Încă un târg de francize, o nouă oportunitate

Desfășurat în zilele de 13 și 14 martie a.c. și organizat de compania de consultanță în franciză PROFIT system și de portalul Franchising.info.pl, evenimentul constituie o oportunitate excelentă de a stabili contacte de afaceri, de a te inspira din idei noi și de a obține cunoștințe valoroase de la experți și practicieni de piață.
Faceți cunoștință cu liderii din industrie și descoperiți noi oportunități de afaceri!
Târgul de Francize este un loc de întâlnire pentru francizori și francizați, dar și un spațiu în care se naște viitorul pieței de franciză din Polonia. În cadrul evenimentului, participanții vor avea ocazia să se familiarizeze cu oferta a zeci de mărci de franciză, de la investiții mai mici până la întreprinderi mari care necesită resurse financiare semnificative. Printre expozanți se vor număra reprezentanți ai diverselor industrii, precum gastronomie, comerț, servicii, educație, frumusețe și imobiliare, ceea ce garantează că fiecare va găsi ceva pentru sine.
La ce te poti aștepta? Pe lângă standurile expoziționale, participanții au acces la numeroase seminarii și workshop-uri susținute de specialiști care se ocupă de diverse probleme legate de conducerea propriei afaceri, sub bannerul unui brand cunoscut. Aceasta este o oportunitate excelentă de a afla mai multe despre cum să conduceți eficient o afacere în franciză, care sunt tendințele actuale ale pieței și ce oportunități de dezvoltare oferă franciza. Întâlnirile vor fi, de asemenea, o oportunitate de a face schimb de experiență și de a obține sfaturi despre management și investiții.
Participarea la Târgul de Franciză aduce beneficii ambelor părți. Pentru francizori, este o oportunitate de a dobândi noi parteneri și de a dezvolta rețeaua de franciză, în timp ce pentru potențialii francizați este o oportunitate de a alege conceptul de business potrivit și de a-i evalua potențialul pe baza discuțiilor cu reprezentanții rețelei. Acesta este un spațiu în care cunoștințele practice sunt combinate cu construirea de relații, iar ideile noi devin fundamentul viitorului succes.
Târgul de Franciză de la Varșovia, care are loc de două ori pe an, ediția de toamnă fiind cel mai mare eveniment de acest gen din Europa Centrală și de Est, este un spațiu în care cunoștințele practice sunt combinate cu construirea de relații, iar ideile noi devin fundamentul succesului.
Articole citite

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Cele mai citite

Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.
Deși lucrurile sunt cât se poate de simple și bine documentate, cheia succesului stă și în abilitatea francizatului de a implementa corect și complet soluțiile puse la dispoziție de către francizor, dar și de gradul de implicare pe care acesta îl va avea.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start