Școală pentru provocările viitorului

Miroslav Samardžić, cofondator al „Școlii de citire rapidă și învățare înțeleaptă / Timpul în care trăim aduce tot mai multe provocări, ceea ce dă naștere nevoii de adaptare. Doar acele persoane care au o capacitate mare de învățare vor putea răspunde acestora în viitor.
Joi
05.11.2020
Abilități de citire rapidă, învățare eficientă și memorare mai ușoară – toate aceste elemente importante sunt oferite de o școală care se bazează pe un sistem de franciză deosebit care, acum, caută partener în România.
 

Cum pot învăța copii toată materia într-un timp scurt ? Ce ar fi dacă ar ști să separe ce este important de ce este irelevant, sunt doar câteva dintre întrebările pe care părinții elevilor și le pun și care au fost ascultate, cu câțiva ani în urmă, de către cei care au înființat, în Serbia, “Școala de citire rapidă și învățare înțeleaptă”. Atunci, ei au conceput și prezentat un program pentru dezvoltarea abilităților de citire rapidă, învățare eficientă și memorie mai ușoară. Acest program, pentru care „Școala de citire rapidă și învățare înțeleaptă” a devenit cunoscută pe scară largă, a fost creat în cooperare cu compania germană „DOOR Training & Consulting” din Wiesbaden. Programul este destinat în primul rând copiilor de vârstă școlară, dar și studenților și adulților, iar obiectivul este obținerea de rezultate și progrese mai bune în școală, facultate și la muncă. Experiența arată că, odată ce stăpânesc tehnicile de citire rapidă și de învățare, precum și tehnicile de memorare, participanții învață mai târziu mai bine, mai repede, mai motivat, au o putere de concentrare mai mare, înțelegere și prezentare a ceea ce se citește, incomparabil mai bine.

De fapt, îi învățăm cum să obțină cele mai bune rezultate cu mai puțin plictiseală, efort și timp și este deosebit de important ca aceștia să poată folosi toate aceste abilități mai târziu, pe parcursul educației și carierei lor”, spune Miroslav Samardžić, unul dintre fondatorii și proprietarii „Școlii de citire rapidă și învățare înțeleaptă”.

Creșterea rețelei și piețe noi

Odată cu creșterea interesului și creșterea numărului de cursanți, a crescut și rețeaua „Școala de citire rapidă și învățare înțeleaptă”. Proprietarii conceptului l-au dezvoltat și au oferit o franciză foarte repede, astfel încât rețeaua s-a extins în Serbia, Muntenegru, Croația, Bosnia și Herțegovina, Slovenia și Macedonia de Nord. În acest moment, peste 2.000 de copii participă la programele „Școala de lectură rapidă și învățare înțeleaptă”, în 50 de locații, iar deținătorii lui spun că intenționează să intre pe noi piețe.

“În conformitate cu planul și obiectivele pe care ni le-am propus, următorul nostru pas este să găsim asociați adecvați pe alte piețe din regiune, în principal în România și Ungaria”, afirmă Samardžić. “Acestea sunt piețe cu un potențial mare și, de aceea, credem că modelul de afaceri al „Școlii de citire rapidă”, precum și programele sale educaționale, vor atrage rapid noi parteneri de franciză și noi studenți”, spune el.

Parteneri ideali

Pentru piața din România, “Școala de citire rapidă și învățare înțeleaptă” oferă o master franciză, ceea ce înseamnă că este în căutarea unui partener care va avea, mai întâi, sarcina de a prezenta și promova programul „Școlile de citire rapidă”, iar apoi să își asume toate responsabilitățile pentru dezvoltarea ulterioară și gestionarea rețelei de franciză pe teritoriul definit prin contract. De fapt, francizatul principal va avea obligația să caute noi francizați cu o singură unitate - antreprenori care vor fi dispuși să deschidă și să conducă o „Școală de citire rapidă și învățare înțeleaptă” în orașul lor.

Prin urmare, subliniază interlocutorul nostru, candidații ideali pentru o master franciză sunt antreprenorii cu o anumită experiență educațională, dar și în franciză. “Pot fi proprietari de școli private, grădinițe, școli de limbi străine. În mod ideal, ar trebui să aibă experiență cu modelul de afaceri al francizei, adică să fi fost cândva francizați sau să fi participat, într-un fel, la dezvoltarea rețelei de franciză pentru anumite produse sau servicii”, specifică Samardžić.

Cu toate acestea, indiferent de experiența anterioară, partenerul va putea conta oricând pe sprijinul deplin al francizorului. “Vom furniza materiale juridice, educaționale și de marketing complete, necesare pentru predarea și promovarea „Școlii”, iar partenerul va avea obligația de a traduce aceste materiale, adică de a le adapta lingvistic. De asemenea, vom ajuta la alegerea unei locații pentru școală și echiparea spațiului, vom organiza cursuri de formare pentru lectori, vom sfătui partenerii despre cum să conducă marketingul și să se prezinte pe rețelele sociale. Desigur, vom ajuta și la recrutarea și selectarea de noi francizați”, explică Samardžić, care a adăutat că toate acestea sunt incluse în pachetul de asistență pentru franciză.

