Afacere “parfumată”, cu profituri generoase

L’Arôme este o marcă de parfumuri fabricate în Franța, cu o paletă largă de 230 de esențe, inspirate de branduri faimoase de parfumuri precum Dior sau Yves Saint Laurent. Avantajul francizei este faptul că oferă un sortiment de produse deosebit de accesibile în comparație cu produsele de lux. Parfumurile L’Arôme se schimbă în mod constant și se adaptează nevoilor actuale ale pieței. Designerii francizei sunt soții Davor și Zrinka Bagic din Zagreb, care și-au extins rețeaua de parfumuri pe întreg teritoriul Croației. În ultimii doi ani, francizorul a reușit să pună în funcțiune 300 de puncte de vânzare în franciză.
În ultimii doi ani, marca croată a experimentat un "boom" unic, reușind să intre în alte șapte țări: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și, de asemenea, Republica Cehă. Acum franciza este disponibilă și în România, unde francizorul caută master francizat care să dezvolte rețeaua națională pentru L’Arôme. Întreprinzătorii interesați să cumpere această franciză pot alege dintr-un număr de 3 formate de afacere: magazinul clasic (parfumerie), insulă într-un centru comercial și "colț" într-un magazin. Pachetul de franciză pentru "colțul" de magazin poate fi achiziționat pentru 2.000 de euro, în timp ce investiția pentru o parfumerie individuală se ridică la 6.000 de euro. Pentru master francizat, francizorul oferă exclusivitate teritorială.
În funcție de piața țintă, L’Arôme s-a extins cu toate cele trei concepte. "De exemplu, în Serbia, am încheiat un acord de franciză, iar beneficiarii au deschis trei parfumerii L’Arôme într-o perioadă de câteva luni", explică Davor Bagic. "În Canada și Israel, situația este similară, în timp ce în Slovenia și în Republica Cehă, L’Arôme are un singur punct de vânzare", spune Bagić. Avantajul de a face afaceri cu L’Arôme îl reprezintă gestionarea simplă a unui punct de vânzare cu un număr minim de angajați. Experiența sau cunoștințele anterioare privind industria parfumurilor nu sunt necesare. Partenerii de franciză vor primi de la francizor toate instrumentele și informațiile necesare, precum și suport privind conducerea afacerii.
Depozitarea este o condiție prealabilă pentru ca marca să opereze și să livreze către toată rețeaua de francizați. "Veniturile francizatului sunt semnificativ mai mari față de cele din industria parfumurilor, marja medie variind de la 100% la 300% din prețul cu ridicata, astfel încât investiția în L’Arôme poate fi recuperată în 12 luni, dar trebuie întotdeauna să subliniez că vânzările depind în principal de amplasarea magazinului și de vizibilitatea acestuia, deci luăm în considerație o analiză atentă a locațiilor și evaluăm financiar oportunitatea lor pentru afacere și pentru investiție, în general", adaugă Bagić. Acordurile de franciză se încheie pe o perioadă de 5 ani.
Mai multe detalii privind conceptele de franciză, profilul francizatului, sprijinul pe care francizorul îl acordă sunt menționate în catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru, mai jos.
Articole citite

Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Cele mai citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.