6 caracteristici ale antreprenorilor de succes

Marţi
12.11.2019
Care sunt calitățile unui antreprenor de succes și ce determină crearea condițiilor pentru a obține succes?
 

Datorită disponibilității mult răspândite a internetului, oricine poate deveni acum un antreprenor global chiar și de acasă, cu câteva instrumente. Totuși, unii antreprenori au succes în afacerea lor, în timp ce alții eșuează. Ce calități au marii antreprenorii, care determină crearea condițiilor pentru a obține succes?

Perseverenţa

Karl Albrecht (fondatorul Aldi), cu o avere de 21 de miliarde de dolari, s-a născut în Germania ca fiu al unui miner și al unui brutar. Ingvar (Kamprad), fondatorul IKEA, a mers din ușă în ușă, vânzând pește, pixuri și creioane în satul său de origine.

Când o pagină web durează mai puțin de 1 secundă pentru a se încărca și când transferați bani în toată lumea doar cu câteva clicuri, se poate crede cu ușurință că succesul apare într-o clipă. Cu toate acestea, pentru majoritatea antreprenorilor, succesul nu vine imediat, ci dimpotrivă, treptat.

Creativitatea

Sergey Brin și Larry Page au fondat Google datorită unei decizii colosale de a crea cel mai eficient motor de căutare pe Internet. Steve Jobs și Apple au revoluționat industria cu produsele iPod, MacBook și Iphone. În multe cazuri, o simplă idee creativă poate genera miliarde pentru investitorii săi, dar acest lucru necesită o gândire “out of the box”, practic, o viziune atipică și îndrăzneață.

Pentru ca un antreprenor să creeze valoare, trebuie să ofere ceva ce consumatorii nu au mai văzut până la momentul respectiv. Acesta ar putea fi un produs cu totul nou, un mod nou de a rezolva o problemă sau o reinterpretare a unui produs / serviciu existent. Nu poți să te distingi din mulțimea antreprenorilor, vânzând același lucru ca toți ceilalți.

Asumarea riscurilor

Bill Gates a părăsit Harvardul pentru a demara afacerea Microsoft și mulți alții și-au schimbat cursul vieții pentru a-și pune ideile în acțiune atunci când au crezut în visurile lor. Poate că nu există un om care să-și fi asumat mai mari riscuri decât György Soros, de origine maghiară, care este cel mai versatil comerciant de monede din lume.

Abilitatea de a gestiona criticile

O întrebare comună în timpul unui interviu de muncă este „Cum te descurci cu critica constructivă?”. Comentariile negative sunt greu de acceptat și reacția naturală a oamenilor este să le respingă. Totuși, dacă abordați sau nu această atitudine va decide dacă veți deveni un antreprenor mai bun și veți dezvolta o afacere mare sau dacă veți avea o dezvoltare lentă. Critica este de fapt feedback-ul asupra a ceea ce faceți. Dacă puteți capta sâmburele de adevăr dintr-o critică și îl veți adapta, cu siguranță veți deveni un antreprenor mai bun.

Simplitatea

Fondatorii YouTube - Chad Hurley, Steve Chen și Jawed Karim - au înțeles acest lucru mai bine decât majoritatea oamenilor atunci când au creat o simplă pagină, fără alt scop decât acela de a permite unei persoane obișnuite să își încarce și să-și împărtășească propriile videoclipuri. Aceștia au făcut acest lucru fără nicio falsă grandoare sau fără a pretinde că vor să schimbe lumea, deși tocmai acest lucru s-a întâmplat până la urmă.

Moderația

Antreprenorii se confruntă adesea cu probleme atunci când își gestionează fluxul de numerar, cheltuind sau reinvestind veniturile aproape imediat. Acest lucru poate duce la situații dificile, greu de gestionat, deoarece rămân fără resurse. Crescând puțin zi de zi, veți putea să vă onorați cererile, să vă plătiți facturile și să vă extindeți atunci când este momentul potrivit.


Cipele, Kristijano Ronaldo
Business Development Manager