Model de afaceri ușor de gestionat
Succesul acestei ingenioase rețele de spălătorii de rufe, inițiat în Spania, și care acum este practicat în peste 2.400 de unități din peste 40 de state, este determinat de apelul la noi tehnologii și crearea unui serviciu unitar de colectare și livrare la domiciliu în 48 de ore. Prin aplicația Jeff, clienții își pot selecta localizarea exactă, ziua și ora la care un șofer vine pentru a ridica rufele murdare. În doar două zile, rufele, spălate și călcate, sunt livrate la locul selectat de client.
O afacere modernă, cu succes confirmat
Partenerii de franciză trebuie să știe că Mr. Jeff a dezvoltat o afacere cu valoare unică în care tenologia conectează avantajele lumii virtuale cu cele clasice și transformă business-ul într-o investiție modernă, cu un succes deja confirmat în multe state ale lumii. Spălătoria de rufe, un sistem clasic până acum, a fost efectiv revoluționat prin integrarea tehnologiei în procesul de operațiuni în mediul offline, dar și în cel online, devenind un serviciu accesibil și la îndemâna oricui. Francizații au acum la dispoziție un sistem care le ofertă tot ce au nevoie pentru a-și conduce afacerea și pentru a-și atinge obiectivele stabilite.
Aplicația și serviciul de abonare, care oferă un venit recurent, sunt argumente în favoarea preluării în franciză a conceptului.
Mai multe avantaje pentru clienți și parteneri
Francizaţii Mr Jeff pot profita de trei produse patentate. Primul dintre ele este Aplicația Jeff – prin care clienții pot programa serviciile cum doresc. Al doilea produs este Jeff Suite - un program unic de gestiune, conceput pentru a satisface nevoile afacerii şi pentru a-i servi la dezvoltare, cu funcţii precum facturarea şi P&L (Profit şi Pierderi), în care antreprenorii pot lua decizii conform datelor, pe baza unor parametri cum sunt numărul de comenzi, venitul, serviciile solicitate, numărul de abonamente şi utilizatorii activi. Al treilea produs, Aplicația Jeff Drivers, este conectat cu primele două și are drept scop să gestioneze toate intervalele orare și traseele de colectare și livrare.
Cu o vastă experiență în domeniu, compania îi asigură pe francizați că unitățile lor de curățătorie lor vor recupera investiție într-un an și jumătate. Modelul de business, verificat într-o varietate mare de locații, oferă un prag de rentabilitate din luna a cincea de la deschiderea francizei. Ca stimulant pentru noii francizați din România, Jeff oferă, ca bonus, gratuitate la taxa de franciză pentru primul an de activitate.
Gamă diversificată de clienți
Mr. Jeff vizează, mai ales, consumatorul tânăr, conectat la mediul virtual și utilizator de aplicații, precum cele de ride-sharing, dar se adresează și celor care prefer varianta clasică, care însemnă prezența fizică la spălătorie pentru a lansa o comandă, putând achita serviciul și în numerar. Acest ultim concept se numește Mr. Jeff Store.
Fondatorii sistemului cred că “secretul” succesului afacerii constă în modelul de parteneriat dintre Mr. Jeff și francizați, respectiv în traninig-urile recurente, know-how sharing și un marketing online foarte bine orchestrat. Toate aceste avantaje au făcut ca Mr. Jeff să fie una dintre companiile în franciză cu cea mai rapidă creștere internațională. Pe lângă îndrumarea continuă, francizații au access direct la Jeff Academy, platforma online de instruire, care îi învață pe noii parteneri tot ce trebuie să știe pentru a-și administra unitatea. În aceste condiții, nu este necesară o experiență anterioară în acest domeniu, dar este de preferat să aibă o atitudine antreprenorială și dorința de a avea success în afacere.
Business Card Mr. Jeff
Sistem inovator de spălătorii, ușor de gestionat și profitabil
Unități în franciză – peste 2.400 în peste 40 de țări
Investiţie minimă: 134.700 lei. Include taxa de franciză (48.000 de lei), amenajarea integrală a unității și echipamentele.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Mr Jeff, prezentă în România și în alte peste 40 de țări, a primit Global Franchise Awards 2022 pentru "Cea mai bună franciză lifestyle".
Compania de francize de servicii cotidiene Jeff începe anul cu o promoție de interes pentru toți cei care și-au propus să-și pornească propria afacere în acest nou an
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...