaua are magazine deschise în 80 de locații din Republica Cehă și Slovacia.”
Ce investiție trebuie să aibă în vedere francizatul pentru a deschide un nou magazin?
„Nivelul investiției variază în funcție de tipul de contract ales, întrucât oferim candidaților 2 opțiuni. Prima opțiune este contractul de master franciză, cu licență de 10 ani, în baza căruia francizatul va avea exclusivitate pentru toată piața și pentru care nu se percepe nicio taxă de licență. Valoarea investiției va fi în jur de 20.000 – 40.000 de Euro și va reprezenta costul stocurilor din depozite, care vor fi necesare pentru a completa rapid stocurile de bunuri din magazinele individuale. A doua opțiune se aplică magazinelor individuale, situație în care vom încheia cu francizații contracte pe 5 sau 10 ani. În acest caz, pentru fiecare punct de vânzare, francizatul va plăti o taxă de 4.000 de Euro, iar valoarea investiției se ridică la 10.000 – 15.000 Euro pentru un magazin.”
Articole citite

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.
Jumping Clay, conceptul de magazin și atelier de unde poți cumpăra, dar și unde poți învăța să modelezi figurine din plastelină, a intrat anul trecut pe două noi piețe din regiune.
Cele mai citite

Conferinţa "Francize la Raft", ajunsă la a doua ediție, își propune o temă care va impulsiona industria de retail: “Vânzări complementare în retail prin parteneriate în sistem de franciză”.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
Chiar dacă cele mai căutate francize din România sunt cele din domeniul alimentar și vestimentar, francizele specializate în educația copiilor se dezvoltă pe teritoriul autohton.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Subiecte populare in Forum
Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii
Interesata.