Calitate, nu cantitate

Cel mai controversat subiect al evenimentului desfășurat pe parcursul a trei zile (15-17 mai) la Sala Palatului din București a fost numărul de vizitatori. De aici, a intervenit și împărțirea expozanților în două tabere: mulțumiți și nemulțumiți. ”Spre surprinderea mea, chiar dacă numărul vizitatorilor a scăzut, calitatea a fost de foarte mare top”, a declarat Ariana Anton, Director General IFBE. ”Au venit atât vizitatori de business din afara Bucureștiului, cât și din străinătate: marocani, italieni, reprezentanți ai Asociației de Franciză din Bulgaria. Avem și câțiva expozanți care și-ar fi dorit mai mulți vizizatori însă degeaba îți creezi 100 de contacte dacă nu se concretizează nimic”, a completat aceasta.
Expozanții care au ignorat numărul vizitatorilor și s-au axat pe calitatea acestora și pe importanța participării la un eveniment dedicat francizei, cum ar fi cei dela Wasabi, Bio Bucovina, Diego sau Demmers Teehaus s-au declarat mulțumiți de participarea la IFBE. Fornetti a reușit chiar să încheie trei contracte de franciză. ”Făcând un raport asupra numărului de vizitatori, ne-am descurcat mai mult decât bine”, au declarat reprezentanții companiei.
Alexandre Duque Lourenco, reprezentantul Body Concept și Depil Concept, a venit tocmai din Portugalia pentru a participa la IFBE. Cu toate că recent a fost prezent la un eveniment în Sao Paolo, Brazilia, unde cei 8 reprezentanți ai companiei nu reușeau să facă față solicitărilor participanților, Alexandre s-a declarat extrem de mulțumit de cele trei contacte importante pe care și le-a creat la IFBE, subliniind ideea că ”mai importantă este calitatea vizitatorilor, nu cantitatea acestora”.
Reprezentanții saloanelor de înfrumusețare prezente deja pe piața din România, Geta Voinea Hair and Beauty Salon și Gett’s, se numără printre nemulțumiții târgului, care nu mai au în plan participarea la acest eveniment. ”Am avut doar două discuții care cu siguranță nu se vor concretiza în viitor”, a declarat Valentin Constantin, Salons Coordination Manager Geta Voinea Hair and Beauty Salon. ”Din punctul meu de vedere feedback-ul este negativ. Nu aș mai participa la acest eveniment”.
Deși avea alte așteptări de la IFBE, Cosmin Munteanu, Manager Franciză Euromaster, are altă părere: ”Sincer, sunt dezamăgit de traficul destul de redus. Nu știu dacă se datorează lipsei investitorilor la ora asta sau dacă există alte cauze, însă contam pe o mai bună prezență. Dacă vorbim și despre numărul expozanților nu știu care au fost motivele pentru care n-au venit nici măcar toți membrii ARF. Însă, cu siguranță vom participa și anul viitor doarece pentru noi este foarte important să ne manifestăm într-un cadru care reglementează franciza”.
Punctul de vedere exprimat de Constantin Anton, președintele Asociației Române de Franciză, ne-a dezvăluit ce jucător important ar trebui să se implice mai mult în sprijinirea francizelor din România: ”Nu sunt mulțumit pentru că se putea și mai bine. Eu am vrut să facem altfel această expoziție, însă, din păcate Guvernul nu m-a ajutat. Noi am vrut să împărțim expoziția pe regiuni. Deocamdată, în România, nu se vrea sprijinirea brand-urilor și a IMM-urilor românești.”
(E.C.)Articole citite

Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur