Afacere “parfumată”, cu profituri generoase
L’Arôme este o marcă de parfumuri fabricate în Franța, cu o paletă largă de 230 de esențe, inspirate de branduri faimoase de parfumuri precum Dior sau Yves Saint Laurent. Avantajul francizei este faptul că oferă un sortiment de produse deosebit de accesibile în comparație cu produsele de lux. Parfumurile L’Arôme se schimbă în mod constant și se adaptează nevoilor actuale ale pieței. Designerii francizei sunt soții Davor și Zrinka Bagic din Zagreb, care și-au extins rețeaua de parfumuri pe întreg teritoriul Croației. În ultimii doi ani, francizorul a reușit să pună în funcțiune 300 de puncte de vânzare în franciză.
În ultimii doi ani, marca croată a experimentat un "boom" unic, reușind să intre în alte șapte țări: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și, de asemenea, Republica Cehă. Acum franciza este disponibilă și în România, unde francizorul caută master francizat care să dezvolte rețeaua națională pentru L’Arôme. Întreprinzătorii interesați să cumpere această franciză pot alege dintr-un număr de 3 formate de afacere: magazinul clasic (parfumerie), insulă într-un centru comercial și "colț" într-un magazin. Pachetul de franciză pentru "colțul" de magazin poate fi achiziționat pentru 2.000 de euro, în timp ce investiția pentru o parfumerie individuală se ridică la 6.000 de euro. Pentru master francizat, francizorul oferă exclusivitate teritorială.
În funcție de piața țintă, L’Arôme s-a extins cu toate cele trei concepte. "De exemplu, în Serbia, am încheiat un acord de franciză, iar beneficiarii au deschis trei parfumerii L’Arôme într-o perioadă de câteva luni", explică Davor Bagic. "În Canada și Israel, situația este similară, în timp ce în Slovenia și în Republica Cehă, L’Arôme are un singur punct de vânzare", spune Bagić. Avantajul de a face afaceri cu L’Arôme îl reprezintă gestionarea simplă a unui punct de vânzare cu un număr minim de angajați. Experiența sau cunoștințele anterioare privind industria parfumurilor nu sunt necesare. Partenerii de franciză vor primi de la francizor toate instrumentele și informațiile necesare, precum și suport privind conducerea afacerii.
Depozitarea este o condiție prealabilă pentru ca marca să opereze și să livreze către toată rețeaua de francizați. "Veniturile francizatului sunt semnificativ mai mari față de cele din industria parfumurilor, marja medie variind de la 100% la 300% din prețul cu ridicata, astfel încât investiția în L’Arôme poate fi recuperată în 12 luni, dar trebuie întotdeauna să subliniez că vânzările depind în principal de amplasarea magazinului și de vizibilitatea acestuia, deci luăm în considerație o analiză atentă a locațiilor și evaluăm financiar oportunitatea lor pentru afacere și pentru investiție, în general", adaugă Bagić. Acordurile de franciză se încheie pe o perioadă de 5 ani.
Mai multe detalii privind conceptele de franciză, profilul francizatului, sprijinul pe care francizorul îl acordă sunt menționate în catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru, mai jos.
Articole citite
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.