Cum a crescut o franciză de fashion într-un an
![](https://img.franchising.pl/ro/a78/e13/newlook.jpg)
În aprilie 2012, continuându-şi extinderea pe piaţa autohtonă, New Look deschidea al şaselea magazin din România, în centrul comercial Electroputere Parc Craiova. Lunar, peste 24.000 de cliente din Craiova trec lunar pragul magazinului New Look. În topul preferinţelor vestimentare ale clientelor craiovence se situează colecţiile de rochii şi jachete, încălţăminte şi accesorii. Stilul vestimentar marca New Look cel mai căutat este smart-casual.
Pentru a sărbători aniversarea primului an de activitate în Craiova, New Look oferă duminică, 7 aprilie, reduceri de 50% la toate produsele cu preţ întreg din magazin. „Mulţumim fanelor din Craiova pentru acest prim an în care au fost alături de noi. Cu această ocazie, le invit să sărbătorim cu o sesiune de shopping dedicată lor, în care se vor putea bucura de articole vestimentare de sezon la jumătate de preţ”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
Magazinul New Look din Craiova are o suprafaţă de 330 mp şi aproximativ 10 angajaţi. Preţurile produselor variază de la 5.9 lei la 359.9 lei, în funcţie de categorie. New Look înnoieşte colecţiile la fiecare şase săptămâni şi peste 200 de produse noi sunt aduse săptămânal în toate magazinele.
Retailerul britanic New Look a intrat pe piața locală în august 2011, când deschidea magazinul din AFI Palace Cotroceni. În prezent, rețeaua New Look numără șapte magazine, toate deschise în sistem de franciză: două în București (AFI Palace Cotroceni și Băneasa Shopping City), și câte unul în Cluj, Constanța, Oradea, Craiova și Iași.
Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.
Piața locală de fashion este dominată de giganții Inditex și H&M, care și-au extins rețelele de magazine în 2012 și continuă dezvoltarea și în acest an. Expansiunea agresivă a celor doi retaileri a influențat ieșirea sau intrarea în insolvență unor brand-uri de fashion. Anul 2012 a marcat ieșirea retailerului Kiabi de pe piața locală și intrarea Sprider în insolvență. Recent, Debenhams a anunțat că va închide magazinele din România, iar companiile Staff Collection și Corssa, care operează în România rețelele de magazine House of Art, Fox, Levis și Eponge au intrat în insolvență.
(E.C.)![](/img-blank/person_50x50.png)
Articole citite
![](https://img.franchising.pl/ro/bc6/ecb/patrat.jpg)
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
![](https://img.franchising.pl/ro/bd6/b6d/used_products_p_trat_3-1.jpg)
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Antreprenorii români au posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Hei băieți, vreau să împărtășesc cu voi un site grozav pe care l-am descoperit pentru situațiile când aveți nevoie urgentă de bani. Vizitați...
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...