Stabilitate de peste două decenii
Rețeaua, înființată în 1993 de Trodat SRL, a intrat într-un proces de rebranding, începând cu 2015, devenind Imprinto, un lanț de magazine care este în continuă expansiune. Acum, Imprinto are 40 de locații proprii, în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 10 în franciză, în Capitală, dar și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea sau Tulcea.
Treptat, brandul Imprinto, care constă în producerea de ștampile și în personalizarea unei mari game de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, a devenit o franciză accesibilă, o afacere profitabilă în plină expansiune. “Este mai bine să deschidem în franciză cu parteneri care au același țel. Dacă ar fi să ne extindem cu forțe proprii, cu personalul nostru, ar lua mai mult timp. Afacerea este de viitor și mai este suficient loc de dezvoltare, așa că vrem să extindem numărul de magazine prin sistemul de francizare”, a declarat Șerban Moisa, proprietarul francizei Imprinto.
Șerban Moisa a adăugat că se așteaptă ca noii parteneri să înțeleagă conceptul și poziționarea brandului pe piață și să urmeze direcția acestuia. Totodată, și-ar dori ca aceștia să aibă viziune și deschidere și să-și dedice timpul dezvoltării și promovării locației pe plan local. După părerea omului de afaceri, este de preferat ca noii veniți în rețea să aibă o experiență minimă în antreprenoriat sau să fi deținut o poziție de management într-o companie.
Ca să iei franciza Imprinto, investița totală este cuprinsă între 25.000 și 30.00 de euro, diferența fiind data de suprafața și tipul locației. Aceasta poate fi una tipică, de 25-30 de metri patrați - cu amplasare în zone stradale cu trafic intens, mall-uri sau galerii comerciale – sau o insula de 12-14 metri patrați. Se adaugă costul mobilierului și cel al kiturilor de producție, respectiv laser, imprimante, prese, ghilotină etc. Redevența este de 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA, iar taxa de marketing este de 1% din cifra de afaceri realizată lunar, la care se adaugă TVA.
Franciza Imprinto oferă mai multe avantaje. Printre acestea se numără acordarea de asistență în selecția și contractarea celei mai bune locații din oraș pentru acest business; accesul la achiziții prin departamentul specializat, francizorul beneficiind de cele mai mici prețuri în relația cu furnizorii și pentru gestionarea stocurilor; dezvoltarea permanentă de noi categorii de produse (personalizări); campanii de marketing naționale și regionale pentru a genera clienți noi și vizibilitate în mediul online și ofline. La toate acestea se adaugă asistența continuă din partea francizorului.
Experiența de rețea de până acum a dovedit că profitul vine începând din a doua sau a treia lună de la deschiderea magazinului, iar investiția este recuperate într-un termen de doi-trei ani.
Pentru mai multe informații, accesați Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...