Recunoaștere internațională în lumea francizelor
Premiul acordat în cadrul ceremoniei organizate de Global Franchise Magazine la San Diego, California, a fost ridicat de Peter Stern, CEO Mr. Jeff SUA.
Aceste premii caută să pună în lumină brandurile care contribuie cel mai mult la internaționalizarea francizelor, iar câștigătorii sunt desemnați de o comisie de jurizare formată din experți în francize și lideri de asociații internaționale.
La selectarea câștigătorilor, Global Franchise Magazine ține cont de mai multe valori, printre care intenția de avea o prezență globală, relațiile excelente între francizați și brancul francizor, contribuția la internaționalizarea francizelor, plan de marketing innovator și un plan bun de promovare.
„Acest premiu vorbește despre dorința globală pentru un serviciu rapid, convenabil și de încredere de spălătorie pentru modernizarea sarcinii detestate de spălat rufe, precum și pentru numărul tot mai mare de antreprenori existenți sau în devenire care văd un potențial semnificativ în brandul Mr Jeff și în această industrie”, a declarat Peter Stern.
Datorită angajamentului nostru de a implementa politicile de dezinfecție și a modelului nostru de preluare și livrare contactless, Mr. Jeff a prosperat în 2020 și 2021, în timp ce alți furnizori de servicii de spălătorie au fost puternic afectați de pandemie. Între martie 2020 și martie 2021, antreprenorii noștri au deschis un total de 252 de locații Mr Jeff la nivel internațional. Expansiunea noastră continua și în 2022”, a adăugat acesta.
Mr. Jeff a intrat pe piața americană cu prima sa locație, care se deschide la sfârșitul lunii martie, în zona Miami.
Mr Jeff, spălătoria care a revoluționat sectorul
Mr Jeff a fost fondată în 2015 de trei antreprenori din Spania, care au vrut să facă viața mai ușoară pentru comunitatea lor. Succesul acestei ingenioase rețele de spălătorii de rufe, care acum este practicat în peste 2.400 de unități din peste 40 de state, este determinat de apelul la noi tehnologii și crearea unui serviciu unitar de colectare și livrare la domiciliu în 48 de ore. Prin aplicația Jeff, clienții își pot selecta localizarea exactă, ziua și ora la care un șofer vine pentru a ridica rufele murdare. În doar două zile, rufele, spălate și călcate, sunt livrate la locul selectat de client.
Cu o vastă experiență în domeniu, compania îi asigură pe francizați că unitățile lor de curățătorie lor vor recupera investiție într-un an și jumătate. Modelul de business, verificat într-o varietate mare de locații, oferă un prag de rentabilitate din luna a cincea de la deschiderea francizei.
Business Card Mr. Jeff
Sistem inovator de spălătorii, ușor de gestionat și profitabil
Unități în franciză – peste 2.400 în peste 40 de țări
Articole citite
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Compania de francize de servicii cotidiene Jeff începe anul cu o promoție de interes pentru toți cei care și-au propus să-și pornească propria afacere în acest nou an
Mr. Jeff este un model inovator de franciză, profitabil și ușor de gestionat, care funcționează în zeci de țări și caută parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...