Franciza care spală efectele crizei

Nicoae Iacob cunoaște foarte bine industria auto. Este absolvent al Institutului Politehnic Iaşi, iar de profesie este inginer TCM (tehnologia construcțiilor de mașini). În anul 2006 a dezvoltat în România, Italia și Spania spălătoria auto mobilă fără apă Eleven One, un business care îi oferă posibilitatea să intre în contact cu ultimele modele de autoturisme și nu numai. Trei ani mai târziu a lansat pe piața locală franciza cu același nume, aflată în plin proces de expansiune, având 79 de membri la nivel național și 18 reprezentanți externi în Austria, Italia, Spania, Irlanda, Irlanda de Nord, Cehia, Grecia și Marea Britanie.
Pe scurt, ce informații ne puteți spune despre franciza Eleven One?
Franciza Eleven One Waterless Car Wash „Spălătorie auto mobilă fără apă” este o afacere simplă la cheie pe care o poate desfășura orice întreprinzător particular, fără cerințe de calificare, fără target de vânzări, fără redevențe sau alte taxe ascunse, în care francizatul poate opta pentru o activitate permanentă sau sezonieră. Evident, recomandăm ca afacerea să se desfășoare într-un mod permanent, constant pentru a aduce maximul de beneficii francizatului, însă nu impunem condiții în acest sens.
De câți bani are nevoie un francizat pentru a-și deschide o spălătorie auto mobilă Eleven One și în cât timp preconizați că acesta își va recupera investiția?
Franciza Eleven One implică o singură taxă, cea de licență, în valoare de 2350 euro fără TVA, care se plătește la intrarea în rețea. Investiția se poate recupera foarte rapid, în una-două luni, în condițiile în care francizatul își crește volumul de lucru și portofoliul de clienți și ajunge să coordoneze minimum două sau trei echipe mobile. Practic, afacerea devine rentabilă și nu o ocupație ocazională sau un hobby, din momentul în care francizatul a pus la punct activitatea și programul de lucru al primei spălătorii mobile și începe să își dezvolte activitatea, mărindu-și numărul de echipe.
Cum ați caracteriza activitatea francizei Eleven One în anul 2012?
Deși anul care a trecut a fost tot unul de criză economică- aici mă refer în special la domeniul auto, unde vânzările, inclusiv pe segmentul produselor de curățare și întreținere auto, au scăzut dramatic- pentru franciza noastră a fost un an bun. În 2012 ne-am îndeplinit principalele obiective propuse, în special în ceea ce privește mărirea portofoliului de francizați din țară și din străinătate.
Care sunt planurile de dezvoltare ale Eleven One în acest an?
Pentru anul în curs, firma noastră și-a propus extinderea rețelei la 100 de membri la nivel național, precum și dezvoltarea rețelei la nivel internațional. Suntem în tratative cu potențiali francizați din Belgia, Cipru, Slovacia și alte state.
Mai multe informaţii despre franciza Eleven One puteţi găsi aici.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...