O franciză ce trebuia inventată
Creatorii Maison Magnifique, Matteo Stella și Andrea Galli, au avut experiențe de succes ca directori în mari companii. “Am început de la zero. Noi aveam experiență în vânzări. La un moment dat, am lăsat aceste activități și am trecut într-o zonă imobiliară de lux, care ni s-a părut promițătoare chiar și în perioada de criză. Primul pas a fost să ne afiliem unui brand internațional de profil, bine cunoscut în țara noastră, și să ne deschidem o agenție în Ferrara. Avantajul era că ne bazam pe un brand puternic și pe un know-how consolidat. La scurt timp, însă, ne-am dat seama că nu este afacerea pe care vroiam să o avem”, spune Matteo Stella.
Ca urmare, cei doi parteneri reziliază contractul și trec la următoarea etapă: devin antreprenori și vor să își înființeze propria rețea. Așa s-a născut Maison Magnifique, un brand de imobiliare specializat în proprietăți de prestigiu, companie care acum caută francizați care să deschidă agenții în rețeaua de franciză.
“Ne-am implicat pentru că am experimentat pe teren și ne-am dat seama că sectorul imobiliar de lux are oportunități semnificative. Compania noastră, Real Estate Solutions, a fost înființată în 2015 iar logo-ul Maison Magnifique a apărut în 2019. În tot acest timp, ne-am concentrat să aflăm ce vor oamenii și ce nu vor. Ne-am stabilit obiectivele și metoda de lucru. Ne-am definit propriul format de franciză într-un sector cu cifre importante. Cu partenerii noștri francizați facem instruire bazată pe rezultate, folosim metodologii eficiente și am abordat afacerea după dictonul Câștig-Câștig. Ne-am decis să creăm franciza la care am visat întotdeauna. Și asta am făcut ”, a adăugat acesta.
Un altfel de agent imobiliar
Matteo Stella și Andrea Galli spun că studiază permanent evoluția în această industrie. Amândoi au definit metodologia și formatul de afaceri astfel încât să fie favorabile atât clienților, cât și francizaților. Ei cred că au revoluționat modul de definire a imaginii unui proprietar de agenție imobiliară. “Suntem, în primul rând, antreprenori. Pe asta se bazează forța noastră și a partenerilor noștri”, a spus Galli.
Franciza Maison Magnifique urmărește trei tipuri de potențiali francizați. Primii sunt antreprenorii care doresc să își diversifice afacerea. Apoi, este vorba despre agenți imobiliari care lucrează deja și aspiră să devină antreprenori. În al treilea rând, este vorba despre oameni fără experiență anterioară în domeniu, dar care vor să facă afaceri și văd în această franciză un model de succes și nu ca pe o simplă slujbă independentă.
Agentul imobiliar își schimbă pielea
În viziunea celor doi, proprietarul unei francize marca Maison Magnifique trebuie să fie un antreprenor, să se concentreze asupra strategiei, a viziunii și să ajungă la o cifră de afaceri care să fie satisfăcătoare pentru întreaga echipă. El își dedică timpul selectării celor mai buni colaboratori și nu căutării de immobile, activitate care cade în sarcina agenților. “Condiția prealabilă a acestui model este metoda pe care am dezvoltat-o și rafinat-o de-a lugul anilor, care este determinată de formarea continuă a francizaților, dar și de analiza și evaluarea permanentă a rezultatelor. Mai presus de toate, știm ce avem de făcut ca să obținem rezultate și ca să ne îmbunătățim performanța”, a mai spus Stella.
Articole citite
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Marca Dšamp, sub care familia sârbă Stević produce și vinde ciuperci marinate și pastă tartinabilă, câștigă tot mai mulți clienți. Secretul succesului stă în calitate și gusturile originale
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Vrei să fii proprietarul unei atracții care atrage vizitatori din întreaga lume, deschide un parc cu fluturi
Îngrășământ ecologic din lână de oaie, o idee de milioane pentru toată lumea.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start