Dacă vrei să-ţi creezi propriul concept, nu alege o franciză
Carl Sampers, de naţionalitate belgiană, s-a mutat în România în ianurie 2012, unde a preluat conducerea companiei Philcare Franchise. El va coordona dezvoltarea francizei bam boo atât pe piaţa din România, cât şi pe pieţele din Europa şi din Asia. Carl Sampers spune că deşi avea un job foarte bun în Ungaria, unde a manageriat cu succes dezvoltarea lanţului de restaurante Subway, a decis să vină în România deoarece consideră că bam boo este un concept de succes. „Cred că dacă vorbim despre un lanţ de magazine care poate fi dezvoltat prin franciză acesta este bam boo”, spune Carl Sampers.
Ce părere aveţi despre o afacere în franciză?
Franciza este o modalitate prin care primeşti o afacere gata pregătită pentru tine, în care toată munca a fost deja făcută de francizor. Nu poţi deveni francizat dacă eşti o persoană inovatoare, care vrea să aducă ceva nou pe piaţă. Dacă ai propriile tale idei de marketing şi vrei să-ţi creezi propriul concept, nu te alătura unei francize. Într-o franciză tot planul afacerii a fost deja pregătit. Dacă urmezi toate regulile, îndrumările francizorului şi-şi vei supraveghea afacerea, vei reuşi. Cheia pentru succesul unei francize este munca. Ordinea este de fapt inversă: mai întâi muncă, după aceea succes. De altfel, singurul loc unde poţi găsi cuvântul succes înainte de “work” (muncă) este în dicţionar.
De ce o persoană interesată de o afacere în franciză ar alege să-şi deschidă un magazin bam boo?
Încă din momentul în care păşeşti într-un magazin bam boo vei vedea că oamenii zâmbesc, că oamenii sunt fericiţi. Magazinele bam boo sunt un loc bun în care poţi lucra. Câştigi şi bani şi în acelaşi timp poţi citi fericirea de pe faţa clienţilor încântaţi de produsele noastre. Este foarte plăcut să lucrezi cu oameni fericiţi. În plus, francizatul bam boo nu va fi niciodată lăsat singur. El va primi întotdeauna sprijin din partea noastră. De altfel succesul unei afaceri în francize stă în susţinerea pe care francizorul o oferă francizaţilor şi în felul în care francizatul respectă regulile şi sfaturile pe care le primeşte.
Ce puteţi să ne spuneţi despre franciza bam boo?
Franciza bam boo este singura franciză din domeniul cadourilor şi decoraţiunilor interioare din România. Investiţia iniţială deschiderii unui magazin bam boo este de aproximativ 65.000 de euro, sumă în care este inclusă şi taxa de franciză de 7.500 de euro. Preconizăm că viitorii francizaţi îşi vor putea recupera investiţia în 1-2 ani de la demararea afacerii. Noi o să le oferim tot sprijinul necesar. În prezent purtăm discuţii cu personae din Satu Mare, Craiova, Iaşi şi Constanţa, unde probabil vom deschide şi prima franciză bam boo. De asemenea, purtăm discuţii şi în Serbia, Ungaria, Bulgaria şi Georgia.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.