Franchise Expo Paris vine cu noutăți

Franchise Expo Paris vine cu noutăți
Franchise Expo Paris vine cu noutăți / Cu mai mult de 500 de expozanți, din 90 de sectoare, expoziția oferă nu doar serviciile unui târg clasic, ci și o platformă cuprinzătoare
Joi
01.02.2024
Expo Paris 2024, cel mai mare târg de franciză din lume, va avea loc, în acest an, în perioada 16-18 martie și va găzdui peste cinci sute de expozanți, din 90 de sectoare de activitate.
 

Antreprenori și investitori din diverse țări se vor aduna pentru acest eveniment semnificativ, încurajând colaborarea și inovația.

O fuziune între inovație și perspectivă

Cu o gamă diversă de expozanți, de la mărci bine stabilite în piață, la jucători în curs de dezvoltare, participanții vor avea șansa de a explora concepte inovatoare și de a se întâlni cu liderii din industrie. Indiferent dacă sunteți un antreprenor experimentat sau cineva care aspiră să își înceapă propria afacere, acest eveniment oferă o oportunitate unică de a descoperi potrivirea cu o anumită franciză.

Ceea ce diferențiază cu adevărat Franchise Expo Paris este angajamentul său de a oferi mai mult decât un simplu spectacol vizual. Evenimentul se desfășoară pe fundalul unor perspective globale, oferind un program care se mândrește cu aproape 300 de conferințe și ateliere. Această agendă extinsă acoperă cele mai recente tendințe în franciză și comerț din diverse sectoare. Antreprenorii participanți se pot aștepta să obțină o înțelegere cuprinzătoare a lumii în continuă evoluție a francizei.

Expoziția înlesnește convergența afacerilor franceze cu cele internaționale. Oferă o experiență indispensabilă pentru cei care navighează în complexitățile francizei. De la discuții perspicace până la ateliere practice, participanții vor fi echipați cu cunoștințele necesare pentru a prospera în lumea dinamică a francizei.

Și în acest an, evenimentul a fost conceput pentru a facilita sosirea candidaților. Ei vor avea ocazia să exploreze cele zece zone specifice sectorului sau să se concentreze pe zona de afaceri. În același spirit, pentru a facilita identificarea vizitatorilor, Franchise Expo Paris introduce, pentru fiecare expozant, marcaje de podea care conțin numărul de stand și coduri QR care oferă access la informații despre marcă și facilitează crearea de rețele (rezervări pentru întâlniri și chat). Concomitent, este lansată o aplicație mobilă care permite digitizarea planului de etaj al târgului, a programului, listei expozanților și orarelor.

Pe drum, participanții se pot opri la una dintre zonele de divertisment: agora, două ateliere și șase pitch-uri. Principala noutate din acest an este prezența unui televizor, cu transmisii, pe tot parcursul zilei, de informații despre tendințele pieței. O altă caracteristică nouă: spațiul „Orașe și teritorii” se extinde și are acum propria arie expozițională, cu scopul de a atrage lideri de proiect.

Pentru a se pregăti de vizită și pentru a răspunde întrebărilor cheie, potențialii antreprenori vor putea participa la diverse seminarii online dedicate diferitelor subiecte legate de franciză, cum ar fi „Sectorul creat pentru mine”, „Început cu investiții reduse”, „Finanțarea proiectului de afaceri. ” sau „Creați-vă conceptul”.

Conturarea viitoarei francize

 „Prin Franchise Expo Paris, scopul nostru este să creăm un spectacol pentru antreprenori și viitori antreprenori, eveniment care să răspundă nevoilor acestora și să țină cont de constrângerile pe care le au. Această reelaborare a formatului era așteptată de marea majoritate a expozanților și vizitatorilor și am simțit că este de datoria noastră să o ne punem la încercare", a declarat Véronique Discours-Buhot, delegat general al FFF.

Evenimentul promite o experiență captivantă, care se extinde dincolo de expoziția convențională, făcându-l un loc obligatoriu pentru oricine pasionat de lumea francizei.


Ștefan Pricop
Business Development Manager