Franciza cu origini japoneze

Din Japonia, brand-ul s-a extins și operează acum mai mult de o mie de magazine, dintre care cele mai multe sunt în China, inclusiv în Hong Kong și Taiwan, precum și în Coreea de Sud, Asia de Sud și Oceania. În Europa și în Statele Unite, există câteva zeci de magazine, însă francizorul intenționează să își consolideze poziția pe aceste piețe.
În ceea ce privește expansiunea în Europa, Uniqlo are planuri mari. “Planificăm deschiderea mai multor magazine în marile orașe ale Europei, precum și intrarea pe noi piețe” – declară reprezentanții companiei.
Planurile de intrare pe piețe noi vor lua deja contur la sfârșitul lunii august, întrucât compania a confirmat recent că va deschide primul magazin Uniqlo în Suedia, la Stockholm și apoi în Olanda, la Amsterdam. “Intrarea pe piața olandeză este în concordanță cu planurile noastre de consolidare a prezenței în țările Benelux, ceea ce reprezintă următorul pas din strategia de expansiune în Europa” - a declarat Taku Morikava, directorul executiv al Uniqlo Europe.
Brand-ul Uniqlo este prezent în Belgia unde, potrivit unui raport din februarie 2018, a deschis deja trei magazine. Marca japoneză operează, de asemenea, în Rusia, Germania, Franța, Belgia, Spania și Regatul Unit al Marii Britanii, iar pentru a accelera expansiunea în Europa și SUA, compania intenționează să încheie acorduri de producție, în perioada următoare, cu fabrici care sunt mai aproape de punctele de vânzare ale acestor două piețe. Până în prezent, articolele acestui brand au fost produse în China, Vietnam, Bangladesh și Indonezia, de către fabrici partenere din țările respective.
Când vine vorba de piețe îndepărtate, a fost anunțată și deschiderea primului magazin din India, în anul 2019.
Uniqlo a fost fondată de Tadashi Janai, în prezent cel de-al doilea cel mai bogat om din Japonia, cu o avere estimată de Forbes la 16,4 miliarde de dolari. Primul magazin Uniqlo a fost deschis în 1984, în Hiroshima. Compania mamă, Fast Retailing Co, proprietarul mărcii Uniqlo, conduce astăzi cel mai mare lanț de magazine de îmbrăcăminte din Asia și al treilea din lume, urmând marcilor H&M din Suedia și companiei spaniole Inditex.
Uniqlo este poziționată ca o marcă de modă cu expansiune rapidă, recunoscută prin design simplu și minimal, fără a pune accent pe calitate. În ultimii ani, în încercarea de a se izola de alte branduri populare și accesibile, au început să utilizeze materiale inovatoare și de înaltă calitate, în ciuda faptului că au angajat un număr de designeri de renume pentru anumite colecții. Numele de marcă a fost creat prin combinarea cuvintelor "unic” și “îmbrăcăminte", cuvinte care definesc "filozofia" de bază a mărcii.
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment