Oportunitate pentru francizele românești, la Paris
Ediția din acest an a celei de-a 38-a Expoziție de Francize de la Paris va avea loc în perioada 22-25 martie, la Centrul Expozițional Porte de Versailles. Sunt așteptați peste 36.000 de vizitatori din toată lumea, nu doar din Franța. În fiecare an, târgul este vizitat de mii de antreprenori din străinătate, în special de cei interesați să cumpere o master franciză. În același timp, la Târgul de la Paris, cel mai mare târg de francize din Europa, care va găzdui peste 550 de sisteme de franciză din zeci de țări din întreaga lume, vor fi prezente branduri și companii care doresc să se dezvolte pe piețele externe.
Desigur, acest eveniment este o oportunitate și pentru sistemele de franciză din această regiune care au în vedere extinderea internațională. În plus, organizatorii târgului din acest an au decis să ofere condiții mai favorabile de participare companiilor din Europa Centrală și de Est, care vor avea ocazia să participe la unul dintre cele mai mari evenimente de franciză din lume. Astfel, companiile care doresc să fie prezente la eveniment vor putea închiria un stand de 6 m2 într-un pavilion separat - Pavilionul pentru Europa Centrală și de Est - la un preț preferențial de 3.000 € (fără TVA). În același timp, pachetul de participare include și o serie de alte servicii. Fiecare expozant va primi, de asemenea, patru bilete de acces la toate evenimentele de la târg, precum și acces la un club exclusiv de afaceri („LeClub”) pentru întâlniri și colaborări cu potențiali parteneri. Informațiile despre conceptul de franciză vor fi, de asemenea, listate în catalogul oficial al târgului, iar logo-ul companiei va fi inclus în toate listele expozanților (tipărite și online).
Franciza sub lumina reflectoarelor
- A fi expozant solo la o expoziție atât de mare este dificil și costisitor pentru majoritatea companiilor din țările din această regiune. Cu toate acestea, atunci când obțin un loc într-un pavilion special, la un preț semnificativ mai mic față de cel plătit de alți expozanți, devine o oportunitate foarte atractivă. Pe lângă faptul că vor putea să contacteze potențiali parteneri și francizați, expozanții vor avea și oportunitatea de a face schimb de experiență cu alți antreprenori din regiunea CEE și de a stabili contacte de afaceri interesante și utile - spune Igor Bogojevic, director regional al firmei de consultanță PROFIT system, care va fi, de asemenea, participant și partener media al târgului de la Paris din acest an.
Conform cifrelor oficiale, trei sferturi (75%) dintre expozanți încheie un acord la fața locului cu potențiali francizați, ceea ce duce la crearea sau dezvoltarea mai puternică a rețelei de franciză.
Târgul Franchise Expo Paris este un eveniment organizat de Federația de franciză din Franța, recunoscut și susținut atât de grupurile antreprenoriale, cât și de presa instituțională.
Chiar și în era digitală, întâlnirile directe, față în față, rămân o necesitate. Târgul de francize este un instrument de marketing extrem de eficient: este singurul mediu care îți permite simultan să îți promovezi marca/mărcile, să răspunzi la întrebări, să depășești obiecțiile, să închei contracte noi, să întâlnești perspective noi și să consolidezi legăturile de business din rețeaua ta.
Vrei să fii expozant la Franchise Expo Paris 2020?
Contactează-ne la mcoman@profitsystem.ro sau fpene@franchising.info.ro.
Articole citite
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start