Succesul francizei de cartier

La începutul lunii martie Metro Cash&Carry România a lansat programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Programul s-a dovedit un succes, la numai două luni de la startul oficial numărând deja 200 de unităţi. În prezent reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 400 de magazine, iar Metro a demarat campania de promovare a acestui concept la nivel naţional, prin intermediul canalelor de radio.
Fiecare magazin „La Doi Paşi” poartă însemnele francizei şi este amenajat cu ajutorul specialiştilor în merchandising de la Metro. Investiţia în amenajarea unui spaţiu cu o suprafaţă între 40 mp şi 60 mp se ridică la circa 5.000 de euro. „Programul a fost conceput într-o manieră care să le ofere micilor comercianţi independenţi un sprijin real, resimţit în creşterea afacerii lor de la o lună la alta”, spune Marc Carena, Director Management clienţi Metro Cash&Carry România.
Capitala şi judeţul Braşov – cele mai dezvoltate zone ale francizei
Prin programul „La Doi Paşi” Metro şi-a făcut intrarea şi în zona rurală, jumătate dintre magazine fiind deschise în sate şi comune. La începutul lunii noiembrie 47 de magazine erau deschise în Oltenia, câte 31 în Bucureşti şi în judeţul Braşov, 28 în Constanţa şi 24 în Iaşi.
2012- anul comerţului de proximitate
În acest an strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Metro cât şi retaileri ca Mega Image (prin conceptul Shop&Go), Profi (s-a redenumit la începutul anului 2012 magazin de proximitate), şi Carrefour (prin conceptul Carrefour Market și franciza Carrefour Express Angst).

Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?