Diva se extinde în Europa
Diva Internațional, unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, continuă expansiunea în Europa. Brandul australian îşi dezvoltă reţeaua din Polonia, ţară în care a deschis primul magazin în urmă cu an. „În prezent, în Polonia avem 19 magazine şi 3 francize. Până la finalul acestui an vom deschide 7 noi magazine pe această piaţă, dintre care 2 francize, în Varşovia şi Cracovia.”, spune Igor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor. Planurile de expansiune ale companiei nu se opresc însă aici, Diva având programate în acest an alte 10 inaugurări în Europa Centrală şi de Est.
Magazinele Diva sunt situate în general în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale şi oferă peste 1200 de tipuri de bijuterii. Colecţiile de accesorii sunt reînnoite săptămânal, iar produsele sunt adresate femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 de ani.
Compania vrea să se extindă prin franciză şi în țara noastră. Diva Poland, filiala poloneză a companiei, se va ocupa de vinderea licenței de franciză pentru România. Taxa de intrare în rețeaua Diva Internațional este de 1.000 de euro pentru francizați și de 50.000 de euro pentru master-francizat.
“Cel mai uşor poţi găsi francizaţi cu ajutorul internetului. Acesta este şi motivul pentru care lucrăm cu portaluri spcializate în acest domeniu. Intenţionăm să participăm şi la târgurile de franciză care reprezintă o oportunitate excelentă pentru a intra în contact cu potenţiali investitori şi francizaţi.”, spune Igor Bolshakov.
Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume. Afacerea a fost lansată pentru prima oară în franciză în Rusia, în toamna anului 2007.
(E.C.)Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..