Industrii ideale pentru francizare

Forbes Coaches Council, o autoritate recunoscută internațional
Forbes Coaches Council, o autoritate recunoscută internațional / Experții prestigioasei reviste americane Forbes au identificat mai multe industrii atractive pentru francize în acest an
Joi
23.07.2020
Experții prestigioasei reviste americane Forbes au identificat mai multe industrii atractive pentru francize în 2020
 

Șapte dintre membrii Forbes Coaches Council spun că, atunci când o afacere este în măsură să se extindă, ar putea fi luată în discuție ideea francizării, pentru că aceste sisteme folosesc numele unei mărci, ceea ce îl avantajează și pe proprietarul afacerii, dar și pe viitorii săi parteneri.

Chiar și în condiții de creștere a activității, nu toate industriile au produse și servicii care se pot încadra cu ușuriță într-un model de franciză. Gândirea creativă poate ajuta la pregătirea unei afaceri pentru a intra în lumea francizelor sau pentru a cumpăra una, dar principala întrebare este, în continuare, dacă merită investiția. Experții Forbes au făcut o analiză și cred că sunt câteva industrii ideale pentru francizare în  anul 2020.

Cunoaștere și educație

Industria cunoașterii și a educației înregistrează una dintre cele mai spectaculoase creșteri. Oamenii caută, de obicei, să obțină informațiile într-un mod cât mai prietenos. Sistemele educaționale din majoritatea societăților industriale s-au concentrat în mare măsură pe transmiterea directă a informațiilor. Modul de predare s-a schimbat semnificativ, odată cu dezvoltarea de noi tehnologii care au facilitat calea către informație și cunoaștere. Digitalizarea în domeniul cunoașterii și a educației devine tot mai vizibil o dominantă în domeniu.

Industria testelor și formării profesionale

Chiar dacă instruirea online a crescut dramatic, cea de îndrumare, de efectuare a testelor și instruirea personală sunt încă superioare în cazul relațiilor interpersonale directe. Chiar și cu inteligență artificială, formatorii care lucrează cu oameni unu la unu și în grupuri vor înregistra în continuare o cerere ridicată. Însă, asocierea relațiilor directe și în celor de grup cu opțiunile de grup vor avea un impact puternic, pe termen lung. Pandemia a adus mai aproape acest viitor.

Sectorul alimentar și al băuturilor

Îmbunătățirea sau menținerea stării de sănătate sunt preocupări tot mai intense, indiferent de economie. Statul California și Europa sunt lideri în privința accesului la alimente nutritive. Intoleranțele alimentare și alergiile, odată identificate, pot fi mult mai ușor evitate cu ajutorul noilor oferte culinare, iar francizele disipă și multiplică accesul la astfel de concepte de viață.

Restaurante de fitness și fast-food

Cele mai bune francize oferă un sentiment de satisfacție aproape instantanee. Consumatorul caută să obțină ceva și nu trebuie să aștepte mult timp pentru asta. De aceea, locuri precum centrele de fitness și restaurantele în trend, cea mai mare parte a lor de tip de fast-food pe un concept de alimentație sănătoasă, sunt deja francize de succes, recurente în privința clienților și cu un venit lunar. Odată depășit efectul pandemic de distanțare fizică, complexurile destinate menținerii sănătății își vor relua activitatea. Mulțimi mari de oameni, de toate vârstele, abia așteaptă asta.

Îngrijirea persoanelor în vârstă și a copiilor

În afară de francizele alimentare și de fitness, alte industrii care în prezent se pretează să francizeze cu success sunt cele destinate seniorilor și copiilor. Odată cu îmbătrânirea generației născute după cel de-al Doilea Război Mondial, dar și cu creșterea numărului familiilor care au în îngrijire și seniori dar și copii, sunt tot mai necesare serviciile pentru îngrijiri la domiciliu, medicale dar și de transport. Iar cele în franciză, de calibru mic și mediu, au perspectivele cele mai bune.

Indiferent de cât de grea este această perioadă la nivel planetar și în fiecare țară în parte, istoria umanității a dovedit că toate astfel de momente de impas sunt, în cele din urmă, depășite. Învingători sunt cei care sunt îndrăzneți, dar echilibrați. Vizionari sau doar atenți urmăritori ai celor care au succes pentru că au găsit formula corectă. Francizorii sunt unii dintre aceștia. Iar cei care se gândesc să îi urmeze, nu greșesc deloc.


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015