Zăpada, apele termale și piramidele

Zăpada este prilej de bucurie pentru împătimiții sporturilor de iarnă. Cea mai căutată destinație turistică de iarnă de pe mealeagurile autohtone este, potrivit Eximtur, Poiana Brașov.

Sursa foto: Ovidiu Ocnaru

Joi
10.01.2013
Sunt câteva dintre atracțiile spre care s-au îndreptat turiștii în acest sezon de iarnă.
 

Distracția pe pârtie sau relaxarea în bazinele termale- sunt preferințele turiștilor când vine vorba despre petrecerea vacanței de iarnă pe meleagurile autohtone. Stațiunile de pe Valea Prahovei se află în fruntea topului destinațiilor turistice din România alese în acest sezon de iarnă. Primele trei poziții ale clasamentului sunt ocupate de Poiana Brașov, Predeal, Bușteni, fiind urmate de două dintre cele mai cunoscute stațiuni balneoclimaterice din România, Sovata și Băile Felix, potrivit informațiilor furnizate de agenția Eximtur.

”Dacă vorbim despre destinațiile externe de iarnă pe care le-au ales românii în acest sezon, pe primul loc se clasează Austria, urmată de Egipt, Dubai, Slovacia și Bulgaria”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Radu Hriniuc, Director de Vânzări Eximtur.

Cât costă o vacanță la ski în Poiana Brașov?
Din oferta Eximtur vedem că un sejur de patru nopți într-o vilă de trei stele din Poiana Brașov (cu demipensiune) costa în perioada Revelionului 430 de euro de persoană. În ianuarie prețul a fost redus până la 55 de euro/persoană/noapte (cazare cu mic dejun), urmând ca din 15 martie prețul să scadă cu încă 10 euro.

Cât costă o vacanță la ski în Austria?
Prețul unei camere la un hotel de trei stele din stațiunea Bad Gastein din Austria a fost redus din 5 ianuarie de la 68 la 51 de euro pe noapte. Prețul include cazarea cu demipensiune și va ajunge începând cu 9 martie la 39 de euro pe noapte.

Despre Eximtur
Eximtur este cea mai mare agenție de turism cu capital românesc. În anul 2011, compania a lansat programul național de franciză, iar până în prezent rețeaua agențiilor de turism s-a extins, cuprinzând pe lângă cele 14 agenții proprii și 11 agenții francizate în orașele București, Brașov, Craiova, Galați, Brăila, Iași, Mediaș, Pitești, Târgu-Mureș, Alba Iulia și Bistrița.

Taxa de intrare în franciza Eximtur este de 2.000 EUR, la care se adaugă o redevență anuală de 500 EUR. Investiția inițială estimată pentru implementarea francizei în cazul unei agenții nou înființate este între 5.000 – 10.000 EUR.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist