Recomandări pentru sistemele de franciză
Răspândirea COVID-19 este o amenințare pentru economia globală la o scară cu care nu ne-am confruntat până acum. Recent, Organizația Mondială a Sănătății a declarat pandemia glogală, piețele bursiere s-au prăbușit, au fost declarate stări de urgență, călătoriile au fost restricționate, întreprinderile s-au închis și s-au impus restricții de deplasare și izolare la domiciliu. Specialiștii din domeniul medical au recomandat ca toate companiile să ia măsurile de precauție pentru a ajuta la “aplatizarea curbei” și încetinirea transmiterii virusului, a declarat Sturm pentru Global Franchise Magazin.
În această situație, sistemele de franciză se confruntă cu presiuni care afectează afacerile. Numărul și veniturile clienților pot scădea brusc. Lanțurile de aprovizionare pot fi și ele afectate. Și, poate, cel mai dificil dintre toate este să aproximăm cât va dura toată această poveste și cât de severă va fi.
Deoarece, după trecerea crizei Coronavirus, ritmul de recuperare este dificil de prevăzut, planificarea afacerilor necesită luarea în considerare a mai multor situații care pot sau nu să fie valabile. În unele privințe, planificarea în cadrul unui sistem de franciză este chiar mai dificilă decât în cazul altor companii, în special acolo unde este necesară o luare rapidă a deciziilor. Ca principiu general, relația de franciză se bazează pe contracte între entități economice deținute independent, spre deosebire de a fi o relație superioară / subordonată, unde sunt date și trebuie executate comenzi.
Comunitățile de franciză sunt, de asemenea, frecvent dispersate geografic, motiv pentru comunicarea trebuie să fie o provocare, cu atât mai puțin când călătoria este restricționată, iar angajații pot lucra de la distanță.
Așadar, puse în fața acestei situații, sistmele de franciză ar putea lua în considerare următoarele:
1.Sănătatea și siguranța angajaților și clienților ar trebui să fie prima preocupare a fiecărui francizor și francizat. Având în vedere acest lucru, francizorul ar trebui să transmită autorităților locale de sănătate orice informații privind suspiciuni de îmbolnăvire a angajaților sau primite de la francizați.
2. Pentru a proteja funcționarea sistemului, în limita posibilităților, dezvoltați și implementați un protocol „de lucru de acasă” pentru angajații francizorului. Luați în considerare problemele de conectare, inclusiv accesul la internet, serviciul de telefonie mobilă și funcțiile de conferință video, dacă este necesar.
Distribuiți orice informații de contact noilor francizați, astfel încât aceștia să poată rămâne în legătură cu personalul cheie de asistență. Consultați consilierii locali pentru ocuparea forței de muncă atunci când implementați orice facilitate de "muncă de acasă" pentru a evita încălcările legislative privind salariale și orele de muncă. De asemenea, francizații care pot adopta strategii de lucru de la domiciliu ar trebui îndemnați să aibă o discuție cu consilierii cu privire la respectarea legilor.
Va urma

Articole citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start