Antreprenoriat în frumusețe
Cu 12 ani în urmă, ea s-a alăturat brandului spaniol Nomasvello (No+Vello), franciza numărul 1 în lume în epilare definitivă și tratamente cosmetice cu laser și IPL, deschizând primul astfel de salon din România. În prezent, la nivel național există 37 de centre, iar în întreaga lume peste 600.
Dana a început să lucreze încă de tânară, întâi în vânzări, apoi în modelling, ambele domenii oferindu-i satisfacții ca angajat. Muncea cu pasiune și era motivată financiar, însă își dorea mai mult: libertatea de a-și pune în aplicare propriile idei.
În anul 2010, a decis să treacă de la statutul de angajat la cel de antreprenor, deschizând primul salon de epilare definitivă Nomasvello din România. După multe luni de muncă facută cu pasiune și cu seriozitate, în care a fost atât angajată, cât și manager de salon, a aparut și profitul, pe care l-a reinvestit într-un al doilea centru de înfrumusețare. În prezent, deține Master Franciza Nomasvello în România și 4 saloane proprii No+vello, din cele 37 deschise în total.
Elementul esențial care face diferența în piață între centrele Nomasvello și altele similare este experiența în domeniu: “În primul rând, suntem un brand internațional, cu 15 ani de experiență și suntem specializați în epilare definitivă. Efectuăm tratamentele de epilare definitivă atât cu tehnologia Laser, cât și cu tehnologia IPL. Pe lângă aceste tratamente de epilare definitivă, avem și tratamente faciale și corporale, astfel încât putem oferi clienților o gamă mai largă de servicii, servicii unisex, la un preț avantajos. In plus, piața acestor servicii este în continuă creștere, reprezentând, astfel, o oportunitate să investești în acest domeniu”, a explicat antreprenoarea.
Dana recomandă tuturor femeilor franciza Nomasvello, pentru care nu este necesară experienta anterioară, nici un buget foarte mare, căci “prețul pachetului de franciză pornește de la 42 000 eur+tva. La acest cost se adaugă costurile de amenajare și, bineînțeles, bugetul de start-up pentru acoperirea cheltuielilor în primele luni de funcționare, cheltuieli precum chirie, salarii, taxe. “
De fapt, secretul oricărei francize constă fix în existența unui model de business bine pus la punct, care facilitează obținerea profitului scontat rapid și fără mari bătăi de cap. Important este să existe implicare pentru domeniul ales, pasiune și muncă, iar rezultatele vor apărea.
Anul 2022 reprezintă un nou început. Investește în tine și asigură-te că timpul este de partea ta în îndeplinirea visului de a deveni antreprenor!
Business Card Nomasvello
No+Vello este un brand internațional, desemnat drept franciza numarul 1 în lume pe segmentul de înfrumusețare
Unități în franciză: Peste 600, deschise în 12 țări de pe 3 continente
Investiție totală, așteptări: Buget total estimat – 60.000 de euro + TVA; costul francizei - 42.000 de euro + TVA; cheltuieli one-time – cca. 5.000 de euro; susținerea business-ului pentru primele luni – cca. 10.000 de euro;
Articole citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Cele mai citite
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 24-26 octombrie a.c., la Palatul Culturii din capitala Poloniei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Un nou tip de educație pentru viitor a copiilor din România este oferit de compania Edukido, care caută atât un master francizor, cât și parteneri individuali.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca