Cunoașterea înseamnă câștig
Cunoașterea înseamnă câștig / Esotiq pune mare accent pe sprijinul în vânzări prin instruirea angajaților, împărtășirea cunoștințelor unice și dezvoltarea de produse în colaborare cu experți de top din industria modei
Marţi
31.05.2022
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
 

Pe piața poloneză sunt deja 260 de magazine de lenjerie Esotiq, dar brandul operează și în afara țării, prin francize deschise în Germania, Estonia, Letonia și Lituania. Viitorii parteneri români, ca și cei din celelalte state, nu trebuie să aibă experiență în afaceri pentru a obține licența de franciză. Ei vor învăța tot ce este necesar în cadrul programului de training. Este deosebit de important ca francizorul să găsească parteneri care sunt gata să gestioneze eficient sucursala și să o opereze în conformitate cu standardele întregii rețele.

Importanța vitrinelor

Fiecare magazin în parte este important pentru întreaga rețea. Având în vedere că scopul francizorului este să uniformizeze afacerea, francizații apelează la serviciile designerilor acestuia pentru a realiza proiectul sediului. Conceptul se extinde asupra mobilierului, ghișeelor, iluminatului etc. Sarcina lor este de a crea un mediu n care clienții se vor simți confortabil și, în același timp, vor putea expune și pune în valoare produsele.

Investiția care îi așteaptă pe viitorii francizați Esotiq depinde, în principal, de starea sediului, de amploarea schimbărilor care trebuie făcute și de țara în care va funcționa afacerea. Costurile de investitie asociate facilitatii sunt de aproximativ 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a magazinului Esotiq este cuprinsă între 50 și 100 m2. Ar trebui să fie situat în centrul orașului, pe strada comercială principală sau într-un centru comercial.

Sprijinul francizorului nu acoperă doar perioada anterioară deschiderii afacerii. Francizatul se poate baza pe ajutorul acestuia pe toată perioada de cooperare. Pe lângă transferul de know-how, diverse training-uri pentru francizați și personalul acestora, există și o echipă de oameni care îi poate ajuta, de exemplu, să gestioneze evenimente de marketing sau să amenajeze vitrine și colectii în magazin, inclusiv asistența la afisarea marfurilor pe umerase și pe mobila rezervată acestui scop.

Business Card Esotiq

• Marca Esotiq & Henderson este pe piață de peste două decenii. În Polonia, gigantul de lenjerie deține peste 260 de magazine proprii și în franciză, iar de câțiva ani deschide cu succes noi locații în afara țării. Pe lângă lenjerie, în magazinele sale pot fi găsite colecții de articole de îmbrăcăminte de lounge, pijamale, costume de baie și produse cosmetic

• Oferă un model de afaceri dovedit care garantează venituri satisfăcătoare.

• Magazinele pot fi deschise în localitățile cu populație peste 50 de mii de locuitori

• Spațiile trebuie să fie situate în centrul orașului, pe strada comercială principală sau într-un centru comercial și să aibă între 50 și 100 m2


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Pas cu pas spre vestul Capitalei

Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...

3 Declaratii
Final 09.01.2020
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015