SHOWROOM PIATRAONLINE / 1.000 de metri pătrați și o variată gamă de pietre naturale și produse din piatră naturală, formată din peste 1.500 de produse.
Miercuri
14.11.2018
Primul magazin online de piatră naturală din România – PIATRAONLINE – poate fi “multiplicat” de acum și în franciză.
 

“Poate, pentru unii, piatra e doar un material, dar, pentru noi, e mult mai mult. Credem în versatilitatea pietrei și în capacitatea sa de a reda o paletă foarte largă de stări și de sentimente, în funcție de modul în care este pusă în valoare. Altfel spus, punem suflet în piatră. Nu suntem doar un furnizor de piatră naturală și un magazin online, ci suntem partenerul proiectelor în care ne implicăm, fie că sunt mari sau mici. De 11 ani selectăm și importăm cea mai bună piatră naturală din toate colțurile lumii, pentru a le oferi clienților posibilitatea de a-și transforma viziunea în realitate” – declară reprezentanții companiei.

Cel mai mare showroom și depozit de piatră naturală din România se află în București, pe Aleea Teișani, are o suprafață de 1.000 de metri pătrați și deține o variată gamă de pietre naturale și produse din piatră naturală, formată din peste 1.500 de produse. În showroom poți găsi însă nu doar produse, ci și idei de amenajare, sugerate de specialiștii în piatră naturală ai companiei. Există posibilități extraordinare prin care piatra naturală este pusă în valoare și acest lucru este cel mai bine ilustrat prin conceptele prezentate în cadrul showroom-ului, cum ar fi pereții decorativi din terrazzo, piatră panel sau mozaicuri de travertin, pardoselile realizate din diferite variante de plăci, dar și marmura Tundra, folosită la placarea pardoselii întregului etaj al showroom-ului. Pe “Aleea Conceptelor”, se regăsesc diverse asocieri a mai multor tipuri de piatră și spații concept pentru proiecte de baie. Tot la etaj, există și “Aleea Travertinului”, unde este expusă întreaga ofertă aferentă acestui material extrem de popular.

“Deoarece piatra naturală este importată din toată lumea, PIATRAONLINE a dezvoltat în cei 11 ani de activitate relații la nivel internațional cu diverși furnizori, începând din Asia și până în America de Sud, într-un efort constant de a furniza produse de calitate superioară, încredere, servicii de calitate, stocuri constante și livrări mereu la timp clienților noștri” – spun reprezentanții companiei.

Din perspectiva francizorului, franciza PIATRAONLINE va fi un parteneriat cu unul sau mai mulți antreprenori care vor face posibilă crearea unui lanț local, regional sau internațional, având la bază modelul de afaceri de succes al unei firme deja cunoscute pe piață. Integrarea într-o rețea de franciză PIATRAONLINE este modalitatea ideală și eficientă prin care un antreprenor poate demara o afacere fără a începe de la zero.

Investiția într-un magazin în franciză care vinde piatră naturală nu este deloc mică, însă, dacă privim din perspectiva expansiunii segmentului de construcții și de amenajări, putem spune că are potențial de dezvoltare ulterioară. Potrivit reprezentanților companiei, locațiile vizate ar trebui să aibă o suprafață între 180 și 300 de metri pătrați, în timp ce investiția poate varia între 100.000 de euro şi 200.000 de euro, în funcție de dimensiunea magazinului şi de logistica francizatului: dacă deține sau nu spațiul şi în ce stadiu sunt amenajările.

PIATRAONLINE caută acum antreprenori care să deschidă magazine sub umbrela francizei, țintind în primă fază orașe ca Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov.


De 11 ani, în România / Integrarea într-o rețea de franciză PIATRAONLINE este modalitatea ideală și eficientă prin care un antreprenor poate demara o afacere fără a începe de la zero.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015