La începutul lunii noiembrie 47 de magazine "La Doi Pași" erau deschise în Oltenia, câte 31 în Bucureşti şi în judeţul Braşov, 28 în Constanţa şi 24 în Iaşi.
Vineri
16.11.2012
Peste 400 de magazine aparţinând micilor comercianţi au fost rebranduite în opt luni cu sigla „La Doi Paşi”.
 

La începutul lunii martie Metro Cash&Carry România a lansat programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Programul s-a dovedit un succes, la numai două luni de la startul oficial numărând deja 200 de unităţi. În prezent reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 400 de magazine, iar Metro a demarat campania de promovare a acestui concept la nivel naţional, prin intermediul canalelor de radio.

Fiecare magazin „La Doi Paşi” poartă însemnele francizei şi este amenajat cu ajutorul specialiştilor în merchandising de la Metro. Investiţia în amenajarea unui spaţiu cu o suprafaţă între 40 mp şi 60 mp se ridică la circa 5.000 de euro. „Programul a fost conceput într-o manieră care să le ofere micilor comercianţi independenţi un sprijin real, resimţit în creşterea afacerii lor de la o lună la alta”, spune Marc Carena, Director Management clienţi Metro Cash&Carry România.

Capitala şi judeţul Braşov – cele mai dezvoltate zone ale francizei
Prin programul „La Doi Paşi” Metro şi-a făcut intrarea şi în zona rurală, jumătate dintre magazine fiind deschise în sate şi comune. La începutul lunii noiembrie 47 de magazine erau deschise în Oltenia, câte 31 în Bucureşti şi în judeţul Braşov, 28 în Constanţa şi 24 în Iaşi.

2012- anul comerţului de proximitate
În acest an strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Metro cât şi retaileri ca Mega Image (prin conceptul Shop&Go), Profi (s-a redenumit la începutul anului 2012 magazin de proximitate), şi Carrefour (prin conceptul Carrefour Market și franciza Carrefour Express Angst).

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015