O nouă ediţie de amploare a EXPO SHOP, singura expoziţie dedicată industriei de retail din sud-estul Europei, se desfăşoară între 9 si 11 octombrie, la Romexpo. Cei mai mari producători şi distributori internaţionali din industria de retail vin in Pavilionul C1 de la Romexpo să prezinte echipamente şi tehnologii de ultimă generaţie, oferind o experienţă de neuitat vizitatorilor.
EXPO SHOP 2019 este locul în care puteţi experimenta LIVE soluţii complete pentru retail: mobilier de magazine şi sisteme de montare a produselor, sisteme de dispunere şi comunicare vizuală, echipamente fiscale, sisteme de cântărire, măsură şi control, sisteme de etichetare şi marcare produse la raft, sisteme de iluminare, de refrigerare sau de securitate, pop marketing, software şi tehnologii de retail, echipamente şi servicii de curăţenie, soluţii de marketing experienţial, echipamente pentru cash management, precum şi echipamente pentru self-service şi self-checkout.
!!Nou la EXPO SHOP 2019!!
- Soluţia CashInfinity de la Glory - optimizează fluxurile de numerar din retail, reduce costurile de gestionare a numerarului şi oferă control total şi eficient asupra încasărilor zilnice.
- Robotul mobil autonom Fetch Robotics CartConnect - utilizează o suită de senzori şi algoritmi pentru a efectua sarcini precum colectarea datelor şi transportul materialelor în unităţile industrial.
- Solutia SelfServ alcatuită din echipamentele NCR SelfServ 90 Kiosk şi NCR Self-Chechout - reduce timpul de aşteptare la casă pentru toţi clienţii, generează creşterea vânzărilor şi a profitului.
- Platforma interactivă inteligentă PRODUCT.ME - infrastructură completă, hardware şi software, care controlează mesajul comercial, fluxurile de date şi toate afişajele digitale.
- Primul sistem pusher din lume adaptabil pentru orice tip de produs.
- Tehnologie inovatoare românească pentru curăţenia în retail.
- Sistemul anti-furt UR Fog – creează ceaţă la orice tentativă de efracţie; în câteva secunde, vizibilitatea devine practic zero.
- TRASSIR Active POS – software dedicat urmăririi SMART a activităţii la casele de marcat
- Aplicaţia INTELLIGENCE RETAIL – oferă soluţii de servicii de merchandising personalizate, bazate pe analiza digitală a fotografiilor din magazine.
- Imperial Bar & Restaurant – software pentru toate activităţile unui bar sau restaurant.
Conferinţele Expo Shop
În cadrul EXPO SHOP 2019 au loc două conferinţe de excepţie care vă vor pune la curent cu cele mai noi tendinţe şi inovaţii din industria de retail: Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions şi Conferinţa Francize la Raft. Conferința Francize la Raft este programată în prima zi a Expo Shop, în data de 9 octombrie. Nu uitați: accesul este gratuit, prin preinregistrare online, completând formularul atașat mai jos.
Ambele evenimente vor avea drept speakeri manageri de top din companii renumite la nivel internaţional precum METRO Cash & Carry România, Orange România, ESSA Group, eMAG Marketplace, NIELSEN România, Syscom Digital, GRAPHTEC Design, Aurus, Leonidas, Spartan, Saloanele Magic, Bella Italia, 5 TO GO sau Fornetti.
Future Store la Expo Shop 2019
În plus, pe parcursul celor trei zile de expoziţie, vă invităm să intraţi în Magazinul Viitorului. Într-o zonă special amenajată pe o suprafaţă de 100 de metri pătraţi, denumită sugestiv “Future Store”, veţi descoperi tehnologii, echipamente şi servicii de ultimă oră din industria de retail.
Pentru acces rapid la Expo Shop 2019, vă invităm să vă preînregistraţi pe site-ul oficial al expoziţiei, www.expo-shop.ro.
Program vizitare:
9 – 10 Octombrie, de la 10:00 la 18:00
11 Octombrie, de la 10:00 la 16:00
Expo Shop este un eveniment B2B unic, organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu revista retailFMCG.ro şi Camera de Comerţ şi Industrie a României.
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Într-o lume în continuă schimbare, afacerile trebuie să se adapteze pentru a rămâne competitive. Una dintre cele mai promițătoare oportunități de franciză este Nomasvello.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start