Francizele sărbătoresc dragostea
Trandafirii roșii rămân în topul preferințelor românilor de Ziua Îndrăgostiților și în acest an, conform grupului FlorideLux.ro, unul dintre principalii comercianți online de flori de pe piața locală. Compania le-a pregătit îndrăgostiților 30 de aranjamente florale, care conțin alături de clasicii trandafiri roșii crizanteme, lalele multicolore, gerbere și orhidee. Pentru cei care vor să ofere un cadou memorabil, FlorideLux.ro le-a pregătit buchete speciale și aranjamente inedite, precum inimile de trandafiri 3D de 180 cm înălțime.
O inimă de trandafiri de 180 cm sau o mașină la mâna a doua?
“Acest produs este unul deosebit, reflectat și în prețul său – 27.500 lei (circa 6.200 euro). Ne așteptăm totuși ca acesta să fie cumpărat de cel puțin doi clienți”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro. În colecția de Ziua Îndrăgostiților din acest an se mai regăsesc și aranjamente florale în inimi, coșuri de flori sau cu ceaiuri, cosmetice și ciocolată. Anul trecut, FlorideLux.ro a lansat franciza cu același nume, adresată celor cu experiență în domeniu, marketing sau vânzări.
Declară-ți dragostea pe Panoul Îndrăgostiților
Inimioare decorative, căni, lumânări, suporturi pentru lumânări, îngerași deco, ceasuri, difuzoare de aromaterapie, rame de fotografii, arhivatoare foto ș.a. alcătuiesc colecția de Valentine's Day a magazinelor bam boo, unul dintre primele brand-uri care s-au impus pe segmentul de decorațiuni interioare și cadouri de pe piața locală. Compania desfășoară un concurs pentru fanii paginii de Facebook și oferă clienților o mini-felicitare care, după ce va fi completată cu o declarație de dragoste, va fi expusă pe ”Panoul Îndrăgostiților”- o inimă mare aflată în magazine. Bam boo se extinde prin franciză pe piața locală si are în plan deschiderea a 15 magazine noi în acest an. Expansiunea va fi gestionată de compania Philcare Franchise, condusă de belgianul Carl Sampers.
Menage a trois?
Este propunerea pe care ne-o face restaurantul La Michele din Onești. Pentru 45 lei/persoană, La Michele oferă un meniu care conține salată capresse, ruladă de pui cu piure menage a trois, spumă de ciocolată cu căpșuni și ardei iute și șampanie cu creme de cassis. Și pentru că restaurantul este condus de doi antreprenori care își fac meseria foarte bine, aceștia au lansat franciza La Michele, disponibilă în două module: unul doar de pizzerie, cu produsele specifice: pizza, paste, salată și unul care include întregul concept La Michele, cu toate sortimentele de mâncăruri.
Satin, dantelă, o nouă interpretare a cromaticii Zilei Îndrăgostiților
Colecția Kelly Brook New Look
Cu prilejul Zilei Îndrăgostiților, New Look a lansat noua colecție de lenjerie intimă Kelly Brook. Seturile au la bază satinul și dantela, culoare cheie a acestora fiind bleu-marinul, New Look dând astfel o nouă interpretare cromaticii cu care ne-am obișnuit de Valentine's Day. Colecția Kelly Brook este disponibilă în magazinele New Look din București, cu prețuri începând de la 34,9 lei.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?