Vrei o afacere transparentă și profitabilă?
Ivana Zivicnjak, șeful biroului White World și master francizat LG Laundry Lounge, spune că este mulțumită de extinderea rețelei în Croația, dar și de expansiunea treptată în țările din regiune.
“În calitate de master francizat, putem spune că suntem mulțumiți de extinderea rețelei de franciză în Croația, unde așteptăm să deschidem încă două unități în franciză până la sfârșitul anului. De asemenea, pe lângă spălătoriile din Belgrad și Podgorica, suntem în curs de a deschide alte unități în franciză în Muntenegru și Macedonia” – declară Ivana Zivnicnjak.
Ultima locație în franciză este situată în partea de est a golfului Kvarner, în Crikvenica, iar beneficiarul francizei este Petra Antic. “Nu aveam experiență cu sistemul de franciză, înainte de asta eram implicați în activități de catering și de administrare. Cu toate acestea, am optat pentru franciza LG Laundry Lounge, deoarece am fost utilizatori ai LG Laundry din Zagreb. Ne-a plăcut conceptul de transparență și curățenie, aspectul modern al echipamentelor, care sunt profesionale, dar nu foarte voluminoase. De fapt, seamănă mai mult cu mașinile de spălat de acasă. Acest tip de spălătorii nu există în zona Crikvenica și în împrejurimile sale, iar acesta a fost un motiv suplimentar pentru a alege această franciză” - spune Petra Antic.
Clienții lor sunt în principal turiști, proprietari de apartamente de închiriat, localnici care trebuie să spele piese mai mari de articole textile, cum ar fi pături sau perne.
Ivana Zivnicnjak spune că francizații sunt așteptați să profite de avantajele brandului. „Desigur, suntem întotdeauna acolo pentru a vă ajuta cu sfaturile și cu experiența noastră”, spune ea.
Francizații ideali, a declarat Ivana Zivnicnjak, sunt în majoritate tineri care doresc să demareze o afacere proprie și care au avut ocazia să călătorească și să vadă cum funcționează spălătoriile cu autoservire în SUA sau Europa de Vest. Deocamdată, cel mai mare număr de unități de franciză se află în Croația, de unde s-a început extinderea rețelei de franciză în 2015, în această regiune, dar, spune ea, se așteaptă ca franciza LG Laundry Lounge să se extindă mai intens și în alte țări din regiune. “Este o afacere bună, deoarece cu o investiție minimă de aproximativ 20.000 de euro, se poate începe o afacere de succes, iar investiția poate fi recuperată după 12 luni. Avantajul este că nu trebuie să plătiți o taxă de intrare sau taxa clasică de franciza care se plătește, de regulă, la achiziționarea unei francize” - spune Ivana Živičnjak.
LG Laundry Lounge deține momentan, în regiune, patru francize în Croația și una în Serbia și Muntenegru. Conform declarațiilor Ivanei Zivnicnjak, se preconizează însă deschiderea de noi unități în franciză în Macedonia, o nouă locație în Muntenegru și una în Republica Cehă. De asemenea, România este o piață de interes pentru LG Laundry Lounge.
Mai multe detalii privind franciza LG Laundry Lounge se regăsesc în oferta de franciză, disponibilă atașat.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...