Franciză pentru frumusețe
Unul dintre cei mai cunoscuți jucători în industria de profil din România își dorește să extindă rețeaua de franciză sub brandurile Farmec și Gerovital.
Cât costă investiția într-o franciză și cum o poți obține?
Conducerea companiei consideră că parteneriatul este o relație bidirecțională, pentru care oferă toate instrumentele necesare unei afaceri de success, prin transparență maximă asupra obiectivelor și rezultatelor urmărite.
Parteneriatul cu Farmec înseamnă deschiderea unei afaceri sănătoase cu riscuri cât mai mici, pe o durată lungă de timp.
Odată încheiat contractul, francizatul are asigurată consilierea și sprijinul constant, de la analiza locației până la finalizarea proiectului magazinului.
Totodată, acesta beneficiază de monitorizarea procesului de deschidere a magazinului, inclusive sortimentație adaptată local, de concept și de echipamente necesare în unitate, de pregătirea personalului și a echipei de management.
Francizorul este aproape de noul partener și în privința susținerii strategiei de comunicare și organizarea evenimentului de lansare.
Suportul este acordat și după începerea activității, prin intermediul unei echipe dedicate francizatului, acțiuni de marketing specifice, programe și promoții organizate de Farmec S.A.
În plus, francizatul are la dispoziție toate noutățile și inovațiile rețelei și este membru active al echipei Farmec.
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, cu o istorie de 130 de ani, a lansat oficial sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital. Investiţia totală a celui francizat este de circa 50.000 de euro. În această sumă intră şi cheltuielile cu spaţiul comercial şi amenajarea lui, şi stocul iniţial de marfă, şi taxa iniţială de franciză, şi knowhow-ul oferit de compania românească, inclusiv marketingul. În plus, aşa cum a explicat Mircea Turdean, director general Farmec, francizatul nu va fi obligat să plătească taxe lunare de redevenţă către francizor. Turdean vrea să extindă franciza Farmec la nivel internaţional deoarece brandul este unul cunoscut în întreaga lume şi la ora aceasta există oricum magazine partenere ale Farmec şi Gerovital în 30 de ţări, în care Farmec asigură distribuţia.
Business Card Farmec
• Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
• Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial și de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului.
Articole citite
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.