Antreprenoriat în frumusețe
Cu 12 ani în urmă, ea s-a alăturat brandului spaniol Nomasvello (No+Vello), franciza numărul 1 în lume în epilare definitivă și tratamente cosmetice cu laser și IPL, deschizând primul astfel de salon din România. În prezent, la nivel național există 37 de centre, iar în întreaga lume peste 600.
Dana a început să lucreze încă de tânară, întâi în vânzări, apoi în modelling, ambele domenii oferindu-i satisfacții ca angajat. Muncea cu pasiune și era motivată financiar, însă își dorea mai mult: libertatea de a-și pune în aplicare propriile idei.
În anul 2010, a decis să treacă de la statutul de angajat la cel de antreprenor, deschizând primul salon de epilare definitivă Nomasvello din România. După multe luni de muncă facută cu pasiune și cu seriozitate, în care a fost atât angajată, cât și manager de salon, a aparut și profitul, pe care l-a reinvestit într-un al doilea centru de înfrumusețare. În prezent, deține Master Franciza Nomasvello în România și 4 saloane proprii No+vello, din cele 37 deschise în total.
Elementul esențial care face diferența în piață între centrele Nomasvello și altele similare este experiența în domeniu: “În primul rând, suntem un brand internațional, cu 15 ani de experiență și suntem specializați în epilare definitivă. Efectuăm tratamentele de epilare definitivă atât cu tehnologia Laser, cât și cu tehnologia IPL. Pe lângă aceste tratamente de epilare definitivă, avem și tratamente faciale și corporale, astfel încât putem oferi clienților o gamă mai largă de servicii, servicii unisex, la un preț avantajos. In plus, piața acestor servicii este în continuă creștere, reprezentând, astfel, o oportunitate să investești în acest domeniu”, a explicat antreprenoarea.
Dana recomandă tuturor femeilor franciza Nomasvello, pentru care nu este necesară experienta anterioară, nici un buget foarte mare, căci “prețul pachetului de franciză pornește de la 42 000 eur+tva. La acest cost se adaugă costurile de amenajare și, bineînțeles, bugetul de start-up pentru acoperirea cheltuielilor în primele luni de funcționare, cheltuieli precum chirie, salarii, taxe. “
De fapt, secretul oricărei francize constă fix în existența unui model de business bine pus la punct, care facilitează obținerea profitului scontat rapid și fără mari bătăi de cap. Important este să existe implicare pentru domeniul ales, pasiune și muncă, iar rezultatele vor apărea.
Anul 2022 reprezintă un nou început. Investește în tine și asigură-te că timpul este de partea ta în îndeplinirea visului de a deveni antreprenor!
Business Card Nomasvello
No+Vello este un brand internațional, desemnat drept franciza numarul 1 în lume pe segmentul de înfrumusețare
Unități în franciză: Peste 600, deschise în 12 țări de pe 3 continente
Investiție totală, așteptări: Buget total estimat – 60.000 de euro + TVA; costul francizei - 42.000 de euro + TVA; cheltuieli one-time – cca. 5.000 de euro; susținerea business-ului pentru primele luni – cca. 10.000 de euro;

Articole citite

Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Dacă vrei să te alături unei firme internaționale care este numărul 1 în industria din care face parte, atunci cea mai bună opțiune este să alegi franciza Nomasvello.
Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Cele mai citite

Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Un studiu publicat de o școală de afaceri din SUA a constatat că francizele sunt vândute cu sume mai mari decât firmele care funcționează în sistem comercial clasic.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial