Promovarea clasică a afacerilor, afectată de pandemie

Industria târgurilor și expozițiilor, paralizată de criză / Pandemia a dus la blocarea organizării târgurilor și expozițiilor, cu efecte dramatice pentru această industrie
Joi
03.12.2020
Promovarea francizelor în cadrul târgurilor și expozițiilor este blocată de la începutul pandemiei, situație în care companiile se axează pe noi forme de marketing și comunicare
 

De la începutul lunii martie a acestui an, odată cu impunerea stării de urgență și apoi a celei de alertă, prelungită lună de lună, lumea francizelor a avut și ea puternic de suferit din cauza imposibilității de a-și face cunoscute ofertele în cadrul târgurilor profesionale sau a expozițiilor specializate, ori a altor evenimente clasice de promovare a business-ului. Mai multe târguri de franciză, printre care și cel de la Paris, cel mai mare din Europa, dar și cel de la Birmingham – Marea Britanie, au fost amânate și apoi trecute în mediul virtual. De asemenea, cel mai important târg de francize din Europa Centrală și de Est, cel de la Varșovia, a fost întrerupt din cauza intrării capitalei Poloniei în zona epidemică roșie.

În acest context, reprezentanții Industriei de Târguri și Expoziții din România au cerut autorităților statului, Președintelui, Guvernului și Parmamentului, să ia în considerare orice soluție care poate contribui la supraviețuirea firmelor din acest domeniu și la menținerea forței de muncă specializată și calificată până la ieșirea din această criză epidemiologică, economică și socială. “Dacă în alte domenii, gen HoReCa, s-au prestat parțial sau total activitățile de bază ale companiilor, în acest domeniu activitatea a fost complet interzisă, cifra de afaceri fiind, în această perioadă, practic zero, fără speranțe de modificare în perioada următoare“, se arată  într-o Scrisoare deschisă adresată autorităților de către marile companii din domeniul organizării de târguri, expoziții, conferințe și congrese.

Târgurile și expozițiile sunt apreciate ca fiind cea mai eficientă interfață a companiilor în relația cu piața, ca instrumente foarte eficiente și deosebit de rapide de promovare a afacerilor, de propagare a noutăților tehnologice, pentru prezentarea produselor de vârf din diverse domenii. În acest mediu, într-o perioadă foarte scurtă de timp, companiile își pot lansa noile produse sau servicii, se pot orienta către piețe noi, își pot găsi noi parteneri de afaceri sau își pot consolida relația cu partenerii actuali. Tot aici pot afla și cele mai noi tendințe din domeniul lor și, în același timp, pot verifica oferta concurenței. Marele atu al acestui instrument clasic este dialogul, comunicarea directă cu partenerii sau potențialii parteneri de afaceri. Performanțele tehnologiei informaționale nu au putut încă înlocui interacțiunea directă a partenerilor de afaceri, oferită de târguri și expoziții.

În lipsa organizării de târguri și expoziții, care le oferea posibilitatea prezentării directe și eficiente a afacerii, pentru a se menține aproape de potențialii francizați, francizorii au fost nevoiți să își modifice strategiile de promovare și marketing, orientându-se către zona virtualului, folosindu-se în și mai mare măsură de dezvoltarea canalelor proprii de comunicare – site, pagină de Facebook, Instagram etc., de prezența în publicațiile de specialitate și de conceperea unor noi campanii online, adaptate situației de criză.

Odată cu ieșirea din criza sistemică generată de pandemia de coronavirus, datorită avantajelor pe care le-au dovedit în timp, târgurile, expozițiile și celelalte evenimente tradiționale de gen vor reintra, treptat, în strategiile de promovare ale firmelor.

 


Sistemele de franciză își reorientează temporar strategiile / Francizorii modifică strategiile de comunicare și marketing din cauza imposibilității prezenței la târguri și expoziții
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Alocații pentru copii

Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/

1 Declaratii
Final 18.05.2023
Reputația francizei, un aspect esențial

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

1 Declaratii
Final 08.01.2023
Afacere pusă la cale într-o cafenea

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

1 Declaratii
Final 08.01.2023
Starbucks vine în biroul companiilor

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

2 Declaratii
Final 08.01.2023
KFC preferă mall-urile

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

2 Declaratii
Final 08.01.2023
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

2 Declaratii
Final 08.01.2023
Profi ia locul Rapidului din Brașov

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

2 Declaratii
Final 08.01.2023
Franciza de provincie: un business cu suflet

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

6 Declaratii
Final 08.01.2023