Cea mai inovativă metodă de a te face văzut
Cum să îți promovezi produsele într-un magazin în care spațiul în frigiderul retailerului este deja ocupat de concurență? Și, mai mult decît atât, chiar dacă îți găsești un loc în acea aglomerație de produse, cum să te aleagă consumatorul fix pe tine?
Retailul din România poate fi caracterizat simplu, dar foarte adevărat, prin numai două cuvinte: concurență acerbă. Jucătorii foarte puternici prezenți pe piața din România ne determină să fim mereu creativi în modul în care ne servim cumpărătorii și în atragerea de noi clienți.
Analizând multe dintre aceste aspecte, Imersia Multichannel Agency vine în sprijinul producătorilor și le oferă posibilitatea de a-și crește vizibilitatea produselor în marea aglomerație din rafturile existente în frigiderele retailerilor. Astfel, începând cu luna ianuarie 2019, Imersia Multichannel Agency a introdus pe piața din România un instrument promoțional unic și inovator – Escape Display!
Escape Display este un frigider mobil, cu un imens impact vizual, care garantează o temperatură de 0-4 grade Celsius, unică pentru clasa lui de echipamente! Clasa de frigidere Escape Display deține standardul de calitate ISO 23953-2 și este încadrată în clasa de eficiență energetică A.
Cu o înălțime de 160 cm și o amprentă la sol de numai 47 cm, Escape Display este foarte ușor de asamblat și implementat în toate tipurile de unități de vânzare, de la magazine de mici dimensiuni, la supermarketuri și hypermarketuri, chiar și în spații exterioare. Se poate instala foarte ușor și în zona caselor de marcat, în unități care comercializează produse „to go”, în galeriile spațiilor comerciale etc.
Escape Display vine ambalat în doar 3 pachete compacte, iar pentru transport nu ai nevoie de dube, lize sau alte echipamente. O singură persoană poate implementa, în maximum 10 minute, Escape Display în locația ta!
Escape Display are un sistem unic de asamblare, fiind produs din materiale foarte solide și durabile. Un alt element care atestă unicitatea acestui produs este display-ul exterior (din carton), care poate fi înlocuit, în câteva minute, cu unul nou, permițând astfel personalizarea pe brand sau campanie.
“În România, trendurile și noutățile sunt foarte bine acceptate de către producători și comercianți, existând mereu dorința de a fi primul în a descoperi materiale promoționale sau instrumente noi, care să surprindă consumatorul. Companiile care au inițiativa de a crea trenduri în rândul consumatorilor vor să le livreze acestora experiențe noi de interacțiune cu produsele promovate. Iar pentru că zona de trade marketing este extrem de competitivă, aici existând o concurență mare între producători pentru a obține spațiu în frigiderele magazinelor și de a realiza promoții astfel încât produsele acestora să câștige în poziționare și vizibilitate, noi le oferim șansa de a ieși din aglomerație și a de avea propriul frigider”, a declarat George Ștefănescu, Managing Partner la Imersia Multichannel Agency.
“Escape Display este un frigider mobil, 100% customizabil și modular, potrivit pentru toate tipurile de produse care au nevoie să stea la frigider. De ce să alegi Escape Display? Pentru că, pe lângă ușurința de implementare, cu Escape Display ai și costuri de promovare foarte reduse, acesta beneficiind de un sistem unic de rebranding – un display de carton care se schimbă foarte ușor, permițând astfel personalizarea pe brand sau campanie”, ne-a mai precizat George Ștefănescu.
“Și pentru că, așa cum spuneam, suntem mereu atenți la evoluțiile pieței, am conceput diferite variante de colaborare, având pachete care includ închirierea, lunar sau pentru un eveniment, sau achiziționarea frigiderelor Escape Display. Oferim, bineînțeles, servicii de mentenanță și tot sprijinul în producerea display-urilor branduite. Avem colegi care susțin traininguri pentru instalarea și manipularea corectă a acestora. Și, nu în ultimul rând, avem un depozit foarte mare, unde putem asigura servicii de depozitare pentru perioadele dintre evenimente”, a mai spus George Ștefănescu.
Toate atuu-urile prezentate mai sus sunt susținute și de cei care deja folosesc Escape Display în campaniile lor de promovare din magazine. ”Escape Display este genul de material modern, care îți oferă posibilitatea atât de a-l personaliza și transporta ușor, cât și de a-l amplasa exact acolo unde ai nevoie de el. L-am folosit în campaniile noastre de activare în magazine. Pe lângă faptul că îți oferă posibilitatea unei plasări secundare, exact lângă standul de degustare, te ajută și să ai produsul promovat exact la îndemâna consumatorului. Practic poți amplasa standul de degustare oriunde în magazin, inclusiv la zona de produse complementare”, ne-a declarat Alexandra Stoinoiu, Senior Trade Marketing Specialist la Hochland România.
Aceeași părere o are și Andreea Constantinescu, Marketing Manager la Whiteland Sales&Marketing, care ne-a spus că “Escape Display este un tool de marketing inovator care conferă pe lângă un spațiu generos de branding și comunicare la locul vânzării și un spațiu suplimentar de expunere a produsului care poate genera vânzări imediate. Noi am folosit Escape Display în cea mai recentă campanie de sampling Milka, dorind să avem lângă promoter un spațiu suplimentar de expunere, astfel incât consumatorul să poată beneficia de produsul pe care îl promovăm fără efort suplimentar, generând vânzări mult mai mari. În plus, Escape Display generează vizibilitate suplimentară la raft produselor care necesită temperatură controlată și care nu puteau fi expuse suplimentar până acum“.
Cum accelerează Escape Display creșterea afacerii tale?
1. Crește vizibilitatea și vânzările
Generează creșterea vânzărilor prin creșterea vizibilității în magazine. Obține expunere maximă în magazine cu Escape Display, frigiderul tău promoțional!
2. Crește succesul lansărilor de produse
Crește-ți vizibilitatea în categoria în care activezi și asigură-te ca noul tău produs este văzut și încercat de consumatorii tăi țintă. Poți să-l folosești atunci când faci promoții, să maximizezi imaginea și vânzarea la standul promoțional!
3. Te face remarcat în categorie
Obține avantajul de a avea un spațiu de expunere separat, în Escape Display, frigiderul tău promoțional, care să îți ajute produsul să nu stea, înghesuit, lângă produsele competiției.
4. Oferă avantajul unei plasări complementare
Gândește o plasare suplimentară într-o zonă cu produse complementare. Aici produsul tău poate beneficia de vizibilitate și impact maxim.
Date contact:
George Ștefănescu | Managing Partner
Mobile: 0742.055.005 | C.A. Rosetti , Nr. 47, Bucuresti
www.imersia.ro | www.linkedin.com/imersia
www.facebook.com/ImersiaMultichannelAgency
Articole citite
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
First Cafe este locul unde pasiunea, emoția și dragostea de viață se regăsesc de la prima ceașcă de cafea, iar fondatorul francizei așteaptă, cu bucurie și dedicare, noi parteneri.
Cea mai apreciată franciză europeană în educație și divertisment științific pentru copii, Fun Science-Profesorii Trăsniți, a deschis primul centru de edutainment “The Lab”.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...