Franchise Expo Paris vine cu noutăți

Antreprenori și investitori din diverse țări se vor aduna pentru acest eveniment semnificativ, încurajând colaborarea și inovația.
O fuziune între inovație și perspectivă
Cu o gamă diversă de expozanți, de la mărci bine stabilite în piață, la jucători în curs de dezvoltare, participanții vor avea șansa de a explora concepte inovatoare și de a se întâlni cu liderii din industrie. Indiferent dacă sunteți un antreprenor experimentat sau cineva care aspiră să își înceapă propria afacere, acest eveniment oferă o oportunitate unică de a descoperi potrivirea cu o anumită franciză.
Ceea ce diferențiază cu adevărat Franchise Expo Paris este angajamentul său de a oferi mai mult decât un simplu spectacol vizual. Evenimentul se desfășoară pe fundalul unor perspective globale, oferind un program care se mândrește cu aproape 300 de conferințe și ateliere. Această agendă extinsă acoperă cele mai recente tendințe în franciză și comerț din diverse sectoare. Antreprenorii participanți se pot aștepta să obțină o înțelegere cuprinzătoare a lumii în continuă evoluție a francizei.
Expoziția înlesnește convergența afacerilor franceze cu cele internaționale. Oferă o experiență indispensabilă pentru cei care navighează în complexitățile francizei. De la discuții perspicace până la ateliere practice, participanții vor fi echipați cu cunoștințele necesare pentru a prospera în lumea dinamică a francizei.
Și în acest an, evenimentul a fost conceput pentru a facilita sosirea candidaților. Ei vor avea ocazia să exploreze cele zece zone specifice sectorului sau să se concentreze pe zona de afaceri. În același spirit, pentru a facilita identificarea vizitatorilor, Franchise Expo Paris introduce, pentru fiecare expozant, marcaje de podea care conțin numărul de stand și coduri QR care oferă access la informații despre marcă și facilitează crearea de rețele (rezervări pentru întâlniri și chat). Concomitent, este lansată o aplicație mobilă care permite digitizarea planului de etaj al târgului, a programului, listei expozanților și orarelor.
Pe drum, participanții se pot opri la una dintre zonele de divertisment: agora, două ateliere și șase pitch-uri. Principala noutate din acest an este prezența unui televizor, cu transmisii, pe tot parcursul zilei, de informații despre tendințele pieței. O altă caracteristică nouă: spațiul „Orașe și teritorii” se extinde și are acum propria arie expozițională, cu scopul de a atrage lideri de proiect.
Pentru a se pregăti de vizită și pentru a răspunde întrebărilor cheie, potențialii antreprenori vor putea participa la diverse seminarii online dedicate diferitelor subiecte legate de franciză, cum ar fi „Sectorul creat pentru mine”, „Început cu investiții reduse”, „Finanțarea proiectului de afaceri. ” sau „Creați-vă conceptul”.
Conturarea viitoarei francize
„Prin Franchise Expo Paris, scopul nostru este să creăm un spectacol pentru antreprenori și viitori antreprenori, eveniment care să răspundă nevoilor acestora și să țină cont de constrângerile pe care le au. Această reelaborare a formatului era așteptată de marea majoritate a expozanților și vizitatorilor și am simțit că este de datoria noastră să o ne punem la încercare", a declarat Véronique Discours-Buhot, delegat general al FFF.
Evenimentul promite o experiență captivantă, care se extinde dincolo de expoziția convențională, făcându-l un loc obligatoriu pentru oricine pasionat de lumea francizei.
Articole citite

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start