Franchise Expo Paris vine cu noutăți
Antreprenori și investitori din diverse țări se vor aduna pentru acest eveniment semnificativ, încurajând colaborarea și inovația.
O fuziune între inovație și perspectivă
Cu o gamă diversă de expozanți, de la mărci bine stabilite în piață, la jucători în curs de dezvoltare, participanții vor avea șansa de a explora concepte inovatoare și de a se întâlni cu liderii din industrie. Indiferent dacă sunteți un antreprenor experimentat sau cineva care aspiră să își înceapă propria afacere, acest eveniment oferă o oportunitate unică de a descoperi potrivirea cu o anumită franciză.
Ceea ce diferențiază cu adevărat Franchise Expo Paris este angajamentul său de a oferi mai mult decât un simplu spectacol vizual. Evenimentul se desfășoară pe fundalul unor perspective globale, oferind un program care se mândrește cu aproape 300 de conferințe și ateliere. Această agendă extinsă acoperă cele mai recente tendințe în franciză și comerț din diverse sectoare. Antreprenorii participanți se pot aștepta să obțină o înțelegere cuprinzătoare a lumii în continuă evoluție a francizei.
Expoziția înlesnește convergența afacerilor franceze cu cele internaționale. Oferă o experiență indispensabilă pentru cei care navighează în complexitățile francizei. De la discuții perspicace până la ateliere practice, participanții vor fi echipați cu cunoștințele necesare pentru a prospera în lumea dinamică a francizei.
Și în acest an, evenimentul a fost conceput pentru a facilita sosirea candidaților. Ei vor avea ocazia să exploreze cele zece zone specifice sectorului sau să se concentreze pe zona de afaceri. În același spirit, pentru a facilita identificarea vizitatorilor, Franchise Expo Paris introduce, pentru fiecare expozant, marcaje de podea care conțin numărul de stand și coduri QR care oferă access la informații despre marcă și facilitează crearea de rețele (rezervări pentru întâlniri și chat). Concomitent, este lansată o aplicație mobilă care permite digitizarea planului de etaj al târgului, a programului, listei expozanților și orarelor.
Pe drum, participanții se pot opri la una dintre zonele de divertisment: agora, două ateliere și șase pitch-uri. Principala noutate din acest an este prezența unui televizor, cu transmisii, pe tot parcursul zilei, de informații despre tendințele pieței. O altă caracteristică nouă: spațiul „Orașe și teritorii” se extinde și are acum propria arie expozițională, cu scopul de a atrage lideri de proiect.
Pentru a se pregăti de vizită și pentru a răspunde întrebărilor cheie, potențialii antreprenori vor putea participa la diverse seminarii online dedicate diferitelor subiecte legate de franciză, cum ar fi „Sectorul creat pentru mine”, „Început cu investiții reduse”, „Finanțarea proiectului de afaceri. ” sau „Creați-vă conceptul”.
Conturarea viitoarei francize
„Prin Franchise Expo Paris, scopul nostru este să creăm un spectacol pentru antreprenori și viitori antreprenori, eveniment care să răspundă nevoilor acestora și să țină cont de constrângerile pe care le au. Această reelaborare a formatului era așteptată de marea majoritate a expozanților și vizitatorilor și am simțit că este de datoria noastră să o ne punem la încercare", a declarat Véronique Discours-Buhot, delegat general al FFF.
Evenimentul promite o experiență captivantă, care se extinde dincolo de expoziția convențională, făcându-l un loc obligatoriu pentru oricine pasionat de lumea francizei.
Articole citite
Economia colaborativă, un nou trend în lumea afacerilor
/24.11.2025
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start