Marţi
04.02.2020
A venit momentul să-ți extinzi rețeaua de franciză la nivel european? Ai acum ocazia de a participa la cel mai mare Târg de francize din Europa - Franchise Expo Paris. Organizatorii pregătesc anul acesta un pavilion special pentru conceptele din Europa Centrală și de Est.
 

Ediția din acest an a celei de-a 38-a Expoziție de Francize de la Paris va avea loc în perioada 22-25 martie, la Centrul Expozițional Porte de Versailles. Sunt așteptați peste 36.000 de vizitatori din toată lumea, nu doar din Franța. În fiecare an, târgul este vizitat de mii de antreprenori din străinătate, în special de cei interesați să cumpere o master franciză. În același timp, la Târgul de la Paris, cel mai mare târg de francize din Europa, care va găzdui peste 550 de sisteme de franciză din zeci de țări din întreaga lume, vor fi prezente branduri și companii care doresc să se dezvolte pe piețele externe.

Desigur, acest eveniment este o oportunitate și pentru sistemele de franciză din această regiune care au în vedere extinderea internațională. În plus, organizatorii târgului din acest an au decis să ofere condiții mai favorabile de participare companiilor din Europa Centrală și de Est, care vor avea ocazia să participe la unul dintre cele mai mari evenimente de franciză din lume. Astfel, companiile care doresc să fie prezente la eveniment vor putea închiria un stand de 6 m2 într-un pavilion separat - Pavilionul pentru Europa Centrală și de Est - la un preț preferențial de 3.000 € (fără TVA). În același timp, pachetul de participare include și o serie de alte servicii. Fiecare expozant va primi, de asemenea, patru bilete de acces la toate evenimentele de la târg, precum și acces la un club exclusiv de afaceri („LeClub”) pentru întâlniri și colaborări cu potențiali parteneri. Informațiile despre conceptul de franciză vor fi, de asemenea, listate în catalogul oficial al târgului, iar logo-ul companiei va fi inclus în toate listele expozanților (tipărite și online).

Franciza sub lumina reflectoarelor

A fi expozant solo la o expoziție atât de mare este dificil și costisitor pentru majoritatea companiilor din țările din această regiune. Cu toate acestea, atunci când obțin un loc într-un pavilion special, la un preț semnificativ mai mic față de cel plătit de alți expozanți, devine o oportunitate foarte atractivă. Pe lângă faptul că vor putea să contacteze potențiali parteneri și francizați, expozanții vor avea și oportunitatea de a face schimb de experiență cu alți antreprenori din regiunea CEE și de a stabili contacte de afaceri interesante și utile - spune Igor Bogojevic, director regional al firmei de consultanță PROFIT system, care va fi, de asemenea, participant și partener media al târgului de la Paris din acest an. 

Conform cifrelor oficiale, trei sferturi (75%) dintre expozanți încheie un acord la fața locului cu potențiali francizați, ceea ce duce la crearea sau dezvoltarea mai puternică a rețelei de franciză.

Târgul Franchise Expo Paris este un eveniment organizat de Federația de franciză din Franța, recunoscut și susținut atât de grupurile antreprenoriale, cât și de presa instituțională.

Chiar și în era digitală, întâlnirile directe, față în față, rămân o necesitate. Târgul de francize este un instrument de marketing extrem de eficient: este singurul mediu care îți permite simultan să îți promovezi marca/mărcile, să răspunzi la întrebări, să depășești obiecțiile, să închei contracte noi, să întâlnești perspective noi și să consolidezi legăturile de business din rețeaua ta.

Vrei să fii expozant la Franchise Expo Paris 2020?

Contactează-ne la mcoman@profitsystem.ro  sau fpene@franchising.info.ro.


Business Development Manager