E simplu când îți place ce faci
Conceptul educațional și de divertisment Jumping Clay este o bună oportunitate și pentru antreprenorii din România care doresc să organizeze activități pentru dezvoltarea creativității, abilităților motrice și a imaginației copiilor, dar și activități pentru relaxare și divertisment pentru adulți. Experiența Minelei Bašić, master francizat Jumping Clay, este un exemplu demn de urmat pentru potențialii candidați la astfel de modele de franciză.
Minela Bašić este responsabilă pentru teritoriul Bosniei și Herțegovinei, iar prima ei sarcină va fi promovarea rețelei de academii - un fel de atelier în care se comercializează plastelina Jumping Clay și unde se organizează cursuri de modelare.
“Am deschis primul atelier Jumping Clay în Sarajevo, iar primele reacții ale copiilor și părinților au depășit toate așteptările. Mi-am dat seama de la început că este o bună oportunitate de afaceri însă nu am decis să iau franciza doar pentru acest lucru, ci pentru că mi-a plăcut întotdeauna să lucrez cu copiii” - spune Minela.
“În timpul studiilor, am fost voluntar la Fundația Hastor, care organizează activități prin care sprijină copiii și tinerii într-un efort de a deveni lideri în comunitățile lor. Deși a fost voluntariat, îmi place să menționez Fundația Hastor ca prima mea experiență de lucru pentru că a fost și prima mea întâlnire cu obligațiile și responsabilitățile aferente unui loc de muncă. Acolo am avut și prima mea experiență de lucru cu copiii. Organizam diverse activități pentru a le educa, a le motiva și a le întări dorința de progres și de succes. Așa mi-am dat seama că mi-ar plăcea să am în viitor un loc de muncă care să aibă legătură cu copiii” - explică Minela de ce a ales franciza Jumping Clay.
După terminarea studiilor, a început să studieze marketing-ul. A terminat cursul de design grafic, a pregătit lucrări în diferite programe grafice și, astfel, și-a perfecționat toate abilitățile artistice.
“Cu toate acestea, dorința de a lucra cu copiii nu a dispărut niciodată. Am început să mă gândesc cum să conectez toate lucrurile pe care le iubesc. Apoi, în viața mea, a apărut JumpingClay - un sistem care combină creativitatea, arta, munca cu copiii, marketingul, afacerea. Am găsit tot ce îmi trebuia! După ce am luat prima dată plastelina JumpingClay în mâinile mele, imediat, fără ezitare, am decis să aduc marca în Bosnia și Herțegovina și să ofer copiilor noștri o nouă modalitate de divertisment și învățare. A fost o experiență cu totul nouă și o provocare pentru mine, mai presus de toate. Dar dacă într-adevăr faceți ceea ce vă place, totul pare mult mai ușor. E ca și cum nici nu ai lucra", spune Minela.
Primul atelier Jumping Clay de la Sarajevo este situat în centrul comercial Alta. "Deși lucrăm de puțin timp, pot să spun că am reușit să convingem și să încântăm copiii și pe părinții lor, care se întorc întotdeauna la noi", spune Minela.
Considerând experiențele pozitive din alte țări, master francizatul Jumping Clay a încercat și deja a reușit să introducă atelierele de creație în grădinițe și, în curând, le va introduce și în școli particulare. De asemenea, au început să organizeze petreceri de zile de naștere, care s-au dovedit a fi de succes.
“Deși suntem la început, planurile de dezvoltare sunt ambițioase, iar imaginația și creativitatea nu lipsesc. De asemenea, am organizat primul atelier pentru persoanele de vârsta a treia, care s-a dovedit a fi mai mult decât de succes. Aceasta este o dovadă că nu există limite pentru JumpingClay. Deși este destinat în primul rând copiilor, activitățile sunt plăcute și pentru adulți. Scopul nostru este de a organiza ateliere de lucru după orele de program, pentru adulți, deoarece modelarea plastelinei are un efect calmant excelent și oferă posibilitatea relaxării și deconectării de la modul de viață plin de stres din ziua de azi” - adaugă Minela.
Înainte de a fi interesată de această franciză, Minela nu știa prea multe despre franciza în sine. Cu toate acestea, a citit, s-a informat și, spune ea, și-a dat seama că franciza este un bun model de afaceri - o oportunitate de a crea "ceva al său" prin achiziționarea unui sistem de afaceri de succes, profitabil și dovedit.
“Este vorba despre formula pe care trebuie să o dezvolte francizorul, să o verifice mai întâi prin afacerea sa, să o adapteze pieței și să dovedească astfel că modelul de franciză are succes și în alte locații. Unul dintre cele mai mari avantaje ale afacerii de franciză este că sistemele evoluează în timp, găsind întotdeauna soluții mai bune, folosind și acceptând experiența din alte țări în care își desfășoară activitatea francizații” - explică ea.
În pofida tuturor avantajelor, Minela și-a dat seama că acest tip de afacere nu este încă bine dezvoltat în Bosnia și Herțegovina. De aceea a fost plăcut surprinsă când, după numai câteva luni de muncă, a început să fie contactată de persoane interesate de franciza individuală Jumping Clay. În special, marca în sine, spune ea, nu a fost atât de bine cunoscută pe această piață. "În acest an, obiectivul nostru principal este extinderea rețelei Academiei Jumping Clay în alte locații din Sarajevo, Mostar și Bania Luka", spune ea, adăugând că Bosnia și Herțegovina are un mare potențial pentru dezvoltarea acestui sistem de franciză.
Această mărturie este susținută și de faptul că reacțiile copiilor și părinților la prima întâlnire cu plastelina Jumping Clay sunt extrem de pozitive. "Am văzut că un număr mare de copii petrec cea mai mare parte a timpului pe computere, tablete, telefoane mobile și acest lucru are un impact real negativ asupra dezvoltării lor. Cu Jumping Clay, copiii câștigă o șansă la un mod de a învăța mai plăcut, își dezvoltă abilitățile motorii, încrederea în sine și toate acestea prin joc. Aceasta este o dovadă că jocul poate fi distractiv, dar și educațional în același timp", spune Minela.
Articole citite
Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
Jumping Clay, conceptul de magazin și atelier de unde poți cumpăra, dar și unde poți învăța să modelezi figurine din plastelină, a intrat anul trecut pe două noi piețe din regiune.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
peruvian pink cocaine, buy mam-2201 crystal online,🔥 🔥 buy 3fpm online, sgt-151 buy online,🔥 🔥 buy mam 2201, buy a-pvp crystal powder online, 2 fma for sale usa, buy a-php crystals online, apvp for sale, buy adderall 30mg online, order pure mdpv online, peruvian pink cocaine for sale, buy mdpv online, buy bk 2cb usa, mam 2201 for sale usa, buy mdpv 1g, buy am-2201 online, pink peruvian cocaine,
Oprindelse: Holland Renhed i %: 98 Te1eghrmm ⛽️ @DUBZMNY 📦🍁💯🔞 https://alphamegachem.com/product/buy-3-fpm-online-store/ Top queries buy peruvian pink...
Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii
Interesata.