Franchise Expo Paris vine cu noutăți
Antreprenori și investitori din diverse țări se vor aduna pentru acest eveniment semnificativ, încurajând colaborarea și inovația.
O fuziune între inovație și perspectivă
Cu o gamă diversă de expozanți, de la mărci bine stabilite în piață, la jucători în curs de dezvoltare, participanții vor avea șansa de a explora concepte inovatoare și de a se întâlni cu liderii din industrie. Indiferent dacă sunteți un antreprenor experimentat sau cineva care aspiră să își înceapă propria afacere, acest eveniment oferă o oportunitate unică de a descoperi potrivirea cu o anumită franciză.
Ceea ce diferențiază cu adevărat Franchise Expo Paris este angajamentul său de a oferi mai mult decât un simplu spectacol vizual. Evenimentul se desfășoară pe fundalul unor perspective globale, oferind un program care se mândrește cu aproape 300 de conferințe și ateliere. Această agendă extinsă acoperă cele mai recente tendințe în franciză și comerț din diverse sectoare. Antreprenorii participanți se pot aștepta să obțină o înțelegere cuprinzătoare a lumii în continuă evoluție a francizei.
Expoziția înlesnește convergența afacerilor franceze cu cele internaționale. Oferă o experiență indispensabilă pentru cei care navighează în complexitățile francizei. De la discuții perspicace până la ateliere practice, participanții vor fi echipați cu cunoștințele necesare pentru a prospera în lumea dinamică a francizei.
Și în acest an, evenimentul a fost conceput pentru a facilita sosirea candidaților. Ei vor avea ocazia să exploreze cele zece zone specifice sectorului sau să se concentreze pe zona de afaceri. În același spirit, pentru a facilita identificarea vizitatorilor, Franchise Expo Paris introduce, pentru fiecare expozant, marcaje de podea care conțin numărul de stand și coduri QR care oferă access la informații despre marcă și facilitează crearea de rețele (rezervări pentru întâlniri și chat). Concomitent, este lansată o aplicație mobilă care permite digitizarea planului de etaj al târgului, a programului, listei expozanților și orarelor.
Pe drum, participanții se pot opri la una dintre zonele de divertisment: agora, două ateliere și șase pitch-uri. Principala noutate din acest an este prezența unui televizor, cu transmisii, pe tot parcursul zilei, de informații despre tendințele pieței. O altă caracteristică nouă: spațiul „Orașe și teritorii” se extinde și are acum propria arie expozițională, cu scopul de a atrage lideri de proiect.
Pentru a se pregăti de vizită și pentru a răspunde întrebărilor cheie, potențialii antreprenori vor putea participa la diverse seminarii online dedicate diferitelor subiecte legate de franciză, cum ar fi „Sectorul creat pentru mine”, „Început cu investiții reduse”, „Finanțarea proiectului de afaceri. ” sau „Creați-vă conceptul”.
Conturarea viitoarei francize
„Prin Franchise Expo Paris, scopul nostru este să creăm un spectacol pentru antreprenori și viitori antreprenori, eveniment care să răspundă nevoilor acestora și să țină cont de constrângerile pe care le au. Această reelaborare a formatului era așteptată de marea majoritate a expozanților și vizitatorilor și am simțit că este de datoria noastră să o ne punem la încercare", a declarat Véronique Discours-Buhot, delegat general al FFF.
Evenimentul promite o experiență captivantă, care se extinde dincolo de expoziția convențională, făcându-l un loc obligatoriu pentru oricine pasionat de lumea francizei.
Articole citite
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Târgul de franciză de la Varșovia, recent încheiat, a scos din nou în evidență dezvoltarea rapidă a unor sisteme de afaceri creative și eficiente.
Francizele de investigații private se extind în toată Europa, oferind servicii discrete, la cerere, atât persoanelor fizice, cât și juridice.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza a revoluționat afacerile globale, permițând o expansiune rapidă, cu un model de afaceri dovedit. Descoperiți cele mai mari rețele de francize care modelează industriile din întreaga lume.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Franciză la „mâna a doua”
Doresc o franciza Va multumesc Astept un raspuns
Franciza – cu ce se mănâncă?
Super util!
Propriul patron sau angajat?
Dupa 45 de ani de comunism si 25 de jaf normal ar fi sa fii raspunzator de munca ta
Idei de afaceri în oraşe mici
Multi au profitat de fondurile europene si nu au facut nimic...pacat.
Propriul patron sau angajat?
Normal ca patron mi-ar placea sa fiu...visez...
Propriul patron sau angajat?
Inceputurile sunt dificile si ar trebui initiata taxa zero in anumite conditii pentru ca ulterior se vor recupera...dar la noi legile se aplica numai in defavoare individului
Propriul patron sau angajat?
As vrea sa scriu despre Rodipet care au investit initial in chioscuri micute si cochete aveau colaboratori adevarati profesionisti si dintr-o data nu mai aveau resurse dar au...
Idei de afaceri în oraşe mici
Mare greseala ca nu s-au folosit fondurile europene, cei vinovati vor da socoteala pentru aceasta pentru ca sunt platiti niste indivizi pentru aceasta care nu fac nimic