Franchise Expo Paris, un pas spre viitor

Franchise Expo Paris, un pas spre viitor
Franchise Expo Paris, un pas spre viitor / Cu peste 30.000 de vizitatori, mai mult de 500 de expozanți, din 90 de sectoare, Franchise Expo Paris 2024 a oferit nu doar serviciile unui târg clasic, ci și un concept novativ și o platformă digitală cuprinzătoare pentru înțelegerea sistemelor de franciză
Joi
21.03.2024
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
 

Paris Expo Porte de Versailles, ajunsă la cea de a 42-a ediție, a pus la dispoziția publicului experiența a peste 500 de expozanți, din 90 de sectoare de activitate. Antreprenori și investitori din diverse țări s-au adunat pentru acest eveniment semnificativ, încurajând colaborarea și inovația. Oaspeții au avut ocazia cu liderii din industrie și au putut să descopere dacă se potrivesc cu o anumită industrie.

Franchise Expo Paris a oferit maim ult decât informații și un spectacol vizulal. Evenimentul s-a desfășurat pe fundalul unor noi perspective globale și s-a mândrit cu organizarea a aproape 300 de conferințe și ateliere. Pentru a se pregăti de vizită și pentru a răspunde întrebărilor cheie, potențialii antreprenori au putut participa la diverse seminarii online dedicate diferitelor subiecte legate de franciză, cum ar fi „Sectorul creat pentru mine”, „Început cu investiții reduse”, „Finanțarea proiectului de afaceri. ” sau „Creați-vă conceptul”.

Pe parcursul celor trei zile, organizatorii au folosit un concept care să faciliteze fluxul vizitatorilor. Aceștia au avut ocazia să exploreze zece zone specifice. Pentru a ușura identificarea oaspeților, Franchise Expo Paris a introdus, pentru fiecare expozant, marcaje de podea care au conținut numărul de stand și coduri QR care au oferit access la informații despre marcă și au facilitat crearea de rețele (rezervări pentru întâlniri și chat). Concomitent, a fost lansată o aplicație mobilă care permite digitizarea planului de etaj al târgului, a programului, listei expozanților și orarelor.

Pe drum, participanții s-au putut opri la una dintre zonele de divertisment: agora, două ateliere și șase pitch-uri. Principala noutate din acest an a fost existența unui televizor care, pe tot parcursul activității expozițioonale, a transmis informații despre tendințele pieței. Altă noutate, spațiul „Orașe și teritorii” a avut propria sa arie expozițională, cu scopul de a atrage lideri de proiect.


Ștefan Pricop
Business Development Manager