O franciză, două branduri faimoase
Unul dintre cei mai cunoscuți jucători în industria de profil din România, cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să extindă rețeaua de franciză sub cele două branduri.
Dezvoltarea magazinelor Gerovital, atât cele proprii, cât și cele în franciză, are la bază conceptul unic de „Doctor în Frumuseţe” creat în armonie deplină cu atributele brandului: inovaţie, încredere şi eficienţă. În aceste unități pot fi găsite produse cosmetice de îngrijire a tenului, părului şi corpului, din gamele îndrăgitelor branduri Gerovital şi Aslavital. Magazinele au o acoperire naţională și sunt prezente în cele mai importante oraşe din ţară, în cadrul centrelor comerciale din Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Silbiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara.
La rândul lor, magazinele Farmec oferă spre vânzare toate brandurile companiei Farmec, inclusiv produsele pentru îngrijirea locuinţei Nufăr şi Triumf. La nivel naţional, sunt deschise 8 magazine Farmec, situate în zonele centrale din principalele oraşe:Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.
În privința investiției, noul partener trebuie să știe că are nevoie de o suprafață de cel puțin 50 de metri pătrați, situată în centre comerciale, mall-uri sau zone cu trafic pietonal intens. Totodată, investiția este de peste 35.000 de euro, raportată în mod direct la suprafața și locația magazinului.
Conducerea companiei consideră că parteneriatul este o relație bidirecțională, pentru care oferă toate instrumentele necesare unei afaceri de success, prin transparență maximă asupra obiectivelor și rezultatelor urmărite.
Parteneriatul cu Farmec înseamnă deschiderea unei afaceri sănătoase cu riscuri cât mai mici, pe o durată lungă de timp.
Odată încheiat contractul, francizatul are asigurată consilierea și sprijinul constant, de la analiza locației până la finalizarea proiectului magazinului.
Totodată, acesta beneficiază de monitorizarea procesului de deschidere a magazinului, inclusive sortimentație adaptată local, de concept și de echipamente necesare în unitate, de pregătirea personalului și a echipei de management.
Francizorul este aproape de noul partener și în privința susținerii strategiei de comunicare și organizarea evenimentului de lansare.
Suportul este acordat și după începerea activității, prin intermediul unei echipe dedicate francizatului, acțiuni de marketing specifice, programe și promoții organizate de Farmec S.A.
În plus, francizatul are la dispoziție toate noutățile și inovațiile rețelei și este membru active al echipei Farmec.
Business Card Farmec
• Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
• Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial și de un budget care să asigure pornirea afacerii, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului.
Articole citite
Tradiție și excelență
/22.08.2025
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Cele mai citite
La Plăcinte, înainte!
/28.11.2016
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.