Franciză pentru un brand cu experiență centenară
Franciză pentru un brand cu experiență centenară / Cu o experiență de peste o sută de ani, Farmec Cluj caută parteneri de franciză pentru brandurile Farmec și Gerovital
Vineri
15.04.2022
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
 

Unul dintre cei mai cunoscuți jucători în industria de profil din România își dorește să extindă  rețeaua de franciză sub brandurile Farmec și Gerovital.

Cât costă investiția într-o franciză și cum o poți obține?

Conducerea companiei consideră că  parteneriatul este o relație bidirecțională, pentru care oferă toate instrumentele necesare unei afaceri de success, prin transparență maximă asupra obiectivelor și rezultatelor urmărite.

Parteneriatul cu Farmec înseamnă deschiderea unei afaceri sănătoase cu riscuri cât mai mici, pe o durată lungă de timp.

Odată încheiat contractul, francizatul are asigurată consilierea și sprijinul constant, de la analiza locației până la finalizarea proiectului magazinului.

Totodată, acesta beneficiază de monitorizarea procesului de deschidere a magazinului, inclusive sortimentație adaptată local, de concept și de echipamente necesare în unitate, de pregătirea personalului și a echipei de management.

Francizorul este aproape de noul partener și în privința susținerii strategiei de comunicare și organizarea evenimentului de lansare.

Suportul este acordat și după începerea activității, prin intermediul unei echipe dedicate francizatului, acțiuni de marketing specifice, programe și promoții organizate de Farmec S.A.

În plus, francizatul are la dispoziție toate noutățile și inovațiile rețelei și este membru active al echipei Farmec.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, cu o istorie de 130 de ani, a lansat oficial sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital. Investiţia totală a celui francizat este de circa 50.000 de euro. În această sumă intră şi cheltuielile cu spaţiul comercial şi amenajarea lui, şi stocul iniţial de marfă, şi taxa iniţială de franciză, şi knowhow-ul oferit de compania românească, inclusiv marketingul. În plus, aşa cum a explicat Mircea Turdean, director general Farmec, francizatul nu va fi obligat să plătească taxe lunare de redevenţă către francizor. Turdean vrea să extindă franciza Farmec la nivel internaţional deoarece brandul este unul cunoscut în întreaga lume şi la ora aceasta există oricum magazine partenere ale Farmec şi Gerovital în 30 de ţări, în care Farmec asigură distribuţia.

Business Card Farmec

• Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

• Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial și de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului.


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum