Franciza, un succes pentru CCC
Sunt multe citate despre pantofi pe care ne face mare plăcere să le recitim. Unul dintre cele mai apreciate este ”Cenușăreasa este dovada că o pereche de pantofi îți poate schimba viața.” Încă nu avem exemplul real din viața de zi cu zi însă avem 13 magazine CCC de unde ne putem alege câte perechi de pantofi vrem. Brand-ul a intrat pe piața românească în sistem de franciză, în iunie 2012, când a deschis magazinul din Băneasa Shopping City. Retailerul de încălțăminte a demarat un plan accelerat de expansiune, ajungând în mai puțin de un an la 13 magazine în România, dintre care două în București, trei în Iași și câte unul în Arad, Bacău, Botoșani, Buzău, Oradea, Piatra Neamț, Târgu Mureș, Timișoara.
CCC se încadrează ca un brand low-cost pe piața de încălțăminte. În România, CCC concurează cu retaileri ca Leonardo și Deichmann care au un număr mult mai extins de magazine, peste 120, respectiv peste 55. Brand-ul polonez pare că este îndrăgit de români, fondatorul acestuia declarând în urmă cu câteva luni: „Suntem foarte mulţumiti de rezultatele centrelor din România, Slovacia şi Ungaria. În 2015, sperăm să ne dublăm veniturile, menţinând parametrii de profitabilitate ridicaţi”.
Brand-ul CCC a fost creat de Dariusz Milek în urmă cu mai bine de un deceniu, în Polonia, unde administrează în prezent peste 700 de magazine sub numele CCC, Boti și Quazi. Franciza a fost un factor decisiv în procesul de dezvoltare naţională a brand-ului. La un moment dat, CCC avea un număr impresionant de francizaţi în Polonia. În prezent compania a renunţat la acest tip de expansiune pe piaţa poloneză.
Dariusz Milek nu a renunţat însă în totalitate la franciza CCC. După ce şi-a îndeplinit rolul pe piaţa poloneză, unde este cel mai mare retailer de pantofi, Milek le încredinţează acest tip de afacere partenerilor din alte ţări, printre care și România. Piotr Nowjalis, Chief Financial Officer CCC, ne-a comunicat că nu ne poate oferi informații despre modelul de business al francizei CCC în România.
(LN)Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..