Cum să ajungi la Școală ?

Antreprenorii care au dorința de a lucra în domeniul educației copiilor și care recunosc potențialul din programul de citire rapidă, vor putea deschide și conduce relativ ușor „Școala de citire rapidă și învățare înțeleaptă”, spune interlocutorul nostru. În plus față de instruirea și asistența din partea francizorului, afacerile vor fi facilitate de cerințe rezonabile de locație și echipamente. “Sălile de clasă trebuie să fie dotate cu mijloace de lucru de bază - mese și scaune, computer, imprimantă, televizor sau proiector. Estimăm că nu ar trebui investiți mai mult de 1.500 de euro. Credem că este mult mai important ca „Școala” să fie promovată în mod adecvat și că, în loc de mobilier scump, fondurile să fie direcționate către cât mai mulți oameni posibil pentru ca aceștia să afle despre școală, programele sale și pentru a atrage cât mai mulți cursanți. O sală de clasă foarte scumpă, fără copii, nu are niciun scop. Dar, este cu siguranță important să fie un spațiu în care copiii să se simtă confortabil”, explică Samardžić.

În orașele mai mici, spune el, este suficient ca „Școala de citire rapidă” să aibă o singură sală de clasă, iar în orașele mai mari două. “Este bine dacă „Școala” se află într-un cerc în care copiii vin deja și unde există activități similare. Nu este crucial să se afle într-o locație aglomerată sau pietonală, dar este important ca mediul să fie sigur pentru copii”, precizează Samardžić.

În ceea ce privește investiția pentru master franciză, responsabilul de piața din România ar trebui să aloce 18.000 de euro pentru taxa de intrare în franciză. Taxa lunară regulată de franciză va fi de 10% din cifra de afaceri, însă nu există și o taxă de marketing.

Potențialul programului este un stimulent pentru parteneri

„Școala de lectură rapidă și învățare înțeleaptă” este un concept al viitorului pentru care cererea va crește inevitabil, crede Samardžić care adaugă că experiența de la începutul pandemiei coronavirus vorbește de la sine. “Criza a arătat cât de importante sunt cunoștințele. Și anume, când au fost introduse măsuri de carantină în timpul primului val al epidemiei și școlile au rămas fără studenți, cursurile s-au mutat pe platformele TV și online, aproape peste noapte. Această tranziție nu a fost ușoară pentru copii sau profesori. S-a dovedit totuși că studenții noștri, copiii care au participat la programele noastre și care cunosc tehnici de citire rapidă, tehnici de învățare și tehnici de memorie, au o capacitate mai mare de învățare, așa că au depășit cu ușurință aceste probleme, în timp ce alții, din păcate, ar puntea să nu stea atât de bine”, spune Samardžić.

 “Timpul în care trăim aduce tot mai multe provocări, ceea ce dă naștere nevoii de adaptare. Doar acele persoane care au o capacitate mare de învățare vor putea răspunde acestora în viitor. Și aceștia sunt, de fapt, cursanții noștri”, afirmă Samardžić, apreciind că, printre altele, acest fapt ar putea fi un bun indicator al atractivității conceptului și unul dintre motivele pentru care unii viitori parteneri ar trebui deja să ia în considerare luarea unei francize și deschiderea unei „Școli de citire rapidă și învățare înțeleaptă".

Detalii despre acest concept puteți afla din Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.


Sistemul de franciză oferă avantaje semnificative / Abilitățile de citire rapidă, învățare eficientă și memorare mai ușoară vor fi un argument profesional foarte important pentru viitor
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Afacere din propria locuinţă

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

4 Declaratii
Final 08.01.2023
Când matematica nu e Bau-Bau

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

6 Declaratii
Final 08.01.2023
Când matematica nu e Bau-Bau

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

6 Declaratii
Final 08.01.2023
Femeile conduc francizele educaţionale

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

4 Declaratii
Final 08.01.2023
Femeile conduc francizele educaţionale

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

4 Declaratii
Final 08.01.2023
România, în Topul Mondial al Educației. Un privilegiu?

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

6 Declaratii
Final 08.01.2023
Femeile conduc francizele educaţionale

Este un domeniu in care ar trebui investit pentru ca este vorba de viitorul nostru

4 Declaratii
Final 05.03.2015
Femeile conduc francizele educaţionale

Domeniul educational este pentru femei ca o manusa,de fapt ele sunt creatoarele si cunosc mai bine copiii

4 Declaratii
Final 05.03.2015